planujem kupovat novu hydraulicku brzdu a az som sa zdesil ked mi v servise povedali ze naplnenie a odvzdusnenie bude stat cez 20E. je to normalna cena? preto sa pytam.. ma niekto navod pripadne vie poradit ako nacvaknut hadicku, naplnit kvapalinou a odvzdusnit? jedna sa o prasa xt, hadica je originalna a packa je stara DC. pripadne.. je v nitre niekto sikovny a ochotny ?
Ak to vravi len ciste kvoli piskaniu, tak kludne moze byt ze za par mesiacov pod plachtou na povale sa nejak zreagovali platnicky a teraz piskaju. Ako bolo napisane vyssie, kludne zobrat platnicky do zalohy, a na tychto skusit pekny dlhy zjazd (odporucam par km vkuse), a riadne ich vybrzdit stylom ~10-20 sekund brzdi vkuse, potom povol aby si znova nabral rychlost, a opakuj. Bud to vypalis a piskanie prestane alebo nie a mozes skusit vymenot platne a sledovat ci ti maknu packy.
Ak maknu, tecie olej niekde v systeme.
ideal ked je prasno - to rychlo zistis ci tecie okolo piestu - nachyta sa tam prach. ono to slovo tecie je v tomto pripade take ... na pieste bude mastny film, nie ze bude tiect olej po platniach, preto to ani na pake nezistis. ja som tak zistil na M6000 po roku jazdenia - zadny mi odisiel, ale tam od novoty siel jeden piest divne, akoby bol volny.
ale celkom ma bavia tie spojenia - piska brzda = tecie piest. a aj z tunajsej odpovede - keramicky piest praskne ked pri roztlacani neotvoris odvzdusnovak
Mne už chvíľkami príde, že servisak zamastil kotúč/platne a vytvára fiktívny scenár o tečúcom pieste
Lebo absolútne nechápem ako presne má pomôcť výmena platní ku zastaveniu úniku
Každopádne zvažoval by som iný servis do budúcna
No on to myslel tak, že keď ma podozrenie že tečie strmeň tak buď mi ho hneď vymení za nový alebo že mi tam nahodí nové platne, ktore na 100% nebudú mastné a nebudú pískať a pojazdím na nich a uvidime či zasa začnu pískať, rozumej že sa zamastia a tým zistíme že strmeň naozaj púšťa olej... tak tým že som zazimoval bicykel s tým, že mu nič neni tak som mu povedal nech vymení platne a uvidím.
Do servisu chodím inde, ( malý servis si urobím aj sám ) len som potreboval zoservisovať teraz vidlicu a môj servisák to nerobí tak mi odporúčil tento, kde som mu povedal teda nech skontroluje celý bicykel, keď už som ho tam niesol. Tak dúfam že aspoň tá vidlica zažila dobrý servis. A teraz som si spomenul, že keď som ho tam niesol chcel som nechať zoservisovať aj sedlovku - reverb AXS na čo mi povedal že pokial mi ide tak by to neservisoval... takže sa čudujem že aj na tu vidlicu mi tiež nepovedal že pokial ide tak načo servisovať.
presne tak, necudujem sa servisakovi ze sa mu s tym nechce natahovat, takyto problem moze byt praca aj na par hodin za ktore mu nikto nezaplati, vymen cely strmen
Kludne mu to zaplatím, keď som tam doniesol bicykel tak skoro celý servis asi 4 chlapi sa zbehli okolo môjho bicykla a začali ho tam obzerať že "pekný stroj" tak by som očakaval že keď nie pri každom tak aspoň pri "lepších" bicykloch budú mať ten prístup iný a bicykel tam mám od 10.04. čiže času mali dosť aj na ten strmeň podľa mňa, keby chceli. Len mi to tiež niekedy príde tak že si povedia že "ten ma taký bicykel tak čo to bude pre neho kúpiť nový strmeň"... keby že mám viac času naučím sa všetko robiť sám a hotovo, len bohužial sa to nedá.
Bežná zákaznícka filozofia.
