Vie mi niekto poradiť, kde na Slovensku robia lakovanie rámov? Ide mi o kvalitnú prácu - odstránenie starej farby, základná farba, lak, nalepky, vrchný lak. Mám síce úpne nový rám( som klasik- niet na CrMo ocel), ale chcem ho mať v inej farbe.
Nechaval uz niekto komaxitovat ram?
je tam sice 200° ale vlastnosti by sa mali menit prave ked sa kov rychlo ohreje a rychlo schladi.
takze pokial sa to nahrieva postupne a chladne tiez normalne, malo by byt vsetko v poriadku?
Nazdar,
rozhodol som sa, že sa pustím do projektu totálnej obnovy/renovácie jedného starého Nicolai-a (pre2000), čo sa mi doma podaromnici váľa s rozbitým hlavkom a vadným lakom. Najhorší je asi zbrúsený kúsek na úpätí zadnej spodnej stavby pod kľukami, blbosťou, kedysi som tam dal krátky Tune štvorhran stred s Shimano DX kľukami, no a ňák sa to zbrúselo.
Mám zhruba tri varianty ako by som to nechal upraviť;
Anodizácia - základ matná farba (čierna/british racing green), s výrazným brandom (oranžová/červená/biela) ako sme u Nic-ov zvyknutí (je vôbec možné anodizovať dvojfarebne plochu s ostrým fontom písma?) prevádzka zrejme Galtech tu v BA
Pokovenie - Na toto by som bol veľmi zvedavý, mať bike s chromteile by bol celkom úlet pri dnešných bielych rámoch, prevádzka metal-finish.sk
Airbrush - klasika custom motív, skôr to beriem ako rezervnú možnosť, metla a lesk mi moc nerežú, prevádzka alcatrazbike.sk
Inak je to HTčko, spravím z toho skôr low-cost singlespeed po rožky do obchodu.
Ešte som špekuloval nad vŕtaním džur do rámu a schovať hadicu zadnej brzdy do hornej rámovej trubky, ale to je taký bonbón, robil som to na jednom favorite, ale neviem či to hlinikáč zvládne.
Takže need advice, čo by bola najlepšia voľba, resp. má niekto nejakú praktickú skúsenosť s niečím takýmto?
Neviem ako ostatní, ale ja som nepokročil. Bavil som sa s chalanmi z Ivanky či odkiaľ (metalfiniš) no cenovka (600€) mi prišla ako výsmech tak som na to hodzil bobek a peňáze šli inam. Ale rám stále je, raz naňho dôjde. Airbrush by mal byť cenovo viac friendly, hypoteticky.
Chcel som to teraz pozrieť ale asi im zrušili doménu. Takže bohvie či ešte fungujú (na Fejsbúku ale nejakú skupinu či čo majú). Sa mi vidí, že tam bolo v cene zahrnuté pieskovanie + základ. Pamätám si ale len cenu za striekanie custom motívov na vidlicu - 100€. Buď bola na rám cena individuálne, alebo to bolo nejakých tristo ojro.
Osobne by som si ale robil pieskovanie/vodný šmirgel sám, možno aj plnič(skrz tú zbrúseninu)/základ. Otázka je či by som to spravil správne aby plnič správne vytvrdol a vyschol, aby sa farba "nezgrcla" ako tuzingárom na homemade nárazníkoch od škodoviek.
16 € bolo pieskovanie ram + 2x vidla 18 € praskovanie ram + 2x vidla
dnes som si bol pre veci v lakovni, od lakovania mam doklad, keby niekto neveril
pieskovanie by bolo lacnejsie, ale ujco mi nemal vydat z dvacky 6 €, mal len 4, takze to bolo za 16
Tiež zvažujem prestriekať jeden Al rám, chcem kompletku aj dizajnom, tak ako sa patrí, viete konkrétne o nejakej lakovni, kde by mi to spravili a za koľko? Najlepšie by bolo, keby mal aj s ňou niekto skúsenosti.
ono prestriekat ram, nie je ziaden problem (a pritom kvalitne) ale ak chces aj nejaky vzor, tak to zacina byt problematickejsie... riesilo sa to tu vo viacerych temach (myslim, ze aj nejake bratislavske lakerne) ale ak si dobre pamatam tak islo viacmenej iba o "prefarbenie" ramu
Potrebujem dať do nového laku duralový rám /Klein Pulse/. Keďže ten rám nemá bohvieakú hodnotu nemám záujem za to vysoliť extra veľa peňazí. Takže kde v okolí PK/BA mi niekto seriózne odstráni pôvodný lak a urobí nový farba/lak na dural rám ?
