Tak tu to niekto mysli vazne :-) inak fajne
12.08.2015 - 21:34:51
01
http://jitkamostkova.mtbiker.sk

jitka--že muž?...kristína--žena,aj keď je to muž........................no boha! sodom a gomora!!!!.......who made who!
12.08.2015 - 21:40:28
00
...trikrát a trikrát pitchovina ...Kristina , že je muž ? Ši me pobavil.
12.08.2015 - 21:58:51
00
Bikejoring ak mozem byt urpimny, nech ta koza jazdi ako chce, mne sa nepaci :P
12.08.2015 - 23:16:03
03
Na jar s najvacsou pravdepodobnostou vymenim kolesa a mozno aj sadu aspon na 105, predsalen tato uz ma nieco odkrutene.

PS: v cestakoch som uplny amater, tak jemne do mna :)

Tak teda jemne, aj ked to vobec nesuvisi s tym, ci ide o cestak alebo MTB. Naco si kupujes jazdenku, na ktorej chces vymenit takmer vsetko okrem ramu? Spocitaj si tie sumy a pochopis, ze si mohol mat novy bajk so zelanymi komponentami a este by si usetril.
12.08.2015 - 23:27:25
02
Jezus chapem co chces povedat ale nemal som teraz 1000 eur na novy bike. Mam doma zenu na materskej a dve deti, som rad, ze mam vobec kombo cestak/MTB :) Iste by sa mi oplatilo kupit novy a mozno na jar tento predam a kupim novy. No momentalne mam ine velke vydavky a tych dalsich minimalne 500 eur smerujem inde.
13.08.2015 - 08:33:33
00
Bikejoring ak mozem byt urpimny, nech ta koza jazdi ako chce, mne sa nepaci :P


ani mne :( ten ram je akoze na TT bajk? vyzera ako klasicky cestny s vymenenymi riaditkami a diskom ... ziadne tweaky na zlepsenie aerodynamiky (co osobne povazujem na normalnom cestaku za totalnu kravinu, ale naopak ked uz casovka tak usetrit kde sa da)
v roku 2015 (predpokladam ze to je novy model ramu) by mali TT bajky/ramy vyzerat nejak takto :)
http://www.argon18bike.com/bikes/triathlon-tt/e-119-tri-d3feed.html

ale cestne ramy ma strada pekne!
13.08.2015 - 11:21:33
01
No ten strada aero ram nie je prave casovkarsky, uhol sedlovej trubky je podla geometrie na webe kdesi pri 74°, cize je to vlastne cestny aero ram.
No a Bikejoring tam ma este sedlovku s offsetom dozadu, s tym by sa to chcelo este pohrat, ni?
13.08.2015 - 11:26:40
00
je to len cestný aero rám, vyskladané je to za málo peňazí, je to na shimane 105 + radenie duraace, disk a sedlo sú bazárovky, nadstavce som mal doma. mne osobne sa skoro žiadna koza nepáči. s tým účelom to ani nebolo stavané, ale prekvapivo to ešte celkom dobre dopadlo.
13.08.2015 - 11:30:11
01
S tym muciacim strojom rozdrvi hocikoho, bacha na to :-)
13.08.2015 - 12:48:21
00
Chalani dakujem za slova chvaly aj kritiky. Pre Eda sme skladali casovkarsky bicykel, casovkarskym specialom sa to urcite neda nazvat. Zamer bol osadit klasicky cestny aero ram komponentami tak, aby boli vzajomne vymenitelne medzi Aero Conceptom a RR6-tkou. Vsetky veci bezne dostupne, bezproblemovy servis a dostupnost nahradnych dielcov. Pouzite bazarove komponenty + nova 105-ka = vysledna cena, ktora cloveka nezabije. Ten Argon 18 je fajn, ale cenou je urcite niekde inde, takze su tie bicykle tazko porovnatelne.
13.08.2015 - 13:56:59
02
ok tak to je ina vec, nepoznam pozadie a nazdaval som sa ze to je nejaky vas novy casovkarsky special, co by bolo asi troska zvlastne :)
jasne ze to ako nudzove TTcko na obcasne casovky posluzi, o tom niet pochyb
13.08.2015 - 14:47:31
00
No, to je dalsia vec. Tym, ktorym sa pacia kozy ( tie cyklisticke :) ) odporucam brzdit, alebo aspon nastavovat brzdy na tychto diablovych vynalezoch poslednych rokov - velmi rychlo sa im prestanu pacit :D
Brzdovy efekt (karbonovy disk/rafik tomu estelen prida) je asi taky, ze nafest stlacena brzda a koleso/disk sa stale hravo toci (aj navolno v stojane, nie to este pri kinetickej sile kvoli zatazi jazdcom)...
To sa zas ja na svojej koze (a urcite aj Edo) nemozem stazovat, predovsetkym ultegrove brzdy a vacsinou disk s hlinikovou brzdnou plochou = flekujem si jedna radost :)
13.08.2015 - 14:55:18
00
Marketing je mocna vec, ja by som tolko neprecenoval design casovkarskeho kola, spravne nastavena pozicia a trening v takej pozicii bude mat asi vacsi prinos ako top kolo a zvysok naprd.
13.08.2015 - 14:58:56
04
problem je ten ze tam montuju integrovane mini-V... potom zalezi od brzdovej paky, ale casto je to nastavene tak ze gumicky su rovnako daleko od kolesa ako na klasickych brzdach a potom to brzdi hrozne.... Mini-V musia byt ovela blizsie k brzdnej ploske kolesa, na druhu stranu je potom problem pri miernom vycentrovani kolesa - rafik sucha o gumicky
pokial su tie Vcka nastavene spravne tak flekujes aj s nimi - kamos s ktorym tuna skoro stale jazdim ma presne take brzdy na BMC TT bajku a flekuje uplne bez problemov, nastavit je to samozrejme troska zlozitejsie :) ale ten isty problem mam aj ja na cyklokrose s mini-V... ak to niekto ma naozaj tak ze to koleso nezastavi ani v stojane tak je asi naozaj magor :) moje 84mm spravne nastavene mini-V brzdia ovela silnejsie ako cestne brzdy
mna skor stve ze to teraz pchaju aj na klasicke cestne ramy kde je to prakticky na dve veci ... to usetrenie 0.001% wattov kvoli schovanej brzde je v 99.999% pripadov (pri normalnej jazde s pelotonom) uplne zbytocnych, ale hlavne ze to dobre vyzera hehe :)

Btw vacsi prinos ako aero kolesa ma (dobra!) aero helma :P
mishox to ano, ale ked mas spravny trening a spravnu poziciu na dobrom aero rame s dobrymi kolesami tak si na tom zase lepsie hehe
13.08.2015 - 15:36:25
00
keyboard_arrow_up