Nemá poňatia čo tomu je ,ale vie ako sa to ma opraviť!
Lacno?
Skor bezna "servisacka" filozofia.
Netusim co tomu je, nechce sa mi to riesit, cim skor sa toho zbavit. Ved zakaznik to zaplati. Novy bike asi nekupi tak mu poviem nech si kupi novy komponent. Ak sa to vyriesi tak uz nepride. Ak sa to nevyriesi tak bude nasrany a tiez uz nepride. Win win.
Tak nech nerobi servisaka ked sa mu nechce robit servis ale len vymienat diely a kasirovat.
Musím sa zastať servisáka, ako by si ty riešil takýto problém ak vieš že Shimano žiadne náhradné diely do strmeňa nedodáva a jediná možnosť opraviť zákazníkovi brzdu je nový strmeň?
Musím sa zastať servisáka, ako by si ty riešil takýto problém ak vieš že Shimano žiadne náhradné diely do strmeňa nedodáva a jediná možnosť opraviť zákazníkovi brzdu je nový strmeň?
To som sa pýtal už 2 strany dozadu a stále čakám na nejakú zmysluplnú odpoveď...
Ako uz tu bolo dost popisane,ale je uplne bezne,ze ak bajk dlho stoji,platnicky mozu nasat kadejaky sajrajt do seba a treba ich poriadne prehriat a rozbrzdit,alebo proste vymenit.
Keby tieklo prasa,bude tiect pri jazdeni hlavne.
Musím sa zastať servisáka, ako by si ty riešil takýto problém ak vieš že Shimano žiadne náhradné diely do strmeňa nedodáva a jediná možnosť opraviť zákazníkovi brzdu je nový strmeň?
ako servisak nemas servisne diely? platnicky, kotuce, piesty, .... neverim
ako servisak nemas servisne diely? platnicky, kotuce, piesty, .... neverim
Ako môžeš mať niečo čo sa oficiálne ani nevyrába ako náhradný diel ? Konkrétne piestiky či tesnenia do Shimano bŕzd..
Silne pochybujem že nejaký serióznejši servis bude kupovať a používať diely z Aliexpress a následne ručiť za odvedenú prácu...
To že servisak chcel meniť diel pri ktorom nemá istotu či je alebo nieje vadny je už druhá vec...
Skor bezna "servisacka" filozofia.
Netusim co tomu je, nechce sa mi to riesit, cim skor sa toho zbavit. Ved zakaznik to zaplati. Novy bike asi nekupi tak mu poviem nech si kupi novy komponent. Ak sa to vyriesi tak uz nepride. Ak sa to nevyriesi tak bude nasrany a tiez uz nepride. Win win.
Ja by som to za takú hodinovou riesil aj do aleluja, ale ako sa za Dunajom hovorí " kto to bude zaplatiť "?
Ale myslim ze vela ludom tu na fore som pomohol a tak isto aj v reale.
Nikto sa nestazoval.
Samozrejme nemozem vediet vsetko.
A priznavam, ze moderne veci idu mimo mna.Do komplet repasu teleskopky by som sa napriklad nepustil a ani do komplikovanych tlmicov.Na to ani nemam pripravky.A elektro pohon tiez nie
No skús nájsť piesty a tesnenia na strmeň Shimano. V gúglení si dobrý.
niektore diely predsa nemusia byt predajne v retail sieti ale ako OEM sa k tomu predajcovia alebo offi servisna siet vie dostat. taktiez dobry servisak ma diely odlozene z komponentov ktore mu ostali z predoslych servisov ale neboli poskodene cele etc. pripadne ma cely strmen ktory vymeni na skusku a zisti ci je vadny. Lenze to je o pristupe. v tom je ten rozdiel medzi servisom a vymienanim dielov za zakaznikove peniaze.
