Turbi presne, na to som úplne zabudol, vzadu treba demontovať aj tú zubačku a to sa mi tiež nechce. Ale nijako ma to netrhá k okamžitej výmene ložísk, to zadrhávanie je minimálne, po nahodení
kolesa nie je cítiť (cítiť to hlavne pri vytiahnutí kolesa v rukách),
orech je pravidelne čistený, tam sú ložiska úplne v poriadku. Vpredu idú tiež hladúčko ako nové a na tie krytky som nechcel použiť ešte väčšiu silu, načo narúšať tesnosť... (teraz rozmýšľam, či sa mi podarilo vôbec vytiahnuť krytku aj na zadnom náboji na strane kotúča, normálne už neviem)
DT Swiss 350, 9mm, CL, 3,5 roka bezproblémovej prevádzky a okrem orecha žiadnej špeciálnej údržby
Jediná nevýhoda je 18T ratchet, ale vtedy som nebol ochotný za 50€ kúpiť 36T či 54T ratchet, hlavne ak som čítal o ich menšej výdrži...