Kupil som plaste Vitoria Open Corsa Evo CX + duse Vitoria.Rozmer 23-622. Povodne som mal 20-622 tie sli pekne vizut a aj obut(klasicka drotena patka). Na spodku rafku boli aj tie pasky Michelin.Pri obuvani Viktoriek isla uz tazsie jedna strana kordu na rafik. Nasledne som supol dusu troska nafukol aby sadla do plasta a zacal obuvať. Pri konci som musel pouzit druhu montpaku Michelin a poviem len tolko ze som cakalze sa ulomí. Pri vymene na zadnom kolese si to zlizla dusa. Montpaka jej pomohla k dierke,predpokldam mojou nesikovnostou.Este ze som mal staru dusu.Je mozne aby sa takto tazko obuvali plaste.Ved tie montpaky vydrzia potom len par obuti a v najlepsom sa moze stat ze ostane zlomena v rafku. Na zaver ake mate skusenosti zo samolepiacim flakmi bez aplikacie lepidla,dakujem.
23.04.2011 - 00:46:09
00
Nikto nevie alebo nema take problemy? Je normalne take obuvanie?
23.04.2011 - 08:22:27
00
závisí aký máš ráfik a dôležitá je najmä správna technika :)
23.04.2011 - 08:26:54
00
tieto vittorky idu fakt tazko,to je pravda... mozno to nejak suvisi s tym ze su dimenzovane na vyssi tlak - do 10 barov.
23.04.2011 - 08:48:50
01
Ponukam pakel Kofoly alebo basu piva odvazlivcovi, ktory dokaze obut spravne moje plaste na rafik :)
Tyzden sa s tym uz babrem ako amater co nieco take robi prvy krat a nedari sa. V jednom cykloservise mi povedali po rychlej obhliadke ze moze byt krivy plast (Schwalbe CX Pro 26x1.35), v dalsom nebol ani zaujem nieco riesit, v tretom po snahe a natreti kolesa s nejakym cisticom na bicykle usadla spravne iba jedna strana. Vedel by mi niekto ochotny z KE s tymto problemom pomoct? Neviem ci mam vratit plaste z dovodu ci su ozaj krive, alebo to este skusat. Nemam ani velku pumpu, iba kompresor v aute, tak uz par dni maju susedia pocit ze zbijackou rozoberam auto.
Ak by sa niekto nasiel, bol by som velmi rad
19.08.2015 - 14:47:47
00
mozno by bolo dobre napisat ake mas rafiky + pridat nejake foto :)
ale ak sa to nepodarilo v 2 servisoch ...
19.08.2015 - 14:51:27
00
Radšej to nesiľ! Ak sa ti aj nakoniec podarí plášť nahodiť, ako budeš neskôr riešiť možný defekt v teréne?
Ak sa dá, vráť plášť a zober inakší.
19.08.2015 - 15:01:06
00
Z tohto pohladu som nad tym nerozmyslal, ale pravda. Radsej vymenit.
19.08.2015 - 16:25:57
00
ja som daval uz aj 20 plast na krosovy rafik :) mam overeny postup-dusu trochu nafuknut, vlozit do plasta. Vlozim jednu stranu plasta do rafiku, pozriem ci dusa dobre sedi. zacnem nasadzovat druhu stranu, opacnu stranu taham ku sebe, podla potreby spustim dusu. nakoniec si pomozem kuchynskymi lyzicami, tlacim do rafku petku a nie cely plast...par dusi som prederavil na zaciatku
19.08.2015 - 19:49:58
00
Obut sa mi to samozrejme podarilo, v tom az problem nebol. Ten nastal po dofukani celeho plasta, kde drot nevysiel z rafku tak ako mal, nepomohlo ani prefuknutie na 7bar. Pojde to naspet k predajcovi, aj kvoli podozreniu na krivy plast, co zbadali hned v prvom servise
19.08.2015 - 20:32:35
00
Ja vzdy pri obuvani davam mydlovu vodu. Bez toho tie plaste proste neobujem aj ked ich fuknem na 5 bar
19.08.2015 - 21:24:58
00
Dobrá pomôcka na obúvanie...

http://www.kubicasport.eu/shop/goods/klieste-na-obuvanie-plastov-bike?goods=12288
19.08.2015 - 21:36:45
00
Kedze som za par dni menil 3x dusu(3x defekt za 2dni :) ), tak sa podelim o jeden trik, ktory zmenil mission impossible na 15minutovu pohodu. Az mi je trapne ze som si to neuvedomil a potreboval som na to par hodin googlenia, mozno niekomu to tu pomoze :)
Trik je v tom ze ked sa dostanes na ten posledny usek nasadzovania tak chyt koleso a zacni masirovat plast na uz nasadenych miestach aby si sadol viac ku stredu(pri strede rafiku je vacsinou miesto aby patka plasta sadla hlbsie ako na okrajoch rafiku). Toto ti da par extra milimetrov na tej strane ktora ti ostava nahodit.
Nazorne si to vies kuknut na tomto videu nizsie, ja som nepouzival pasky na zaistenie plasta.
https://youtu.be/-XUFVrl0UT4?t=3m1s
12.11.2015 - 22:16:02
02
No to je predsa ale uplny zaklad, ze patku treba pri nazuvani plasta natlacit do celom obvode rafiku do priehlbiny v strede kde ma rafik najmensi priemer. Na konci navliekania potom zostane "viac plasta" na prevlecenie cez okraj rafiku.
13.11.2015 - 09:35:46
03
... ale ten ujo na tom videu, to nie je ukážkový príklad. Končiť by mal pri ventile. Takto už má pri ventile obuté, a tam sa mu veru pätky plášťa do stredu nedostanú. Potom mu to chýba. Pri vyzúvaní sa zas naopak pri ventile začína. Predtým samozrejme pomačkáme plášť dookola, aby sa jeho pätky dostali do stredu ráfika.
13.11.2015 - 11:35:53
02
keyboard_arrow_up