a to pockaj este o par rokov, ked uz bude elektronicke radenie a
vidlice a tlmice bezna vec, a clovek bude musiet pred kazdou jazdou najprv skontrolovat ci ma vsetko dostatocne nabite
toto by som naozaj nevidel ako problém, ja som si túto otázku kládol pred príchodom elektr(on)ického radenia, resp. pri jeho prvých zábleskoch pred x rokmi, že "a čo keď uprostred etapy...", lenže v prípade týchto kompošov ti na jedno nabitie
baterka vydrží tak zo 10 výjazdov (alebo povezme to inak, 1000-1500 km na ceste) - pokiaľ sa tomu "nepomôže" opakovaným "však to ešte vydrží", tak nemá problém ako nastať (pričom červená ti začne svietiť keď máš ešte 25 % kapacity - naozaj len ignorantskému pazmrdovi dôjde batt uprostred výjazdu)
tlmák, vidla - tam to tiež iba obsluhuje lock, což je porovnateľná spotreba, porovnateľný runtime
pričom všetky tieto zdroje sú tak 1-2 h do plného nabitia (IMO to skončí "integrovaným zdrojom" s povedzme polovičnou, stále viac ako dostatočne prehnanou výdržou)
naopak, princíp osvetlenia a koteky je, že batt vymľaskneš do základov
podstatne väčšiu batt