este jedna otazocka, do ventilov sa az tak nevyznam, bude musiet udrzat vysoke tlaky lebo expanzka sa fuka na 75 az 200 PSI tusim, no a tento tlak este niekolkonasobne vzrastie ked tlmic pracuje. bude to ok?
15.01.2010 - 18:10:55
00
Práve som si dal vyrobiť taký istý ventil. :)

Takto to vyzerá u Floata. Rovnako to bude aj u Teba.

Tlak bude ok, tam kde som si dal robiť ventil ja, robil aj na Ransoma náhradný ventil do negatívky kde ide aj viac ako 300 Psi. Takže tohto by som sa nebál. Aj vo Floatovi bude pri dorazoch pekný tlak. :)

Príloha:
001.jpg


Naposledy upravil Lapierre dňa 01.02.2010 - 11:07:59, celkovo upravené 1 krát.

15.01.2010 - 18:12:17
00
parada, ale nic sa nestane, pokial vylupnem alebo uplne zdevastujem tu bielu blbost pretoze zatial nechce ist von, a ako vidim tak je v tom cerviku dierka no je tam aj to tesnenie takze by to malo byt teoreticky ok, ci?
a novy vetil by sa tam mohol teoreticky iba nasrkrutkovat do povodneho zavitu a bolo by;)
a potom uz len vyriesit ako to rozumne otvorit ked je to natlakovane na 150 psi aby to nevybuchlo ;)
15.01.2010 - 18:17:04
00
No mylsím, že to tesnenie to len tak ľahko nepustí. :)

Ten nylon vnútri bude slúžiť aj ako poistka pre blbcov čo sa bavia a nevedia čo robia. No a aj ako pečať pre servisy.

Tlaku som sa bál aj ja, ale zbytočne. Ja som šiel na to opačne. Vypustil som olej odvzdušňovacím červíkom vo vzduchovej komore ... postupne som len povoloval závit a olej pomaly vytlačilo von. Keď bol už tlmič prázdny (nešlo ho mco stlačiť pohyblivý piestik vo vnútri "nohy tlmiča" vysunul tlmič úplne) som pomaly začal povoľovať tohto červíka, vysoký tlak tam už nebol, no pustil by som sa teraz už rovno do toho červíka bez vylievania oleja. Pomaličky povolíš a dusík unikne bez problémov. Niet sa čoho báť. ;)
15.01.2010 - 18:21:33
00
hmm ale ako pozeram tak pozeram, asi to naozaj budem musiet poslat do slovkolexu.. :( pretoze je ta suciastka proste ina (vid obrazok) a ja potrebujem aby ten ventil bol co najviac zasunuty v tlmici kedze mam v rame nanho len minimum miesta (co je aj vlastne pricina preco davali takto upravenu DHX5 na spesl enduro a sx)...

edit: ak to nie je vidiet tak je to tam este vyhlbene.

Prílohy:

expanzka2.JPG
expanzka2.JPG 42.19 KiB thumb_up0thumb_down

15.01.2010 - 18:27:00
00
No zaujímavé, skús hodiť foto z boku a nakresliť čomu by zavadzal. Lebo ten ventil bude tak odhadom trčať 1-2 cm. Ale z foto na predchádzajúcej strane sa mi nezdá byť priestor pre tlmič nejak malý, podľa tej foto by to vojsť malo .... chce to kolmý pohľad prípadne aj s nejakým metrom/prevítkom aby sa dala odhadnúť vzdialenosť. :)
15.01.2010 - 18:31:21
00
tu je foto z boku.

Prílohy:

expanzka3.JPG
expanzka3.JPG 98.65 KiB thumb_up0thumb_down

15.01.2010 - 18:36:50
00
Hm, tam by to bolo asi fakt natesno, možno sa dá aj toto nejak riešiť, no takto na diaľku ... predsalen tých 100 aj čosi € za toto je slušná pálka. :fubar:
15.01.2010 - 18:42:08
00
ale samozrejme je v tych 100 euro aj vymena oleja a tesneni, ta suciastka stoji nejakych 30 euro ale ako poznam fox tak asi nebude mozne mi ju dodat samotnu..
15.01.2010 - 18:46:38
00
dá sa to riešiť iným úchytom tlmiča a dlhším tlmičom (9.5"). inak asi nie...

fstatic1.mtb-news.de
15.01.2010 - 18:49:56
00
ale samozrejme je v tych 100 euro aj vymena oleja a tesneni, ta suciastka stoji nejakych 30 euro ale ako poznam fox tak asi nebude mozne mi ju dodat samotnu..


Nie, to nie. Teda na Slovensku určite má to aj Slovkolex v cenníku. Ale zas po prvej drahej výmene, to bude v pohode doma servisovateľné. Ešte ma napadá nejaké atypické riešenie toho ventilu ... proste nie priamy ale s nejakým ohybom, len či je také niečo aj vyrobiteľné a či to nebude drahé. Potom tam bude zas problém nasadiť bottom out modrý štelovák.
15.01.2010 - 18:52:54
00
fuuuha, tak tam je ten ventil strasne dlhy. tu: http://www.zen96216.zen.co.uk/misc/dhx/20.jpg je uz poskladany okrem vzduchovej komory a ten ventil aj so zatkou je omnoho kratsi ako na obrazku od mar_tina.

tak tak, asi to poslem do slovkolexu \o/
15.01.2010 - 18:55:53
00
Bol som behat, tak som chybal :) . Slovkolex ti ju samotnu nepreda. Volne k predaju su len tesnenia, puzdra a Al vlozky. Ostatne len v ramci servisu. Asi bude predsa len najmudrejsie im to poslat s podrobnym popisom problemu. V rame mas dost malo miesta, na nejaku reduciu by to nemuselo vydat.
15.01.2010 - 19:01:11
00
tak ešte niečo:

I put a dhx 5 air on my 2005 enduro pro… you can’t pump up the boost valve but it fits using the frame mount that gives you the slack fork angle

Standard DHX 8,75×2,5 shock fits without problems, but you must run slack shock shuttle (otherwise boost valve contacts the frame). When filling Boost chamber you simply remove the shock from front mount.

viac na LeeLikesBikes
15.01.2010 - 19:03:14
00
tak tak, uz som im pisal volal je to spravitelne, aj tu cenu mi stanovili aku som pisal. Ach jaj ;) uz nech je to za mnou, hehe. poslem im to ale az v polke februara lebo idem na lyzovacku tak aby som nestracal cas bez biku :) nevies kolko im cca trva servis? ci su rychli alebo ci budem mesiac cakat...? \o/ dik vsetkym za pomoc :muscle: ale za pokus to stalo :beer:
inac mam oba adaptery na ram, momentalne vozim prave ten s mensim uhlom hlavovky a nizsim stredom takze to sadne ;)
15.01.2010 - 19:07:24
00
keyboard_arrow_up