Žiadne fotky ti nepovedia ako to tam naozaj vyzerá, najlepšie si to pozrieť na vlastné oči. Mal som tú možnosť, raz stačilo. Okrem Luníka IX som mal tú česť vidieť to aj v Trnave na Coburgovej, Rimavskej Seči a aj v osade v Sečovciach...
A senior military official involved in the investigation told the New York Times that there was a “very smooth, very cool” conversation between the two pilots during the early part of the flight from Barcelona to Düsseldorf.
Later in the recording, the audio suggests that one of the pilots left the cockpit and could not re-enter. The audio gives no indication of the condition of the pilot who remained in the cockpit.
“The guy outside is knocking lightly on the door and there is no answer,” the investigator, who asked to remain anonymous, told the New York Times. “And then he hits the door stronger and no answer. There is never an answer.
“You can hear he is trying to smash the door down.”
“We don’t know yet the reason why one of the guys went out,” said the official, who requested anonymity because the investigation is continuing.
“But what is sure is that at the very end of the flight, the other pilot is alone and does not open the door.”
s tou informaciou prisiel New York Times a AFP, co nie je zrovna bulvar... ..inak piloti skupiny Lufthansa v poslednej dobe neustale strajkuju kvoli platom a cela skupina je v srackach co sa tyka financii...
ono ani tak nestrajkuju piloti ( ktori su celkom slusne ohodnoteni so slusnymi benefitmi ) ako su do toho tlaceni odborovym zvazom ktory musi vykazovat nejaku cinnost inak by mohol byt povazovany za zbytocny ( tam je vraj najvacsi boj o dobre teple miesta )
a co sa tyka zlej financnej situacie EU aeroliniek, z velkej casti za to moze samotna EU ktora zakazala v nocnych hodinach pristavanie a vzlety na letiskach ktore su vzdialene xy km od obyvanej casti ( teda tyka sa to asi vsetkych letisk ktore su vyuzivane pre civilne ucely ). na druhu stranu tu mame arabsku silnu trojku ( Emirates, Qatar a Etihad ) ktory prave na tomto profituju a pekne kasiruju europanov pri tranzitnych letoch hlavne do Azie ( napr Emirates ma v Dubaji hlavnu spicku medzi 22:00 a 04:00 a to je letisko da sa povedat v centre mesta ). potom mnoho ludi neznalych problematiky este vyplakava ze arabske aerolinky maju lacne pohonne hmoty co je tiez nezmysel nakolko podla vyrocnych sprav napr Emirates nakupoval letecke palivo este o par centov drahsie ako British Airways. takze netreba hladat problem v inych, treba si len priznat ze roznymi nariadeniami, regulaciami, zakazmi si samotna EU podkopava letecky priemysel a jeho lepsie ekonomicke ukazovatele a ze niekto to jednoducho dokaze robit lepsie.
btw, ak by sa modovi chcelo, mohlo by sa to trosku vytiedit a urobit samotne vlakno "Doprava/cestovanie" kde by sme mohli debatovat o takychto veciach, mohli by sa tam davat postrehy z cestovanie, rad, skusenosti, rozne akcne ceny na letenky ubytovanie atd...
K padu lietadla su rozne konspiracne teorie a niektore sa objavuju aj v diskusiach ku clankom. Na jednu konspiracnu teoriu na Tupkach som v diskusii nasiel takuto odpoved:
"podla depesi, medzi ponorkou a utocnym traktorom v novosibirsku je za zostrelenie lietadla germanwings zodpovedne ruske lietadlo tipu SU ktore malo opatovny vyjazd po europe kedy vypina lode NATO a propritom elektroniku nasich domacnosti a kazi nam tym naladu. Je velmi zvlastne ze utocny traktor bol vybaveny medzikontinentalnymi balistickymi strelami aj ked obycajne byva vyzbrojeny raketami typu zem vzduch a hnojivom. takisto je velmi zvlastne ze ponorka nesvietila reflektormi, pretoze ako vsetci vieme, hlboko pod vodou je tma. opatovne sa pytam... preco to rusy robia. preco mi vcera vypli mikrovlnku? preco mi zhasli svetlo akurat ked som si prezuval ponozky? je to nahoda? alebo im moje vynervovanie sluzi k ich vlastnemu prospechu? jednoznacne... vsetko je to priprava na anexiu slovenska. vcera som na poliach zaznamenal ovela vacsi pohyb utocnych traktorov. svoje aktivity maskovali tym ze postrekuju pesticidmi. ako vsetci vieme pesticidy su jedovate... zase nahoda? nemyslim. vcera som hovoril s jednym zo soferov traktorov, ktory sa jednoznacne vyjadril, ze traktor spravu ponorke poslat NEDOKAZE. zahadne ze tie ruske ano. preto treba budovat zakladnu NATO kym je cas. lebo potom moze byt neskoro."
