Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Urob tak ako ti radil Turbi.
Je pravdepodobné že olej do tých doštičiek nasiakol a to už neodmastníš! :shake:
Zobraziť komentár 08.09.2009 - 15:42:15
00
Urob tak ako ti radil Turbi.
Je pravdepodobné že olej do tých doštičiek nasiakol a to už neodmastníš! :shake:


dnes idem odviest ten bajk zase spat (uz som tam peceny vareny) a povypravam sa s nimi. asi dam zatial len vymenit platne a odmastit aj ten kotuc. ale fakt netusim odkial by sa tam olej mohol dostat. z hadiciek v ktorych su brzdove lanka? nezda sa mi ze by odtial nieco tieklo ...
Zobraziť komentár 08.09.2009 - 17:19:02
00
ak mas moc naolejovanú reťaz tak že ti z nej pri radení lietajú kvapky oleja....tak sa ti dostali aj na kotúč.......
Zobraziť komentár 08.09.2009 - 20:01:03
00
ak mas moc naolejovanú reťaz tak že ti z nej pri radení lietajú kvapky oleja....tak sa ti dostali aj na kotúč.......


veru priznam sa, tu retaz som este od novoty nemazal. trochu teflonu som tusim len strekol na kazetu ale nic vyznamne to nebolo ... a potom to este v pohode brzdilo.
uz som im to odniesol do toho servisu tak uvidime. dal som vymenit platne a odmastit kotuc, pak se uvidi.
Zobraziť komentár 09.09.2009 - 09:29:33
00
Kazetu nemaž. Kazetu jazdi vyčistenú, bez oleja. Nemá zmysel striekať olej na kazetu. Akurát bude na nej bordel, časom kašovitej konzistencie ktorý ti bude spôsobovať chrúpavý chod pri jazdení a zníži životnosť reťaze a kazety. Maž len jemne reťaz.
P.S. A možno práve to tvoje mazanie kazety spôsobilo nastriekanie oleja na rotor a následné zamastenie platničiek.
Zobraziť komentár 09.09.2009 - 09:50:56
00
...a aj tu retaz by som mazal nasledovne:
1. utries bordel z povrchu retaze
2. namazes clanky retaze zhora (bud sprejom pri sustavnom toceni retaze alebo mazivom na kazdy cap retaze trosku)
3. parkrat pretocis retaz nech trosku pozateka mazivo
4. utries povrch retaze dosucha
mazivo na povrchu retaze kazety a prevodnikov nema ziaden vyznam (teda ak mazes retaz preto ze chces jazdit a nie ju konzervovat) :)
Zobraziť komentár 09.09.2009 - 09:57:28
00
na predný kotúč sa môže mastnota dostať aj po očistení klzákov vidly a ich namáznutí silikónom, čo je bežná povýjazdová údržba
Zobraziť komentár 09.09.2009 - 11:22:51
00
na predný kotúč sa môže mastnota dostať aj po očistení klzákov vidly a ich namáznutí silikónom, čo je bežná povýjazdová údržba

mne sa takto zamastili platnicky minule, ale nepotreboval som ani velky zjazd a brzdi to znova dobre:) len zas to piska hrozne :lol:
P.S.- viem, ze sa posledny prispevok necituje, ale hodilo sa mi to ku odpovedi :)
Zobraziť komentár 09.09.2009 - 15:37:25
00
a mažeš silikónom? lebo ten bežne zvládne tých 250-500 °C bez toho aby vyhorel...
mne sa to teda ešte nestalo, ale už som našiel stečený nadbytok silikónu po nohách a odvtedy si na to uvedomelo dávam väčší pozor
Zobraziť komentár 09.09.2009 - 21:17:00
00
ano, mazem silikonom. neviem, ale ja som zisiel parkrat taky mensi kopcek a brzda isla normalne...
Zobraziť komentár 09.09.2009 - 21:23:52
00
silikon len tak nevyhoris... na to treba ist technickym benzinom alebo sprejom na brzdy (moze byt aj na auta nemusi byt nutne urceny na bicykle)
Zobraziť komentár 09.09.2009 - 21:33:49
00
ja som aj s tym benzinom cistil kotuc, to je pravda, ktoru som nepovedal :D a ten sprej mam tiez k dispozicii, ale nemusel som ho pouzit
Zobraziť komentár 09.09.2009 - 21:58:54
00
Technicky benzim od kotuca a platniciek co najdalej.
Zobraziť komentár 10.09.2009 - 07:34:03
00
dovod?!
Zobraziť komentár 10.09.2009 - 07:42:39
00
Technicky benzin nie je odmastovadlo, aj ked sa mnohym tak javi. Z dostupnych pripravkov treba pouzit acetonove riedidlo.
Za par rokov pouzivania kotucovych brzd som ich este nikdy neodmastoval. Nevidim dovod, brzdia spolahlivo. Som zvedavy, kolki to robite na autach.
Zobraziť komentár 10.09.2009 - 07:52:21
00
keyboard_arrow_up