No len k tym casom a to ze jazdis uz osobak na hrane zhora za 42-45m. Ja som si teda cerovku ani nic insie nikdy nestopoval, jazdim pre radost nie na cas:-) Naposledy som ale teda kukol na tachac a zhora vyletnym, ale fakt naozaj velmi vyletnym tempom(kde sa vobec nevysilim a este sa obzeram po okoli, taka bezpecna jazda, nepotrebujem sa tam zabit) som bol dole za 41 minut. Takze tvoj problem bude niekde uplne inde ako v plastoch ako sa tu uz pisalo.
10.09.2015 - 10:50:14
00
Tento tyzden som upgradol pedale (plast by mal byt dnes poobede), hned som zaznamenal osobaky (na inych tratiach). kazdy upgrade ma svoj vyznam. dakujem ze upozornenie, ano mam nadvahu a to som nepotreboval ale od vas pocut, ale pracujem na tom, za posledny rok som schudol 10kg, keby som ju nemal, bol by som asi este rychlejsi, ale to s plastom nema az tak vela spolocneho a uz vobec nie s odpovedou na moju otazku. Nie kazdy meria Cerovku rovnako (alebo rovnakym smerom), hovoril som o useku 10km. mam tam cas 43 min. najlepsi muzsky je 25min (kubo michalec asi nema nadvahu), najlepsi zensky cas je 38min. som asi v polovici vsetkych 156 meranych casoch na tom segmente cerovej drahy. Vo svojej vekovej a hmotnostnej kategorii som siesty z trinastich s vykonom 237Watt, slapat teda viem, ale nesiem relativne tazky hardtail a este brucho. I s nadvahou som v polovici vsetkych casov, skus si prejst cerovku s plnym ruksakom na chrbte, rovnaky usek, rovnakym smerom.
10.09.2015 - 11:08:23
00
Ked nejazdis zavodne,srat na cas...
10.09.2015 - 11:21:08
00
...a ked zavodis, tak netrenuj na Cerovke :)
10.09.2015 - 11:25:26
00
ako je mozne, ze mu to ukazuje na 10km useku take casy na strave ? ?evidetne sa bavime z MS na zeleznu . a ja tam mam 196 ludi s casom 40 a nie som ani v prvej polke.
10.09.2015 - 11:56:31
00
tych segmentov je tam viacero. naposledy som siel zo zeleznej na maly slavin, segment jediny co mi gps nameralo bolo: cerova_draha_zelezna_slavin s dlzkou 9,2km, je tam iba 21 ludi. som siedmy. dal som 43:27 moving time. celkovy cas o 30sekund dlhsi, to som sa otriasaval z padu co som riesil (šmyk). narovnal rajdy a siel dalej.
smerom od slavina dole som siel naposledy v aprili, segment s nazvom Cerova draha (completed 10km), je tam celkovo 156 ludi. neviem teda kde vidis 196 a iny podobne dlhy segment nevidim, posli link. ja tam mam 43:15min.
10.09.2015 - 12:53:47
00
https://www.strava.com/activities/370846250/segments/8861288006
10.09.2015 - 13:10:44
00
tie segmenty by mal niekto povymazavat, ved to je nepouzitelny bordel - kazdy blbec si zaklada 10 nezmyselnych segmentov na jednom traili
10.09.2015 - 13:32:46
01
uz ho vidim, tento je nazvany pekne po slovensky s dlznami. Je to tam natesno od 38minuty, minuta robi aj desat priecok. vo svojej vekovej a hmotnostnej kategorii som 6/13.
Prisiel mi prave NN Trailstar, uz na pohlad sa mi paci, buduci tyzden otestujem na Cerovke ako pojde. Mne neslo o nejaku sutazivost, cerovku som tu spominal preto, lebo je to najtechnickejsia trat ktoru jazdim, nic extra tazke, a
10.09.2015 - 13:46:47
00
edy34 U Schvalbe su performance verzie tie najlacniejse a maju tvrdu gumu. Drahsie Evolution budu lepsie drzat. Z Evo verzie je Trailstar maksia ako tvrdsia Pacestar. Ale ak mas pocit, ze tvoje NN sa rychlo deru, tak ked kupis Evolution, odidu este rychlejsie. A hlavne na tvrdomm povrchu sa budu rychlo drat.
