mam otazku, kolko vas priemerne stoji servis vasho (vzduchoveho) Fox tlmica a kde si ho davate servisovat? Ja ho musim zaslat priamo do Slovkolexu pretoze potrebujem vymenit jeden diel aby som si ho mohol servisovat neskor sam, ale ta cena ma celkom dviha zo stolicky (108 Euro).. Hadam to bude jednorazova investicia.
resp. ak by mal niekto doma pokazenu/zlomenu dhx 5, odkupil by som ju na nahradne diely
posledný komentár: 17. 8. 2025 o 12:31
za tie prachy by sa mal vediet servisovat aj sam
udajne to je bezne opotrebovanie reverbov - ta teflonova vrstva casom zide dole, lebo to je blby dizajn... treba to cele vyhodit a dat tam nejaky umelohmotny kruzok, a potom je pokoj
http://blueliquidlabs.com/repairs/the-seatpost-whisperer/
Vraj zvykne prdnut,ked je zavzdusneny... Ako zistim,ze je,pripadne ako casto treba odvzdusnovat?
Co sa tyka reverbu,nemal som ho otvoreny od novoty-dva roky.Ide pekne,nic nevakla,tak reku nechytam sa niecoho,co funguje,zvlast ked je to reverb!Asi by sa patrilo,vsak?
Kaprak - ze je zavzdusnena pika zistis tak ze vypustis komplet vzduch a musi ist vidla stlacit pomaly plynule az na doraz , cca 3 mm od korunky. Ak nejde je zavzdusneny mech
Sedlovku - ked vsetko funguje uvolni len vrchnu maticu, navazelinovat a zatiahnut, ale to teflonove ***** tam bude zodrate tak isto ako mal large.(staci zakladna sada na reverb)
vsak prave ,kupis si drahy bajk a potom ani na servis neostane
Zrejme bolo menej oleja v tlmení a IFP vytiahlo podtlakom ovládač propedalu von a potom nasledovalo vytlačenie oleja pod tlakom dusíka. Druhá možnosť je, že bolo poškodené tesnenie - tam je však prejav vytekania pomalší a nie nárazový/jednorázový.
Zrejme bolo menej oleja v tlmení a IFP vytiahlo podtlakom ovládač propedalu von a potom nasledovalo vytlačenie oleja pod tlakom dusíka. Druhá možnosť je, že bolo poškodené tesnenie - tam je však prejav vytekania pomalší a nie nárazový/jednorázový.
Na začiatku keď sa to stalo ho vytieklo dosť,potiekol aj po rame, teraz už len troška tečie počas toho ako tlmič pracuje,...keď sa tlmič zanára tak to hýbe s páčkou CTD. Tlmič funguje stále, len pri rýchlom náraze nestíha a sekne ho trocha v polke zdvihu