Tak to nemáš pravdu SID - TEAM 09 tam nemá plast ale je tam titan :roll:

už som cicho :oops:
18.01.2009 - 18:34:16
00
no tak zese tolko vela toho titanu tam nieje titanova je ta skrutka co uzatvara tie dierky v pod nou a tie su uz vyvrtane v plaste
18.01.2009 - 18:56:24
00
ani tá klietka MC nieje z Ti? :wink:


www.cyclingnews.com
18.01.2009 - 19:01:10
00
myslel som tu cast dole z coho je klietka neviem
18.01.2009 - 19:03:12
00
no este to napisem aj do tejto temy takze vydlu som rozobral ale nie celu vlastne som vybral len tu "patronu" MC vycistil dolial troska oleja a uz to funguje :) taze mozeme jazdit naplno :)
18.01.2009 - 19:08:06
00
Dnes som šiel povoliť spodné šrúby na svojej vidle sr runtour ???Vidla z bajku dole iimbusy pripravené ale .Namiesto imbusov sú dole len napodobeniny šrúb.Napodobeniný myslím v tom že tam nedáte inbus lebo vnútorná diera je kruh.Žiaden inbus.Vonkajší tvar tiež valec.Proste dutý valec.Ale ako ich teraz povoliť? Teraz bábo raď.
20.01.2009 - 17:18:09
00
kamarat ma axonu a viem ze si ju servisuje tak sa spytam ale pochybujem ze su tam "sroby" takto riesene..vyskusaj hrubu silu - blicky.. :lol:
20.01.2009 - 18:55:55
00
skúšal som hocako.dokonca som si ich narezal aby som to skúsil šroubovákom (nikdy neviem ako je to spisovne).Len som doma nenašiel správny nástroj.
20.01.2009 - 19:21:15
00
Nitramy .... predpokladám že sa to niekto pokúšal otvoriť pre tebou a strhol vnútorný šesťhran. preto sa ti to javí ako kruh.
Pred tým ako začneš riešiť vidlu karbobrúskou, tak to nafoť a daj na web.
jedno z riešení je naklepnúť do poškodeného imbusu kvalitný! TORX (hviezdica) musí by kvalitný, inak ho zničíš a nikam sa nepohneš.

to letuareg: blicky sú až ten posledný nástroj ktorý sa dá použiť! Málo priestoru pre uchytenie, poškodenie všetkého okolo = fušerina!
21.01.2009 - 08:26:57
00
som si vedomy to bolo na odlahcenie situacie;
21.01.2009 - 11:40:37
00
roman nie imbus nieje strhnutý.On tam vobec nieje.Ale problém sa už vyriešil.Je to staršia vidlica a tie sa povoľujú zvnútra.Musel som vytiahnuť pružiny a hovadsky dlhý kľúč mať.Ale toto už není problém.
21.01.2009 - 17:06:07
00
nanapadlo ťa to nafotiť? to je aký ročník a aký typ vidlice?
U niektorých Manitou bol potrebný dlhý imbus cca 40cm
22.01.2009 - 08:09:16
00
rozmyslal som nad tym ci by sa dala prerobit RST gila T7, chcel by som to prerobit na olejove mazanie, mozno vybrat elastomer(y) lebo na moju vahu tu pruzinu asi nedam na doraz. teda ocistil by som pruziny, vybral elastomery nalial olej do vidlic. ma to zmysel aspon skusit? :|
22.01.2009 - 19:15:16
00
určite nie! Zmana mazania je len čerešnička na tortíku.
pokial nemáš kvalitné tlmenie a pruženie (čo nemáš a ani sa to na túto vidlicu neoplatí) nemá zmysel špekulovať.

pojazdi pokial sa dá. Ked prídeš do stavu, že je ti to už málo (čo sa asi stalo) treba pouvažovať na novej vidle ....
23.01.2009 - 08:10:38
00
Čosi, šak marcočky sa nekazia.. sak su to najlepsie vidlice;)


jo...te stare su najlepsie ale te nove ani bohovy
01.03.2009 - 09:29:39
00
keyboard_arrow_up