+- 190 psi toľko som mal pred tým než sa mi to stalo aj potom a predtým mi fungoval propedal úplne normálne takže predpokladám že to nebude tým, skôr som rozmýšľal či nezlyhalo nejaké tesnenie?
20.05.2014 - 14:53:01
00
Mohol sa dostať olej do Bosst Valve komory s pružinou a tak znemožňuje jej stlačenie. Tým pádom by nefungoval propedal.
20.05.2014 - 17:47:18
00
Tak asi začnem tým že to rozoberiem a pozriem sa na to, prípadne napadá ťa ešte nejaká iná možná príčina?
20.05.2014 - 20:26:57
00
No pokým funguje rebound a tlmič nie je zavzdušnený tak ešte jedna možnosť, že spätná klapka pre rebound je otvorená a tak olej obchádzha prietok pre kompresiu tadiaľ ale to sa mi zdá len málo pravdepodobné.
22.05.2014 - 11:19:47
00
nejedná sa síce o Fox tlmič ale hádam ma neukameňujete keď sa to spýtam tu aby som nemusel zbytočne zakladať novú tému :)

Problém je nasledovný: tlmič jazdím cca 2 mesiace (450km) po včerajšom výjazde som si všimol že piestnica sa zanárala o cca 5mm menej ako zvyčajne (chodím po tom istom úseku ako zvyčajne). Nedalo mi to tak som ho sfúkol a namiesto pôvodného zdvihu 64mm ho zanorím iba po 58mm, proste ďalej nejde. Ešte pred sfúknutím som odmeral tlak a bol taký ako po poslednom dofúkaní. A čo som si všimol je jemný olejový film pri tesnení (na piestnici som si žiadne stopy nevšimol). Odskok sa správa rovnako, čo som ale spozoroval je, že keď ho vykrútim na najrýchlejší tak má tlmič pri návrate taký sičavý zvuk a som si istý že nový to nerobil... Predpokladám, že mi vtiahlo olej do vzduchovej komory. môže to byť ono ?

prikladám foto s presakom, ten film sa tam objaví po nejakej hodinke jazdenia, keď je tlmič v kľude tak sa tam nič neukáže

PS: presakuje to pomedzi tesnenie a telo vzduchovoej komory, nie popri piestnici a iba na tom kuse čo je vyznačený, nie po celom obvode

Prílohy:

2014-05-23 14.49.47.jpg
2014-05-23 14.49.47.jpg 455.91 KiB thumb_up0thumb_down

23.05.2014 - 15:19:04
00
vizera to na pretečenie oleja z tlmenia do vzduchovej komory... bude to asi zrale na pretesnenie... nebolo by zle vyfučať a otvoriť komoru, ak tam bude večšie množstvo olej , je to jasne
23.05.2014 - 20:07:34
00
viac menej som si potreboval byť istý či to môže byť to... vŕtať sa do toho veľmi nechcem aj vzhľadom na to že tan tlmič má 2 mesiace... zajtra zbehnem do predajne skúsiť šťastie či mi to zoberú ako reklamáciu, lebo mám pocit, že aby rupli tesnenia po takom krátkom čase asi nebude úplne v poriadku...
každopádne dík za reakciu
23.05.2014 - 21:16:43
00
ešte jedna otázka Lapierre nevis mi poradit ako odskrutkovat expanzku? lebo konvenčná metóda tj, popruhový kľúč zlyhala akedze sa chcem dostat ku boostvalvutak ju musim nejako dat dole.
23.05.2014 - 21:20:00
00
Nazdar, netušíte aké tlmenie by mohlo byť v 36 Van R 2006 alebo 2007 (OEM verzia)?
23.05.2014 - 21:40:34
00
FiLus - vyzerá to na stuckdown a spenený olej v tlmení, bude treba povymieňať tesnenia ... aký tlmič to je?
majo2 - sú na to špeciálne čeluste do zveráku, ráta sa pri tom s výmenou nálepky na expanzke.
jakubv - V týchto ročníkoch VAN R vidlíc bývala uzavretá patróna s BottomOut dorazovým kalichom. Tá patróna bola v 2010 premenovaná na FIT a v 2011 otočená a čiastočne modifikovaná. Zaručiť to však nemôžem no dávam 90% že to bude ono.
23.05.2014 - 22:43:41
01
dík, aj som myslel, že tam bude FIT (resp predchodca), dúfal som síce v open bath a jednoduchý servis :)
23.05.2014 - 23:04:30
00
Manitou radium a ročník by to mal byť 2014
24.05.2014 - 08:05:41
00
no presne toho som sa bál že to ináč nepôjde :(
24.05.2014 - 09:19:12
00
Zdravím, kúpil som si púzdra (tie nové) na môj tlmič Fox Float RP3 a neviem ako vyberiem staré púzdierko z tlmiča.
Nemám lisovačku na konkrétnu vec, a preto budem vďačný za vaše rady, ako sa to dá vytiahnuť bez nej (ak sa to vôbec dá). Diki

Prílohy:

FOX_POUZDRO-500x500.jpg
FOX_POUZDRO-500x500.jpg 14.86 KiB thumb_up0thumb_down

fox-mounting-hardware.jpg
fox-mounting-hardware.jpg 23.47 KiB thumb_up0thumb_down

03.06.2014 - 13:02:32
00
gola sada a zverák...
03.06.2014 - 15:20:30
00
keyboard_arrow_up