však to že aj tá moja je takmer nová, zhruba 1000km na valcoch a 800km vonku a tiež sa to najviac prejavovalo na hladkom povrchu to kopanie
30.03.2015 - 19:48:48
00
Mal som tiež problém s takým hrbom ale u mňa bola zrejme príčina to, že som prefúkol maximálny tlak na Tufo 24mm tie sú len do 8 barov, čo je málo.
30.03.2015 - 19:59:25
00
ja tam mám tufo S33 pro, tie sa môžu až do 12 a aj som ich do toľko hustil. problém mohol byť v tom, že to bolo od začiatku slabo prilepené a tým pádom sa to mohlo jazdením nejak deformovať až to dospelo do súčasného stavu trvalého hrbu :D inak neviem, sú to moje prvé skúsenosti s galuskami
30.03.2015 - 20:15:27
00
Deformovať by sa to nijako nemalo, skús ju normálne reklamovať ako chybný kus.
30.03.2015 - 20:17:53
00
ja som tak isto vcera lepil galusku na pasku no daval som ale dole aj lepidlo. skusal som odmastovac brzd, riedilo ... to nezabera (myslim ze sa tu par stran dozadu na to niekto pytal) dal som to dole mechanicky normalne prstom. pouzil som teplovzdusnu pistol par sekund nahrial stary lep a len ho odtrhol. pre tych co nemaju taku pistol postaci aj fen. s tou pistolou opatrne prehreje rafik a vie to uvolnit aj niple.

Ja som sa to bal riesit teplom kedze mam carbonovy rafik a nokoniec som skusil Tufo Rim Cleaner Carbon & Alloy. Musim povedat ze to islo dole uplne krasne. Lepidlo zmaklo na taky "sopel" a tom som len handrou s troskou technickeho benzinu zotrel dole.
30.03.2015 - 23:35:07
00
Chalani chcem sa opytať dal som dole galusku XC4 a chcel by som ju použiť nazad , na druhe kolo s čim mam dať dole tie pozostatky pasky atd ? nechcem žiadne pripravky drahe z obchodu :) ale niečo po domacky s čim to davate dole?? rafik som vyčistil ale z galusky mi to neide dole:)
01.04.2015 - 08:30:12
00
nahrej to fenom a mechanicky to daj dole ako pisal wizard na predoslej strane
01.04.2015 - 09:17:28
00
Skusim
01.04.2015 - 12:15:30
00
Maxxis Rouler mam ja aj manzelka na cestakoch a chodime cestou necestou, a nula defektov, najazdene 4500 a stale jazditelne.
03.04.2015 - 13:07:43
00
Zopar ludi ma namotalo na vittoria open corsa cx, ked zjazdim tie Michelin Pro4 service course, tak ich vyskusam (takisto s latexovymi dusami).
Rozdiel medzi "beznymi" 60 tpi plastami a 150tpi co mam teraz bolo jednoznacne citit, takze na 320tpi to moze byt zaujimava jazda...
06.04.2015 - 13:16:36
00
Zopar ludi ma namotalo na vittoria open corsa cx, ked zjazdim tie Michelin Pro4 service course, tak ich vyskusam (takisto s latexovymi dusami).
Rozdiel medzi "beznymi" 60 tpi plastami a 150tpi co mam teraz bolo jednoznacne citit, takze na 320tpi to moze byt zaujimava jazda...

Nie su zle len zbytocne drahe
06.04.2015 - 16:48:57
00
Ja si vyberam uz jedine plaste s tpi nad 120. bez prehanania mozem potvrdit ze uz peknych par rokov neviem co je to defekt a to nejazdim len po cistych cestach. Dusu nosim uz len zo zvyku. Potom je to uz skoro jedno aka znacka, skor co sa komu pac, ale u mna vitorie alebo schvalbe.
06.04.2015 - 17:17:32
00
Tak tak, poriadne plaste a defekt raz za dva roky..
06.04.2015 - 17:28:47
00
Doteraz som mal Švable One 23mm, dnes som objenal 25mm, tak som zvedavý či to bude fail alebo posun vpred
07.04.2015 - 20:05:02
00
co sa sirky tyka tiez som presedlal na 25mm a ja som spokojny. je to pohodlnejsie vozenie
07.04.2015 - 20:12:56
01
keyboard_arrow_up