cital som ze v US maju nariadenie ze ked jeden z pilotov opusti kokpit, musi ho nahradit niekto z personalu lietadla, alebo minimalne sa nechaju otvorene dvere a zablokuju sa vozikom
tak toto snad v tom Nemecku kde vsetko vraj klape na 100% nemyslia vazne : "Letecká spoločnosť podľa šéfa Lufthansy Carsten Spohra nemá prístup k súkromným zdravotným záznamom pilotov."...takze kolko takychto exotov sada denno denne za kniple lietadiel? a priznajme si fakt ze ak sa niekto rozhodne pre samovrazdu a nema pritom problem so sebou zobrat 150 ludi, tak to musi byt uz obr psychopat
Výpis starých slovanských jmen uvedených ve Wlastenském kalendáři na přestupný rok 1852 s připojením čtení rozmanitého od Wáclawa Filipka, první ročník. Tiskem a nákladem Kateřiny Geřábkowé v Praze. Dosti jmen se vyskytuje za rok dvakrát, ba i třikrát. V následujících ročnících už tato slovanská jména chyběla, uváděla se pouze jména katolická a evangelická.
Sa mi paci napr. Všeslav, Spitihňev, Dobrohněva, Hněvomír, Mstislav, Častoslav... Ale Všeslav a Častoslav sú aj tak najlepsi - dokonale mena pre notorikov.
Výpis starých slovanských jmen uvedených ve Wlastenském kalendáři na přestupný rok 1852 s připojením čtení rozmanitého od Wáclawa Filipka, první ročník. Tiskem a nákladem Kateřiny Geřábkowé v Praze. Dosti jmen se vyskytuje za rok dvakrát, ba i třikrát. V následujících ročnících už tato slovanská jména chyběla, uváděla se pouze jména katolická a evangelická.
Sa mi paci napr. Všeslav, Spitihňev, Dobrohněva, Hněvomír, Mstislav, Častoslav... Ale Všeslav a Častoslav sú aj tak najlepsi - dokonale mena pre notorikov.
a zase cirkev. obrala nas o celu minulost, historiu, zvyky, tradicie, kulturu...
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Later in the recording, the audio suggests that one of the pilots left the cockpit and could not re-enter. The audio gives no indication of the condition of the pilot who remained in the cockpit.
“The guy outside is knocking lightly on the door and there is no answer,” the investigator, who asked to remain anonymous, told the New York Times. “And then he hits the door stronger and no answer. There is never an answer.
“You can hear he is trying to smash the door down.”
“We don’t know yet the reason why one of the guys went out,” said the official, who requested anonymity because the investigation is continuing.
“But what is sure is that at the very end of the flight, the other pilot is alone and does not open the door.”
SilkAir Flight 185 - Wikipedia, the free encyclopedia
EgyptAir Flight 990 - Wikipedia, the free encyclopedia
LAM Mozambique Airlines Flight 470 - Wikipedia, the free encyclopedia
Japan Airlines Flight 350 - Wikipedia, the free encyclopedia
Federal Express Flight 705 - Wikipedia, the free encyclopedia
Novinárom nejde o pravdu. Chcú senzáciu a predajné čísla...
a co sa tyka zlej financnej situacie EU aeroliniek, z velkej casti za to moze samotna EU ktora zakazala v nocnych hodinach pristavanie a vzlety na letiskach ktore su vzdialene xy km od obyvanej casti ( teda tyka sa to asi vsetkych letisk ktore su vyuzivane pre civilne ucely ). na druhu stranu tu mame arabsku silnu trojku ( Emirates, Qatar a Etihad ) ktory prave na tomto profituju a pekne kasiruju europanov pri tranzitnych letoch hlavne do Azie ( napr Emirates ma v Dubaji hlavnu spicku medzi 22:00 a 04:00 a to je letisko da sa povedat v centre mesta ). potom mnoho ludi neznalych problematiky este vyplakava ze arabske aerolinky maju lacne pohonne hmoty co je tiez nezmysel nakolko podla vyrocnych sprav napr Emirates nakupoval letecke palivo este o par centov drahsie ako British Airways. takze netreba hladat problem v inych, treba si len priznat ze roznymi nariadeniami, regulaciami, zakazmi si samotna EU podkopava letecky priemysel a jeho lepsie ekonomicke ukazovatele a ze niekto to jednoducho dokaze robit lepsie.
btw, ak by sa modovi chcelo, mohlo by sa to trosku vytiedit a urobit samotne vlakno "Doprava/cestovanie" kde by sme mohli debatovat o takychto veciach, mohli by sa tam davat postrehy z cestovanie, rad, skusenosti, rozne akcne ceny na letenky ubytovanie atd...
