Zdravím bajkeri, viete mi prosím poradiť, akým náradím by sa dal vymeniť tento stred a aký je to typ? Je to hodne starý bicykel, viac ako 15 rokov. Dá sa vôbec ešte taký stred zohnať?
Vďaka za každú radu.

Prílohy:

IMG_20210214_225142876.jpg
IMG_20210214_225142876.jpg 840.9 KiB thumb_up0thumb_down

IMG_20210214_225205596.jpg
IMG_20210214_225205596.jpg 957.67 KiB thumb_up0thumb_down

IMG_20210214_225250493.jpg
IMG_20210214_225250493.jpg 782.09 KiB 1 thumb_up0thumb_down

IMG_20210214_225337258.jpg
IMG_20210214_225337258.jpg 807.88 KiB thumb_up0thumb_down

IMG_20210214_225413129.jpg
IMG_20210214_225413129.jpg 1.06 MiB 1 thumb_up0thumb_down

14.02.2021 - 23:05:57
00
Tak "biblia poctivého servisáka" opäť raz nesklamala... Je to tzv. "cup&cone" stred, na demontáž je potrebné náradie HCW-4, HCW-5 a HCW-11 od Park Toolu :)
Nahradiť sa dá bežne dostupným stredom typu štvorhran.
Snáď to aspoň niekomu pomôže, ak by mal na servis takýto starý bicykel.
14.02.2021 - 23:30:52
00
Ale krajné riešenie - pomerne spoľahlivé: hasák+ francuzák určite pomôžu...
15.02.2021 - 07:32:43
05
tri kľúče na jeden stred...to aby mal človek komplet dielňu, myslím že na synovom CTM je také niečo,jazdí na ňom málo a neškrípe to takže som to ešte nerozoberal. no keď píšeš o tom veku,máme doma aj jeden 22 ročný bajk kde bol už od začiatku takýto (nie presne ten) stred -
15.02.2021 - 07:43:23
00
Áno, to je klasický stred s ISIS systémom, ten už bol na trochu novších bicykloch. Na tom čo som písal ja, je možnosť len 3 kľúče, alebo krajné riešenie hasák a francuzák.
15.02.2021 - 07:48:33
00
Našťastie to bolo všetko utiahnuté minimálnou silou, takže hasák vyriešil všetko :)
15.02.2021 - 09:43:56
00
keyboard_arrow_up