Ak ti casto podklzne koleso, tak bud jazdis na hrane v ramci danych podmienok a plasta, alebo mas zlu techniku. Ak podklzne predok, najcastejsie je to kvoli tomu, ze jazdec ma vahu prilis vzadu a predne koleso nie je dostatocne zatazene a strati trakciu. Takisto brzdenie v zakrute sposobuje stratenie trakcie a koleso podklzne.
Este by som sa popozeral po plastoch, co maju rychly dezen v strede a vacsie vystupky po stranach.
11.09.2015 - 11:04:41
00
sranki Nic v zlom, ale Tvoja rada je presne opak toho, co sa bezne jazdi a odporuca...Dozadu sa dava rychly plast a dopredu s hrubsim dezenom. Trakcia je dolezitejsia vpredu, kedze predok ti urcuje kam pojde bike a ma drzat stopu. A mensi valivy odpor je dolezitejsi vzadu, kedze na zadnom je hnacia sila ( :-) ) a vacsi tlak pri jazde po rovine. Okrem toho, ked ti smykne zadne koleso, nie je to take kriticke ako ked ti podklzne predok.
11.09.2015 - 11:15:25
00
Dakujem Filip80 za nazor. myslim, ze tazisko som mal OK. techniku som zatial vylucil, ale je fajn, ze si mi to pripomenul. Isiel som nahranu na danom mieste to je pravda a preto si chcem nabuduce pomoct lepsim plastom a riesim to na tomto fore a samozrejme nebrzdil, pustil to rychlo a slusna klopka, predne koleso podklzlo. zatial to teda vidim na plast. ono, to predne koleso bolo slusne zodrate totiz, predtym totiz sluzilo vzadu (setril som, uz nebudem). Zatial som PSC nekupoval, uvidim ci dozadu necham performance alebo skusim PSC po dobrej skusenosti s trailstarom, minimalne su tie trojzmesove plaste tazsie. V strede sa mi plast rozhodne derie najviac, obcas to na asfalte aj dost vypeckujem aby som bol cim skorej v lese.

kolko vam vydrzia plaste ked jazdite povedzme 75percent les a 25percent asfalt? Specialne NN?
11.09.2015 - 11:34:11
00
Tiez ma zarazil srankiho nazor, ale pri autach to je napriklad podobne, minimalne hnacia naprava musi mat zimne plaste ked uz nie vsetky styri, ibaze by bol v byciklovani a jazdeni autom podstatny rozdiel :)
11.09.2015 - 11:37:29
00
Filip80: Zle som sa vyjadril. Jazdim sice momentalne tak ako som pisal (Xking vpredu, NN vzadu), ale na singlac by som dal oba plaste s jemnejsim dezenom. Do buducnosti prejdem asi na Xking alebo nejaku alternativu Schwalbe - zalezi od mometalnej ponuky.
11.09.2015 - 11:40:57
00
Na zodrate plaste pozor a urcite nedavaj plast jazdeny vzadu dopredu. Ako som pisal vyssie, vpredu je dolezitejsia trakcia ako vzadu. Pri smyku na zadnom sa to da ustat, ale ak ti smykne predok, casto nasleduje pad.
Pokial jazdis rovnake plaste vpredu aj vzadu, tak ked znicis zadny, na jeho miesto daj predny a novy plast daj dopredu.
Pri Evo Trailstar sa skor vyhybaj castemu jazdeniu po asfalte, tym ze je makky, tak ho tvrdy povrch rychlo derie.
11.09.2015 - 11:41:52
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Plášte a duše / MTB)
keyboard_arrow_up