Ahojte,

na svojom stumpjumpery mám horeuvedenú vidlicu. Čo ma však troška štve je, že z tých 140 mm využívam maximálne reálne tak 110 mm a aj to sú už absolútne maximá (testované pri 55 PSI, čo je hodne pod doporučenou hodnotou pre 80 KG).

Na bike fóre od bratov čechov som zachytil že to riešili odpustením množstva oleja. VIdla pôjde po tomto roku na servis do Písku (žijem v CZ). Mimo toho čo mi povie sám servisák, máte skúsenosti niekto s týmito vidlami, prečo chodia len na túto vzdialenosť? Jazdím drsnejšie AM, a tam potrebujem každý milimeter zdvihu....

Ďakujem za rady
01.09.2015 - 22:52:14
00
Doporučená hodnota je len orientačná a nie reálna - máš správny sag?
Keď vypustíš všetok vzduch, tak pôjde naozaj až na doraz?
01.09.2015 - 23:23:44
00
Rovnaky "problem" som mal aj ja na svojom stumpe. Chlapi od susp. clinic tvrdili, ze od vyroby tam bolo viacej oleja ako malo byt.
02.09.2015 - 07:18:46
00
Aky rocnik je ta Floatka? Mal som model 2008 a ta mala pomerne malu vzduchovu komoru v porovnani so sucastnymi. Bolo tam odporucanych 5ml oleja nad piestom - po konzultacii som tam daval len 2-2,5ml a s vidlou som sa dostaval na 130-135mm...tlaky odporucane vyrobcom ignoruj a fukaj to na sag 20%
02.09.2015 - 08:57:48
00
Teraz ide na servis, lebo bike som kúpil z 2 ruky. Vidla je na stumpjumperovi, ročník 2012ka.
Keď vypustím vzduch áno, ide na doraz. Ničmenej vidla klesne na ako keby na zdvih 100 mm a vtedy sa dá zatlačiť úplne.

Množstvo oleja sa riešilo v iných fórach, niečmenej znižovaním množstva oleja to nekončí, ono sa tam potom vykonávali úpravy že sa skrátila tá piestnica o cca 1-2 cm, čím sa zvýšil objem komory. Diskutoval som to teraz s milanom z http://www.tuning-test.cz/ . Vidla ide teraz na servis, preto by som rád urobil úpravu vidly rovno so servisom.
02.09.2015 - 14:02:20
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty / Vidlice a tlmiče / Odpružené vidlice)
keyboard_arrow_up