Tie veľké zdvihy tomu Fuel EX ublížia až keď prekročíš limity rámu. Výrobcom to má dané 150/130max. ja aktuálne používam 150mm a absolútne to necítiš pri jazde (iba teda dolu kopcom
).. Jedine som prešiel do kategórie ťažšej
vidlice FOX36 oproti PIKE. Tú hmotnosť cítiš len ak jazdíš celodenky také, že sa veľa úsekov aj nesie na chrbte. Vtedy ľutuješ, že tam nemáš 100mm ľahký SID, ale ináč max čo geometria dovolí. Ja som núdzovo mal aj 170/130, ale to len preto, lebo som čakal asi 3 dni na diel do FOxky. To už bolo zlé, nešlo to do kopca a aj skoky sa ťažko odliepali od zeme. Zadný zdvih som neskúšal koľko má limit. 130mm zodpovedá
tlmiču 210/55. Možno by som skúsil 210/57,5 alebo 60mm. Ale obávam sa, že to by už niečo do niečoho narážalo.
Inak zadný tlmič je pri FUEL EX - karbónovom modeli dosť veľké peklo zameniť ten originál za niečo iné. Na to pozor. ja som si už brúsil zúbky na pružinu EXT Storia, alebo aspoň nejaký Cane Creek alebo zo vzduchu FOX X2...aj keď zoženiete rozmer 210/55 a celý ten trunion systém zoženiete cez debilné excentrické motážne hardware a na záver pre FUEL EX kúpite 2ks originálnych skrutiek 1ks/30 eur!!! ...Tak jednoducho zistíte, že do rámu sa pružina nezmestí žiadna a zo vzduchov sa tam zmestí FOX len DPX2 a z RS ak čosi lepšie tak SUPER DELUXE...úprava SUPER DELUXE na Megneg už pravdepodobne bude chytať rám. Takže dajte na toto pozor, ja som bol z toho dosť sklamaný. Ale dal som tam RS Super Deluxe a je to lepšie ako originál FOX Reaktiv Trushaft.
A potom samozrejme viacnásobne spomenutá vec...ten
bicykel a jeho schopnosť nenáročne stúpať a ľahký pohyb po lesných zvážniciach (asfalt, štrk, hocičo...) robia najmä plášte!!!....Ja som včera nahodil kombo Bontrager SE4/XR5 2,6 na ťažkú zimu a oproti Vittoria Martello2,6/Mazza2,4 je to počítam možno aj 40W navyše. Ten bike ide hrozne, ale v lese pekne drží aj na hrozných podkladoch.