Ak ale vsetci akceptujete ako sa to robi a ste ochotni platit za to tak hura do toho. Ja uz do servisu nic nenosim pokial to fakt nie je nevyhnutne lebo tam robia mantaci a hlavne brigadnici co o tom vedia este menej ako ja, len maju tu vyhodu ze maju komplet vybavenie servisne co ja nemam.
cest vynimkam ako je napr Turbi
To s rôznou dostupnosťou dielov pre servis a retail ani omylom nieje tak ako si myslíš ? taktiež odkladať už použité napríklad tesnenia je iný level... ? Hlavne ich vybrať bez poškodenia je väčšinou nemožné. Piestiky dajme tomu tie sa dajú použiť a treba sa nato pozrieť aj z druhej strany...
dobre dajme tomu že mu hodí ja skúšku druhú strmeň, ale zauctuje si jeho preloženie a samozrejme aj čas počas ktorého ten strmeň skúša, koľko bude adekvátny čas ? Hodina, deň, týždeň? a potom si zasa zauctuje výmenu strmeňa za nový alebo vrátenie späť toho pôvodného... Čiže parada,máme ochotného servisaka ale v konečnom dosledku zákazník tak či tak zaplatí na servisneé úkony +prípadný materiál... Plus to všetko žerie čas servisu... Čiže servis si zasa len zvýši hodinovku aby nebol v strate keď nespraví za ten čas 3 bajky ale iba jeden...
ok tak nech rovno povie ze to robit nechce lebo je to na dlho a radsej bude menit duse a stredy pripadne vymienat retaze a gripy lebo to ma lahsie a urobi toho viac za ten cas. preco rovno nepredava cele brzdy aj s pakami, uz su naplnene a s tym je este menej roboty. fakt je uz len doba vymienania dielov, rovnako aj pri autach. vymenime uvidime. ked to nepomohlo vymenime nieco dalsie a zakaznik len plati a plati.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Ak maknu, tecie olej niekde v systeme.
ale celkom ma bavia tie spojenia - piska brzda = tecie piest. a aj z tunajsej odpovede - keramicky piest praskne ked pri roztlacani neotvoris odvzdusnovak
Bežná zákaznícka filozofia.
Nemá poňatia čo tomu je ,ale vie ako sa to ma opraviť!
Lacno?
Lebo absolútne nechápem ako presne má pomôcť výmena platní ku zastaveniu úniku
Každopádne zvažoval by som iný servis do budúcna
No on to myslel tak, že keď ma podozrenie že tečie strmeň tak buď mi ho hneď vymení za nový alebo že mi tam nahodí nové platne, ktore na 100% nebudú mastné a nebudú pískať a pojazdím na nich a uvidime či zasa začnu pískať, rozumej že sa zamastia a tým zistíme že strmeň naozaj púšťa olej... tak tým že som zazimoval bicykel s tým, že mu nič neni tak som mu povedal nech vymení platne a uvidím.
Do servisu chodím inde, ( malý servis si urobím aj sám ) len som potreboval zoservisovať teraz vidlicu a môj servisák to nerobí tak mi odporúčil tento, kde som mu povedal teda nech skontroluje celý bicykel, keď už som ho tam niesol. Tak dúfam že aspoň tá vidlica zažila dobrý servis. A teraz som si spomenul, že keď som ho tam niesol chcel som nechať zoservisovať aj sedlovku - reverb AXS na čo mi povedal že pokial mi ide tak by to neservisoval... takže sa čudujem že aj na tu vidlicu mi tiež nepovedal že pokial ide tak načo servisovať.
Kludne mu to zaplatím, keď som tam doniesol bicykel tak skoro celý servis asi 4 chlapi sa zbehli okolo môjho bicykla a začali ho tam obzerať že "pekný stroj" tak by som očakaval že keď nie pri každom tak aspoň pri "lepších" bicykloch budú mať ten prístup iný a bicykel tam mám od 10.04. čiže času mali dosť aj na ten strmeň podľa mňa, keby chceli. Len mi to tiež niekedy príde tak že si povedia že "ten ma taký bicykel tak čo to bude pre neho kúpiť nový strmeň"... keby že mám viac času naučím sa všetko robiť sám a hotovo, len bohužial sa to nedá.
Nemá poňatia čo tomu je ,ale vie ako sa to ma opraviť!
