ale vela dier - dobre chladenie a nizka tepelna zotrvacnost......
17.04.2014 - 11:46:29
00
Niečo OT ku kotúčom Ashima Air.
Testovanie v laboratórnych podmienkach :)
https://www.youtube.com/watch?v=e8ySl7rp8k8 (treba uznať že toho vydržali naozaj veľa, aspoň z môjho pohľadu)
24.04.2014 - 21:31:20
00
Ja si myslim ze pan co sem pisal tento prispevok nema v zaujme si kupovat novy kotuc ked uz investoval raz.
24.04.2014 - 21:52:41
00
Niečo OT ku kotúčom Ashima Air.
Testovanie v laboratórnych podmienkach :)
https://www.youtube.com/watch?v=e8ySl7rp8k8 (treba uznať že toho vydržali naozaj veľa, aspoň z môjho pohľadu)


Laboratórne podmienky a dajú naopak kotúč, nemám slov :rofl:
24.04.2014 - 22:34:46
02
Tak podľa fyziky trenie nezávisí od plochy, čiže veľa dier by nemalo vadiť.

To je sice pravda, ale trenim to nekonci, konci to premenou kinetickej energie na teplo. Vacsia plocha trenia ti umozni tlacit mensou silou pri vykonani rovnakej prace. Skus zastavit koleso tak, ze budes na kotuc tlacit dvoma spendlikmi. Mozno to niekto bude vediet aj popisat vzorcami. :-)
24.04.2014 - 22:55:47
00
skuste toto: http://youtu.be/tqFe6AzsCJY
25.04.2014 - 20:36:34
00
Prosim vas aky ma prinos rozpalenie kotuca do cervena? Asi len tolko ze toto ma vydrzat kazdy ocelovy brzdovy kotuc.
25.04.2014 - 20:43:52
00
aha, to som nevedel ze kazdy...
25.04.2014 - 20:59:02
00
No a avid dokonca tvrdi, ze pri niektorych ramoch zadna brzda robi pazvuky a pre vyriesenie tohoto problemu odporuca pouzit takyto kotucik :) asi aby platnicky nenarazali o hrany dier v kotuci :)
26bikes.interbikes.eu
25.04.2014 - 21:25:17
00
Vidim, ze sa tu rozprudila cula debata. Vdaka za vsetky rady.
Zial zatial som to este neriesil, mal som ine povinnosti. Ale v blizkej buducnosti by som sa k tomu mal konecne dostat.
Najprv zrejme vyskusam nove kotuce (asi dam rovno vacsie, aspon 180mm) a ak to nepomoze tak skusim nove brzdy. Priebezne sa ozvem s vysledkom.
01.05.2014 - 11:11:53
00
zdravim

mam podobny problem ...mam tektro draco ..a tiez mi vybruje zadna brzda ..ale iba zadna ....kupil som novy kotuc 160mm taky ako original ...+ nove platnicky (organicke) chvilku cca 50 km to slo fajn a potom to zacalo zase vybrovat ..asi to bude zle nastavene prasiatko ...poradili by ste mi ako ho mam nastavit ? nejake pomocky ?? dakujem pekne :)
01.05.2014 - 19:43:04
00
http://www.bikermania.sk/Rady/brzdy.php
01.05.2014 - 20:00:51
01
Jedna z možných príčin je aj vôľa náboja
01.05.2014 - 20:12:59
00
Presne tento problém som mal aj ja s brzdami Tektro Auriga Comp. Keď sa zohriali, bolo to na nervy, škripot a neznesiteľné vibrácie prechádzajúce do rámu. Skúšal som kadečo, ale napokon mi pomohla výmena platničiek a neskôr aj kotúčov. Origoš platničky som vymenil za BBB. Na čas to pomohlo ale keďže som ťažký, kotúče sa pri strmom zjazde vždy veľmi zohrievali. Tak som si povedal, že je čas na výmenu a kúpil som kotúče SHIMANO XT ICE Tech vpredu 203mm a vzadu 180mm. Vibrácie prestali a škrípanie takisto. Ale objavil sa iný problém, nekompatibilita prasiatok Tektro s kotúčmi SHIMANO. Jednoducho uloženie platničiek je v Tektrách o kúsok bližšie k náboju a kotúč drali mimo ideálnu stopu cca 1 - 1,5mm pod pásom na brzdenie. Tým pádom maličká časť platničky brzdila vo vzduchu a to spôsobovalo kmitanie vidly :-( Takýmto spôsobom pokus-omyl som kúpil aj brzdy SHIMANO XT a platničky s chladičom. Výsledok? Konečne brzdy robia to čo majú-výborne brzdia :-) Technológia ICE Tech v kombinácii s chladičom na platničkách je naozaj efektívne riešenie ako dostať teplotu kotúčov podstatne nižšie.
29.06.2014 - 20:00:30
00
vibrovanie som odstranil: pouzitim origos platniciek a vycentrovanim prasata. Pred tym som mal nahodene neoriginalne platnicky, ktore nesedeli dobre a pri brzdeni kmitali. Tiez pruzinka co ich vracia do povodnej polohy bola slaba a platnicky sedeli nasikmo. Tiez ak pouzivas iny rozmer kotuca ako bol original, na prasa posobia ine sily. A ram moze vibrovat. Skontroluj ci mas tam nahodene spravne podlozky v spravnom poradi ;-)
30.06.2014 - 08:31:56
00
keyboard_arrow_up