Pokiaľ sa kolesá točia hladko a nemajú vôľu ani nevydávajú zvuky, neriešil by som to. Podobne kľuky.
Vidlica má doporučený
servisný interval , preto som sa pýtal na to blato, ak jazdíš za každého počasia, oplatí sa po 100 hodinách otvoriť, pozrieť tesnenia či púšťajú nečistoty dnu, ak áno vyprať penové krúžky, ak treba, vymeniť olej.
Dosky sa dajú skontrolovať pohľadom do
brzdy popri kotúči, ak vidíš rozpernú pružinku a kovovú platničku na ktorej je obloženie.
Ak to nevidíš, tak len zhodiť koleso a dosky vybrať von. Poznač si ktorá bola na ktorej strane a potom ich nazad založ rovnako.
Všimni si či sú zbrzdené rovnomerne, keď ich priložíš k sebe, či máš kovové základne rovnobežné. Ak nie, môžeš dať aj zafrézovať úchyt brzdy na ráme.
Kým veci fungujú, zbytočne neriešiť.
Po 2000km máš reťaz ok? Aká reťaz?