"podla depesi, medzi ponorkou a utocnym traktorom v novosibirsku je za zostrelenie lietadla germanwings zodpovedne ruske lietadlo tipu SU ktore malo opatovny vyjazd po europe kedy vypina lode NATO a propritom elektroniku nasich domacnosti a kazi nam tym naladu. Je velmi zvlastne ze utocny traktor bol vybaveny medzikontinentalnymi balistickymi strelami aj ked obycajne byva vyzbrojeny raketami typu zem vzduch a hnojivom. takisto je velmi zvlastne ze ponorka nesvietila reflektormi, pretoze ako vsetci vieme, hlboko pod vodou je tma. opatovne sa pytam... preco to rusy robia. preco mi vcera vypli mikrovlnku? preco mi zhasli svetlo akurat ked som si prezuval ponozky? je to nahoda? alebo im moje vynervovanie sluzi k ich vlastnemu prospechu? jednoznacne... vsetko je to priprava na anexiu slovenska. vcera som na poliach zaznamenal ovela vacsi pohyb utocnych traktorov. svoje aktivity maskovali tym ze postrekuju pesticidmi. ako vsetci vieme pesticidy su jedovate... zase nahoda? nemyslim. vcera som hovoril s jednym zo soferov traktorov, ktory sa jednoznacne vyjadril, ze traktor spravu ponorke poslat NEDOKAZE. zahadne ze tie ruske ano. preto treba budovat zakladnu NATO kym je cas. lebo potom moze byt neskoro."
ked to funguje, zdan to,
ked to zdanis a funguje to, zareguluj to,
ked to nefunguje, dotuj to.
princip fungovania EU imho:)
https://starbike.sk/shop/starbike-invisibleminator-x/
http://spravy.pravda.sk/svet/clanok/349977-new-york-times-pilot-airbusu-sa-nemohol-dostat-do-kabiny/
https://dennikn.sk/82121/zneuzival-ju-farar-dedina-sa-dodnes-hneva-na-obet/
chcem vediet, ake bude napravne opatrenie, aby nedoslo k dalsej tragedii ohladne planovaneho padu lietadla
http://www.pluska.sk/spravy/z-domova/vyssie-tresty-za-sexualne-zneuzivanie-takto-rozhodli-poslanci.html?utm_source=Pluska-2014&utm_medium=produkt-box&utm_campaign=vb2014
ONLINE Šéf Lufthansy priznal masovú vraždu 149 ľudí: Kopilot Andreas Lubitz zabíjal!
Výpis starých slovanských jmen uvedených ve Wlastenském kalendáři na přestupný rok 1852 s připojením čtení rozmanitého od Wáclawa Filipka, první ročník. Tiskem a nákladem Kateřiny Geřábkowé v Praze. Dosti jmen se vyskytuje za rok dvakrát, ba i třikrát. V následujících ročnících už tato slovanská jména chyběla, uváděla se pouze jména katolická a evangelická.
Sa mi paci napr. Všeslav, Spitihňev, Dobrohněva, Hněvomír, Mstislav, Častoslav... Ale Všeslav a Častoslav sú aj tak najlepsi - dokonale mena pre notorikov.
Výpis starých slovanských jmen uvedených ve Wlastenském kalendáři na přestupný rok 1852 s připojením čtení rozmanitého od Wáclawa Filipka, první ročník. Tiskem a nákladem Kateřiny Geřábkowé v Praze. Dosti jmen se vyskytuje za rok dvakrát, ba i třikrát. V následujících ročnících už tato slovanská jména chyběla, uváděla se pouze jména katolická a evangelická.
Sa mi paci napr. Všeslav, Spitihňev, Dobrohněva, Hněvomír, Mstislav, Častoslav... Ale Všeslav a Častoslav sú aj tak najlepsi - dokonale mena pre notorikov.
a zase cirkev. obrala nas o celu minulost, historiu, zvyky, tradicie, kulturu...