nedalo mi to sem nedat ked som zbadal ten dalsi Petov super vysledok...klobuk dolu a dufam ze mu to bude aj nadalej jazdit.
myslim ze v tejto teme mozeme rozoberat vsetko co sa tyka pretekov kde sa objavia nase nadeje
posledný komentár: 2. 9. 2025 o 13:24
http://www.cyclingnews.com/news/uci-checks-bikes-of-contador-hesjedal-and-gilbert-for-motors-at-giro-ditalia
Určite sa tu nájdu useri, čo to nájdu na youtube a dajú sem link. Prípadne na diskusiu o tejto cause na tomto fóre.
Contador stúpol v mojich očiach... V Aprice neplakal do kamier, že mu po defekte Astana s Kaťušou tvrdo nastúpila a nečakali na lídra pretekov. Ale pekne im to včera vrátil - keď sa lídri Astany (Landa a Aru) zamotali za pádom, tak priložil. Pritom ho nikto nemôže z neférovosti obviňovať, pretože v ružovom bol on a nie Astana. Aký požičaj, taký vráť.
IS THERE A MOTOR ON THE CONTADOR'S BIKE AT THE GIRO D'ITALIA?Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down
Ved drogy su v pohode, deticky.
Aj toto Contador vysvetlil: „Výmena záleží na tom, ako sa preteky vyvíjajú. V priebehu etapy môžeme použiť rôzny typ galusiek, ložísk alebo aj pevnejšie kolesá. Zmenou vybavenia dokážem získať dôležitú výhodu. Nemá to nič do činenia s motormi.“
https://twitter.com/olegtinkov/status/603247801980559360
Nevyznam sa do toho velmi, tak mi nie jasne aky ma vyznam jazdit raz horsie loziska a potom ich vymenit za lepsie. Kedy sa tie horsie hodia viac? Alebo makke kolesa oproti tuhsim?
Pri tych kontrolach na motorceky mam zatial pocit, ze kontroluju len tie bicykle, na ktorych pridu jazdci do ciela. Skor by som sa pozeral na tie vyemene. Tie, ktore ostanu na streche auta, alebo ich dokonca prevezme nahodne stojaci mechanik pri trati.