V originálnom podaní ani nemusí. Každý kus bude chodť inak, lebo v továrni sa nikto nezaoberá jemným doladením výrobných tolerancii. Potrebujú dostať von kus bez vaklu, čiže s pevnými púzdrami a taká maličkosť, že pri niektorých kusoch to až zadrháva a má vysoký odtrh to nikto nerieši. Dalšia vec je tlmič. Konštruktér niečo navrhe na nejaké použitie a je hotovo. Viac ho to nemusí zaujímať. Marketing spraví ostatné.
Nikto si neláme hlavu nad drobnými vylepšieniami chodu .... a načo? kto by to zaplatil? zlepšiť odtrh o 1kg? prečo? pri odtrhu 10kg je 1kg 10% čo už nieje zanedbatelá položka ked ide o zlavu.
Skúsim túto debatu mierne nasmerovať.
Milanová úprava Epicona s planžetkou je tvrdý konkurent Talasa a aj napriek tomu že ho jazdím, Milanov Epicon je na tom o chlp lepšie.
Nehcem rozoberať podrobnosti, takže len v skratke ... konštrukcia Talasa nedovolí prepravovať
olej pri kompresii (nárazová kompresia) až tak rýchlo a preto pri nábehu na prekážku (za určitých okolností) bude vždy zaostávať, čo ma neteší, ale je to fakt a neviem s tým nič spraviť žiadnou úpravou. Vnútorná konšrukcia a použité materiály môžu smelo konkurovať Foxu. Ostatné "plastáky" sa ani zdaleka nepribližujú kvalite spracovania.