Ked je vo vzduchovej komore moc float fluidu, obzvlast ak sa ho vela dostalo do negativnej komory (cim sa znizi jej objem) tak zvykne mat
tlmic moc drsny topout doraz, ako keby nefungovalo tlmenie odskoku. Fox dava k servisnej sade jeden pillowpack float fluidu (5ml) a ludia ho casto pouziju pri servise cely. Na premazanie vzduchovej komory ale bohate staci aj polovica. Mozno to bude tym. V opacnom pripade mas bud tlmic s prilis slabym "factory rebound tune" na tvoj ram/vahu alebo mas naozaj vadny tlmic. No a CTD ma casto len jemne rozdiely. Opet zalezi ake tovarenske nastavenie kompresie a boostvalve vyrobca ramu vybral pre danu kinematiku ramu.
Strata tlmenia kompresie/odskoku tiez moze znamenat aj stary degradovany ci zavzdusneny
olej v tlmiacom okruhu, neudavas ale aky stary je ten tlmic ani na akom je bicykli, tak tazko radit.
Tlmice sa bezne zahrievaju. Zahrievanie vznika v dosledku trenia ktore vznika ked olej prechadza tlmiacimi okruhmi. Kym sa tlmic nerozhavi na tolko, ze citis za jazdy stratu tlmenia kompresie/odskoku (citelna zmena vlastnosti odpruzenia na tvojom biku) tak je zbytocne sa tym zapodievat.
Co sa zvuku tyka:
https://www.youtube.com/watch?v=X2WabSbsxbQAk je to tento, tak to je normalne.