Diky, na tom tlmici debonair su napisane tieto udaje M,L (s otvorenym zamkom), F. M je napisane cervenym. Takze som teraz trochu mimo.
Ja som z RS tlmicov mimo tiez .. okrem tych obrazkov viem, ze existuju na niektorych este tune M1,M2,M3 atd. potom ine trochu je to pre Vivid, pre DebonAir to asi bude malinko inak tiez. To Mko ale tipujem ze bude kompresia (Medium), Lko mozno Low rebound, 320 mozno tlak v patrone. Asi napisat do RS jedine
Factory tune of the Rockshox Monarch shock
The little red/blue letters on the shock will tell you how the Rockshox factory has set-up your shock internals. I believe for 2012 Rockshox used the L M H / L M H to indicate low medium and high settings. The first letter indicating Rebound damping and the second letter indicating the Compression damping (eg the letters “ML” = Medium rebound / Low compression). The L1, L2 means different low compression tunings, and is beyond the scope of this article, but the info exists out on the www.
To som nasiel na nete.
Tak pakovy pomer 2.5, to by malo byt medium, bud je to predsa len M ako medium compression, ale potom nechapem L rebound, alebo sa ti to prepadava do zdvihu ? Hmm .. no neviem, nie som na to expert.
na tom mojom foxe je to tak, ze ked si ho nafukam na na moju vahu so sagom 25% tak potom nevyuziva celu dlzku zdvihu. zanori sa max do 2/3 zdvihu. Ak ho nafukam trochu menej tak je to lepsie, ale zase ide dost do zdvihu, co by bolo aj celkom v pohode, ale skrtam pedalmi o zem, co sa mi moc nepaci. radsej by som nieco, co pracuje viac v prvej tretine zdvihu a potom je stabilnejsie a dole ide iba pri velkom "bumpe".
Asi tak nejako laicky by som to vysvetlil, lebo inac neviem:).
Nj, vacsia komora tomu pomoze. A imho ale potrebujes M/M tlmic. Ale ked tak skus preluskat internet na tvoj ram, co doporucuju pri RS. Ale low compression asi nebude to prave orechove.
Stačí použiť niečo tenké (ihlica, špajdla apod.) čím podoberieš grip a dnu nastriekaš nejaký alkholový čistič na okná (Clin napr.).
Ak by sa gripy naopak pretáčali, tak daj lak na vlasy
Dnes dosiel plast Maxxis Ardent LUST 2.25. Riadny kus gumy je to. Vazi 820g a vo vnutri pekne vidno na co je urceny. Prisiel zlozeny ale ked som ho rozlozil tak pekne drzi tvar. Bude to mozno trosku citit kedze teraz mam obycajny Ardent s 670g ale viac ma zaujima opora v zjazde. S touto hrubou gumou si dovolim vozit nizsie tlaky. Samozrejme bez duse.
Naj? Ja som sa vrátil zase k Minionom . Ide to hore trochu ťažšie, ale ten grip je úplne ale úplne inde. Spolu s výmenou vidlice a ten bike je zase niekde inde
Zmiešané pocity :/. Citlivosťou sa absolútne nechytá, oproti 44 tupá mrcha. Zase tuhosť citíť neskutočne. Nikdy by som nepovedal, že to bude taký rozdiel. Opretie do klopiek, paľba cez skaly a tá vidla drží ako sviňa. Bol som utorok Maguru, naschvál bomby kde to šlo a super. Pojazdil som veci, ktoré nejazdím, skákal ako debil, dal zjazd na cestu ktorý bežne potlačím a všade ma podržala. Nerád to uznávam ale asi si ju nechám. Len ju rozoberiem, poriadne premažem a doplním mazací olej, nech chodí lepšie na malých veciach.
V zjazde asi pomohlo aj to, že sa trochu ten bike ešte položil. Ide to teraz ako tank, pritom do kopca stále na moje možnosti parádne.
Marinada odkial si ho bral? prvy krat pocujem o verzii LUST ked som vyberal moj ardent lust som nenasiel v ziadnom shope, to je inak novinka ci uz stara vec u ardentu?
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
na to sa pouziva voda+jar, treba ju dat do striekacky a pomocou ihly nastriekat skrz grip na roznych miestach. po chvili to pojde dole.
Ja som z RS tlmicov mimo tiez .. okrem tych obrazkov viem, ze existuju na niektorych este tune M1,M2,M3 atd. potom ine trochu je to pre Vivid, pre DebonAir to asi bude malinko inak tiez. To Mko ale tipujem ze bude kompresia (Medium), Lko mozno Low rebound, 320 mozno tlak v patrone. Asi napisat do RS jedine
The little red/blue letters on the shock will tell you how the Rockshox factory has set-up your shock internals. I believe for 2012 Rockshox used the L M H / L M H to indicate low medium and high settings. The first letter indicating Rebound damping and the second letter indicating the Compression damping (eg the letters “ML” = Medium rebound / Low compression). The L1, L2 means different low compression tunings, and is beyond the scope of this article, but the info exists out on the www.
To som nasiel na nete.
Asi tak nejako laicky by som to vysvetlil, lebo inac neviem:).
Stačí použiť niečo tenké (ihlica, špajdla apod.) čím podoberieš grip a dnu nastriekaš nejaký alkholový čistič na okná (Clin napr.).
Ak by sa gripy naopak pretáčali, tak daj lak na vlasy
V zjazde asi pomohlo aj to, že sa trochu ten bike ešte položil. Ide to teraz ako tank, pritom do kopca stále na moje možnosti parádne.