2km polna cesta, 3km rozbitá asfaktka a ostatok dobry asfalt
03.09.2015 - 21:02:17
00
tak som skusil:
tá istá trať-24km, prevýšenie 240metrov.
klasický bajk presne hodina
seriovy ebajk 49 minut
ten istý odblokovaný ebajk 39minut...


A aky teren, bo to uz mas priemerku 37, a to su uz ine bomby po lese.

Dnes Cerovka za 25:30 a to stale su dvaja rychlejsi a to bez elektriky! Nechapem co ti chalani uslapu.

Edit: Nevsimol som si dalsie prispevky. ;)
03.09.2015 - 21:57:41
00
dado a davas si tieto jazdy aj do Stravy?
03.09.2015 - 22:53:04
00
dado a davas si tieto jazdy aj do Stravy?



Jo, koli mojej historii a objavovaniu novych ciest. Ale neboj este v ten den ma mazu z tabuliek. Ale pracujem uz na segmentoch pre ebike activity, len to musim najskor prejst, neni tam ani jeden segment.
03.09.2015 - 23:01:00
00
Jaj, myslel som ze je tam uz davno oddelena sekcia pre ebajkerov.
03.09.2015 - 23:06:35
00
Je tam ebike, len tam treba pridat segmenty. A strava bez segmentov straca zmysel. Je to trosku casovo narocne to oznacovat a snazim sa rovnaky zaciatok a koniec tam dat. Je to super appka ta Strava, skoda tych map tam, nechapem preco tam nedaju Open Cyclo Maps.
03.09.2015 - 23:22:38
00
Čau Wamp, ako jazdí Bulls?
Bol som príjemne prekvapený sprevodovanim, 24/36 default. Vynikajúce, konečne niekto myslí na jazdca. Ja som vymenil pílu za 32 a kazeu rozšíril na 42. To je jazda teraz, aj bez asistencie ☺
05.09.2015 - 00:37:39
00
Btw, čo sa týka app, používam teraz ten Milanov OsmAnd, skvelá vec keď to nakonfigurujes.
05.09.2015 - 00:39:32
00
Chalossi a co poviete na tieto koncepty? Audi dalo mrte design!

Prílohy:

image.jpg
image.jpg 168.36 KiB thumb_up0thumb_down

image.jpg
image.jpg 35.96 KiB thumb_up0thumb_down

image.jpg
image.jpg 78.6 KiB thumb_up0thumb_down

image.jpg
image.jpg 111.33 KiB thumb_up0thumb_down

image.jpg
image.jpg 45.27 KiB thumb_up0thumb_down

05.09.2015 - 02:36:17
00
Inak odpor kolies proti odporu vzduchu je stale iba zlomok. No aj 30kmh priemerka na enduro bajku na rovine je makacka dlhodobejsie.

Normalne nafukana pneumatika nema velky valivy odpor. Ak uvazujes nejaku 2.1" Racing Ralph, tak tym namerali okolo 25w, taky Little Albert mal cca 38w .. sirsie gumy , ktore su maksie mavaju este vaci odpor. Ale dokial nemas citelne podhustene, tak sa asi zmestis do 50w. Ovsem v momente, ked si podhustis gumy velmi vyrazne, dajme tomu z dovodu ze si davas niekde zjazd, alebo kvoli snehu, ci piesku, tak ti to kludne narastie na 100w. Na asfalte, v terene menej. Ale je konstantny, aeorynamicky odpor bohuzial rastie, ako vieme, so stvrcom rychlosti a nutny vykon na jeho prekonanie dokonca s tretou mocninou, takze vlastne som si teraz uvedomil, co to je .. ist na horaku proti vetru :D
No a este k tym podhustenym .. parkrat som pojazdil na velmi podhustenych gumach, po snehu , aj tusim nejaky piesok, kde bolo treba 300, aj 400w na prejdenie rychlostou par km/h :D
05.09.2015 - 09:56:44
00
Dnes Cerovka za 25:30 a to stale su dvaja rychlejsi a to bez elektriky! Nechapem co ti chalani uslapu.

To nie je ani zdaleka o vykone :) Ked som to siel, najviac casu som nestratil v stupaniach, ale v tom, ze som nebol schopny makat na max. po rovinach :lol: .. lebo zakruty, atd. a obavy s protiiducich stravakov :D
05.09.2015 - 10:02:11
00
To nie je ani zdaleka o vykone :) Ked som to siel, najviac casu som nestratil v stupaniach, ale v tom, ze som nebol schopny makat na max. po rovinach :lol: .. lebo zakruty, atd. a obavy s protiiducich stravakov :D


Tak jasne, ze uz v tej rychlosti to je aj o technike a o pude sebazachovy, ako to dokazes pustit. Tiez ako poznas trat, ale cerovka je extremne dlha, tu sa nenaucis ani po 100 pokusoch (mi trvalo tyzden, kym som sa naucil Nurburgring na simulatore). Predsa na trati nastupas nejakych 388m podla Stravy, tak mi to nejde do hlavy, ako to Vitko moze davat (inak zevraj na hardtail 29). A to mu niekto v prvej polke este dal 50s!
05.09.2015 - 10:49:55
00
Normalne nafukana pneumatika nema velky valivy odpor. Ak uvazujes nejaku 2.1" Racing Ralph, tak tym namerali okolo 25w, taky Little Albert mal cca 38w .. sirsie gumy , ktore su maksie mavaju este vaci odpor. Ale dokial nemas citelne podhustene, tak sa asi zmestis do 50w. Ovsem v momente, ked si podhustis gumy velmi vyrazne, dajme tomu z dovodu ze si davas niekde zjazd, alebo kvoli snehu, ci piesku, tak ti to kludne narastie na 100w. Na asfalte, v terene menej. Ale je konstantny, aeorynamicky odpor bohuzial rastie, ako vieme, so stvrcom rychlosti a nutny vykon na jeho prekonanie dokonca s tretou mocninou, takze vlastne som si teraz uvedomil, co to je .. ist na horaku proti vetru :D
No a este k tym podhustenym .. parkrat som pojazdil na velmi podhustenych gumach, po snehu , aj tusim nejaky piesok, kde bolo treba 300, aj 400w na prejdenie rychlostou par km/h :D


Valivy odpor kolies nie je konstantny ale priamoumerny rychlosti a hmotnosti jazdca+bike.
05.09.2015 - 10:54:03
00
Včera nový rýchlostný rekord z T.Polianky 66,6 km/h. :muscle: :muscle: :muscle:
05.09.2015 - 17:49:57
00
Včera nový rýchlostný rekord z T.Polianky 66,6 km/h. :muscle: :muscle: :muscle:


faix.support
dole je graf, tam pekne vidno ze ta maximalka je tiez dole z polianky. Rozdiel je ze som sa o maximalku nesnazil. Isiel som na horskom.
Ked som skusal na cestnom s 622/23 pneumatiky tak som dal 70km/h samozrejme bez baterky ale len v jednom mieste a iba na par sekund.....zaznamenal to cyklocomputer....co som sledoval okom tak okolo 60 na cestnom no problem......
Takze to je to co pisali skor ,, odpor vzduchu to za prve, a potom odpor pneumatik / nahustenie a stycna plocha s asfaltom/
05.09.2015 - 19:05:11
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Elektrobicykle / Horské)
keyboard_arrow_up