No super, ale už aj ja som si vypol obmedzovač, takže ak chcem, tak idem do kopčeka aj 50km/h, ale nechcem.
06.09.2015 - 23:21:07
00
Tak neviem...mohol by si to tu objasnik ak si uz zacal....dovolil som su pozriet tvoj vystup z endomondo / hejze ved je to tam verejne pristupne tak preco nie/ a uz nicomu nerozumiem. Bud mas v nohach strelny prach, alebo jazdis s motorkou a endomondo ti bezi v mobile / zavrete v kapce/ ved ono nerozozna na com ides!!!
ze maximalka 100km/h na bicykli..aj ked e-bike...to kolko 20kW?

Takze tu je jazda na ebiku, je pravda ze trosku fukalo
https://www.strava.com/activities/261985153/overview ked pozries segment na rovine Janikovce --> Cechynce tak to vyratalo na 546 W.
Na cestaku tam mam rekord 400 W. https://www.strava.com/activities/334981374#7944042892
Ja vsak malokedy chodim take rychlosti. Lenivy som a tepy sa snazim drzat nizko.
07.09.2015 - 15:21:20
00
a čo je lepšie :endomondo, alebo strava....aj keď mam Garmin 1000
07.09.2015 - 16:46:06
00
a čo je lepšie :endomondo, alebo strava....aj keď mam Garmin 1000


mne viac vyhovuje endomondo...ale oba su nastejno...asi len vec vkusu
07.09.2015 - 19:18:07
00
len prečo to nieje v slovenčine
07.09.2015 - 19:20:58
00
len prečo to nieje v slovenčine

ked uz prezeras trening na pc tak pomocka je : bud plugin vo firefoxe "translator" alebo chod cez chroma a ten po kliknuti praveho tlacitka na myske ti vyhodi moznost vsetko prelozit do sk ...nieje to ono ale pomoze :-)
07.09.2015 - 19:24:31
00
Naco su tomu Bomberu pedale? :) Mate niekto blatniky? Vyzera to sice hrozne, ale posledne dni casto prsi a dnes som prisiel z MT holi extra ako prasa a mokra rit ako bonus. Lepsie na full by boli nejake rychlodemontovatelne, alebo staci to lizatko do sedla.
07.09.2015 - 20:02:15
00
Blatníky to nieje moja káva, aj tak chodím len keď praží oskar. :sun: :sun: :sun:
07.09.2015 - 20:12:01
00
Ja mám SKS, neviem či tu zozenies nieco iné. A určite je to praktické, plus čínska 2000lm celovka za 20$ a jazdíš 24/7/356 ☺
07.09.2015 - 21:34:19
00
Chodím teraz "brigadovat" k lesnikom, minule som napocital šesť srn/srncov. Nočný život, ako za mladi.
07.09.2015 - 21:38:01
00
Wamp, Endomondo je online, myslím že aj Strava, kopec social sraciek ale keď sa stratíš v lese bez signálu, nepoužiteľné.
Garmina, starého mam aj ja. Používam OsmAnd appku, mám natahane offline mapy, spolu s vrstevnicami a POI. Ide to aj v leteckom móde iba cez GPS satelity. Najväčší zrut batérie je ovšem displej, to sa dá po riešiť navigáciou, ktorá sa hlási len pri zmene smeru a podobne.
Tak či tak, keď si reálne v neznámom teréne, si rád že máš GPS družice a neriesis spotrebu, preto som obmedzený na 3-5hod. Toto ma určite Garmin poriesene.
07.09.2015 - 21:51:11
00
dusan31,
no ten garmin je sice fajn, ale asi jazdim v terenoch, kde mi neukazuje nič žiadna navigácia a družiciam som na očiach...a tych osem hodin vydrží, viac nejazdim..
07.09.2015 - 21:56:09
00
Garmin potrebuje čas, smartphone appky používajú ako prvé BTS stanice a potom cez GPS koriguju.
S Garminom musíš chvíľu počkať na otvorenom mieste nech začne komunikovať. Tiež je to otázka SW, či vie aproximovat pri výpadku.
No veď môžeš skúsiť aj toho OsmAnda, je zadarmo prvých 10 stiahnutí máp.
Ináč, chcel som sa ťa opýtať, ako sme sa bavili na teslabike.sk o tom charaktere správania Bosch vs Yamaha, Ako je to s tým Brosom?
1. Je tam okamžitý nástup pri naslape, alebo skôr pomalší, po pár otáčkach ako Bosch?
2. Keď vypnes asistenciu, cítiš odpor?
3. Neviem, zisťoval si ako sa to rieši pri servise batérie
4. Tipujem že tam je 64mm adaptér pre pílu
Ďakujem
07.09.2015 - 22:13:40
00
dusan31,
Brose je velmi dobrý, zabera okamžite už na pol obratky (výhoda pri pohýnaní v ťažkom terene)
ak vypneš asistenciu uplne, tak ideš ako na ťažšom bajku, ale! pri športovom mode ak prechadzaš 25ku, tak ťa normalne pribrzdí...musiš dvoma otočkami prekonať odpor a potom sa už chova ako klasika . Takže potom je lepšie isť v nejakom zakladnom a ťahať stale nad 27:-)
bateria sa servisuje vo Wiedni, u nas nie.
budeš ma mať za blbca , ale neviem aky je tam adapter pre pilu.
neviem však či to má tak byť, ale po par km v tiahlom kopci obmedzí výkon natoľko, že máš dojem, že ťaháaš bez motora. tá prípomoc je tam dosť mala. Zatial som však jazdil pri 30a viac stupňových teplotach, tak je možné, že je tam nejaka tepelná poistka.
07.09.2015 - 22:36:33
00
Wamp,
Som v štádiu adaptácie, asi ako ty. Tá 25km /h je hraničná, potom sa nepriamo obmedzuje výkon, čiže napr ešte pri 26-27 sledujem obmedzenú mieru asistencie. Zvykol som si na to a tak som aj prerobil prevody. Vpredu 32 a vzadu 11-42. V tejto konfigurácii je to dynamické aj na Eco móde.
Yamaha má teda tie tri módy, Eco, Standard a High. Určitú dobu som si aj ja myslel, že to má gyroskop, keďže do kopca to na Std a High ťahalo za mňa. Odpoveď je v inej charakteristike citlivosti torque sensoru.
Pri Eco móde je charakteristika lineárna, to čo zatlacis dostaneš späť v určitom pomere, pri Std a High pri vyššom tlaku / prislape dostavas stále viac(aspoň v mojom prípade ta charakteristika nie je lineárna) , 2-3 násobok. Ináč, pozerám teraz, že Yamaha 2016, urobila Eco+, s 0.5 koeficientom. To vypadá nádejne.
Stále je tam ale problém s prevodovanim, na 104BCD dáš v najlepšom prípade 30z pílu, to je ale stále málo na 29" pokiaľ chceš jazdiť bez asistencie kopce, pripadne jazdíš veľmi strmé kopce na Eco(technický problém) , a nechceš si zničiť kolená . Preto pokukujem po tvojom Bros, lebo má od výroby
26z pílu, mal by teda mať 64BCD.
Kadencia je základ zdravého slapania, robiť vyslapy na 30-40rpm je cesta na rehabilitáciu, v najlepšom. Tiež sa da potom plynule prechádzať z jazdy bez asistencie do jazdy s asistenciou.


Naposledy upravil dusan31 dňa 08.09.2015 - 11:18:27, celkovo upravené 1 krát.

07.09.2015 - 23:07:05
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Elektrobicykle / Horské)
keyboard_arrow_up