Lacno?
Skor bezna "servisacka" filozofia.
Netusim co tomu je, nechce sa mi to riesit, cim skor sa toho zbavit. Ved zakaznik to zaplati. Novy bike asi nekupi tak mu poviem nech si kupi novy komponent. Ak sa to vyriesi tak uz nepride. Ak sa to nevyriesi tak bude nasrany a tiez uz nepride. Win win.
Musím sa zastať servisáka, ako by si ty riešil takýto problém ak vieš že Shimano žiadne náhradné diely do strmeňa nedodáva a jediná možnosť opraviť zákazníkovi brzdu je nový strmeň?
Ale hej no.Jemu piska iba jeden, tak je tam moznost tecenia.
To som sa pýtal už 2 strany dozadu a stále čakám na nejakú zmysluplnú odpoveď...
Keby tieklo prasa,bude tiect pri jazdeni hlavne.
ako servisak nemas servisne diely? platnicky, kotuce, piesty, .... neverim
Ako môžeš mať niečo čo sa oficiálne ani nevyrába ako náhradný diel ? Konkrétne piestiky či tesnenia do Shimano bŕzd..
Silne pochybujem že nejaký serióznejši servis bude kupovať a používať diely z Aliexpress a následne ručiť za odvedenú prácu...
To že servisak chcel meniť diel pri ktorom nemá istotu či je alebo nieje vadny je už druhá vec...
Netusim co tomu je, nechce sa mi to riesit, cim skor sa toho zbavit. Ved zakaznik to zaplati. Novy bike asi nekupi tak mu poviem nech si kupi novy komponent. Ak sa to vyriesi tak uz nepride. Ak sa to nevyriesi tak bude nasrany a tiez uz nepride. Win win.
Ja by som to za takú hodinovou riesil aj do aleluja, ale ako sa za Dunajom hovorí " kto to bude zaplatiť "?
😃
No asi si malo pytam za servis.
Ale zase chapem ze tam su ine vydavky v servise ako u domo servisaka
Ale daj priklad teda.
Dakujem
Ale myslim ze vela ludom tu na fore som pomohol a tak isto aj v reale.
Nikto sa nestazoval.
Samozrejme nemozem vediet vsetko.
A priznavam, ze moderne veci idu mimo mna.Do komplet repasu teleskopky by som sa napriklad nepustil a ani do komplikovanych tlmicov.Na to ani nemam pripravky.A elektro pohon tiez nie
niektore diely predsa nemusia byt predajne v retail sieti ale ako OEM sa k tomu predajcovia alebo offi servisna siet vie dostat. taktiez dobry servisak ma diely odlozene z komponentov ktore mu ostali z predoslych servisov ale neboli poskodene cele etc. pripadne ma cely strmen ktory vymeni na skusku a zisti ci je vadny. Lenze to je o pristupe. v tom je ten rozdiel medzi servisom a vymienanim dielov za zakaznikove peniaze.
Ak ale vsetci akceptujete ako sa to robi a ste ochotni platit za to tak hura do toho. Ja uz do servisu nic nenosim pokial to fakt nie je nevyhnutne lebo tam robia mantaci a hlavne brigadnici co o tom vedia este menej ako ja, len maju tu vyhodu ze maju komplet vybavenie servisne co ja nemam.
cest vynimkam ako je napr Turbi
dobre dajme tomu že mu hodí ja skúšku druhú strmeň, ale zauctuje si jeho preloženie a samozrejme aj čas počas ktorého ten strmeň skúša, koľko bude adekvátny čas ? Hodina, deň, týždeň? a potom si zasa zauctuje výmenu strmeňa za nový alebo vrátenie späť toho pôvodného... Čiže parada,máme ochotného servisaka ale v konečnom dosledku zákazník tak či tak zaplatí na servisneé úkony +prípadný materiál... Plus to všetko žerie čas servisu... Čiže servis si zasa len zvýši hodinovku aby nebol v strate keď nespraví za ten čas 3 bajky ale iba jeden...