slavonav, rozmyslas podla mna spravne a naozaj je to tak ako pises - vlastne je sranda, ze to funguje.
Asi to funguje vdaka tomu, ze naraz zadneho
kolesa na prekazku a nasledna deformacia zadnej stavby su prilis kratkodobe na to, aby to stihlo prehodit. Tiez treba brat do uvahy fakt, ze ten priehyb o 2 cm je uz asi extrem a teda pri beznych razoch ta stavba nepracuje viac ako 1 cm a tym padom sa aj uvolnenie lanka neprejavi az tak vyrazne a za ten kratky zlomok sekundy to jednoducho nestihne spravit nic. Ale faktom je aj to, ze za urcitych okolnosti moze byt chod radenia o nieco menej presny, skreslenie je vsak tak male, ze sa da asi len tazko spoznat, ci je to kvoli uvolnovaniu lanka abo kvoli inym faktorom.
P.S. Cannondale to ma bezproblemove aj napriek radovo väcsiemu zdvihu vdaka tomu, ze tam je uchytena stavba na
tlmic a teda pracuje len dolna vzpera a priehyb hornej vzpery sa nemeni (a teda aj lanko ma konstatnu dlzku). Podla mna by to urcite nefungovalo, ak by bol u Cannondale-u vedeny radiaci bovden po spodnej vzpere...