Kde ty na tie Kleiny chodíš? Že nemá bohvieakú hodnotu ... veď to sú všetko kultovky (teda podľa ročníka). Poradíš, kde zohnať rám Attituda (... ktorý nemá bohvie akú hodnotu ) ?
Chris Attitude má hodnotu no posledné Pulse-y vyrobené na Taiwane bez zahladených zvarov, bez vnútorného vedenia laniek, s olupujúcim sa priemerným lakom boli fakt na hovno.
Neporadím, hľadaj v bazároch. Jeden z posledných nových kúskov som kupoval v 2008mom.
Poraďte kde to mám dať nalakovať.
Potrebujem dať do nového laku duralový rám /Klein Pulse/. Keďže ten rám nemá bohvieakú hodnotu nemám záujem za to vysoliť extra veľa peňazí.
Sice ti neporadim kde, ale ja som si dal nastriekat ram od Scotta v normalnej auto lakovni. Striekali to lakom na auta ( cierna metaliza ) a vidlicu cervene a navrch lak a stalo ma to 50 €. Nejakym sprayom takuto kvalitu urcite nedosiahnes. Ram som obrusil flexou s drotenym kotucom. Slo to pomerne rychlo, akurat kuty som musel rucne. Duralovy ram nepieskuj !!!
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
je tam sice 200° ale vlastnosti by sa mali menit prave ked sa kov rychlo ohreje a rychlo schladi.
takze pokial sa to nahrieva postupne a chladne tiez normalne, malo by byt vsetko v poriadku?
rozhodol som sa, že sa pustím do projektu totálnej obnovy/renovácie jedného starého Nicolai-a (pre2000), čo sa mi doma podaromnici váľa s rozbitým hlavkom a vadným lakom. Najhorší je asi zbrúsený kúsek na úpätí zadnej spodnej stavby pod kľukami, blbosťou, kedysi som tam dal krátky Tune štvorhran stred s Shimano DX kľukami, no a ňák sa to zbrúselo.
Mám zhruba tri varianty ako by som to nechal upraviť;
Anodizácia - základ matná farba (čierna/british racing green), s výrazným brandom (oranžová/červená/biela) ako sme u Nic-ov zvyknutí (je vôbec možné anodizovať dvojfarebne plochu s ostrým fontom písma?) prevádzka zrejme Galtech tu v BA
Pokovenie - Na toto by som bol veľmi zvedavý, mať bike s chromteile by bol celkom úlet pri dnešných bielych rámoch, prevádzka metal-finish.sk
Airbrush - klasika custom motív, skôr to beriem ako rezervnú možnosť, metla a lesk mi moc nerežú, prevádzka alcatrazbike.sk
Inak je to HTčko, spravím z toho skôr low-cost singlespeed po rožky do obchodu.
Ešte som špekuloval nad vŕtaním džur do rámu a schovať hadicu zadnej brzdy do hornej rámovej trubky, ale to je taký bonbón, robil som to na jednom favorite, ale neviem či to hlinikáč zvládne.
Takže need advice, čo by bola najlepšia voľba, resp. má niekto nejakú praktickú skúsenosť s niečím takýmto?
Osobne by som si ale robil pieskovanie/vodný šmirgel sám, možno aj plnič(skrz tú zbrúseninu)/základ. Otázka je či by som to spravil správne aby plnič správne vytvrdol a vyschol, aby sa farba "nezgrcla" ako tuzingárom na homemade nárazníkoch od škodoviek.
dnes som si bol pre veci v lakovni, od lakovania mam doklad, keby niekto neveril
pieskovanie by bolo lacnejsie, ale ujco mi nemal vydat z dvacky 6 €, mal len 4, takze to bolo za 16
Neporadím, hľadaj v bazároch. Jeden z posledných nových kúskov som kupoval v 2008mom.
Poraďte kde to mám dať nalakovať.