Da sa pouzit vidla na 20mm os na normalny rychloupinak ?
24.09.2012 - 13:22:46
00
nie
24.09.2012 - 13:31:34
00
thx ..este 1 vec ako je to so zarukou ked si prefotim blocek od predavajuceho z bazaru (idem kupovat vidlu bazar) preto ma to zaujima ci ked si prefotim blocek bude mi normalne fungovat zaruka
24.09.2012 - 13:40:42
00
pokud na bločku není jeho jméno mělo by to fungovat
24.09.2012 - 13:43:52
00
Neviem ci si sa to uz pytal v inej teme ale ak to je vidla zhodena z biku tak sa na nu zaruka nevztahuje kedze sa jedna o bike ako celok, predmetom kupy bol bicykel a vidlica je jeho sucastou. V tom pripade ti bude blocik zbytocny. Ak totiz s tebou dotycny od ktoreho to kupujes nebude v pripade problemov spolupracovat (nahodenie vidlice na povodny bicykel a nasledna reklamacia celeho biku), nedosiahnes nic.
24.09.2012 - 13:56:55
00
Aha dakujem za objasnenie ...pytal ale tam som odpoved nedostal
24.09.2012 - 14:02:32
00
Povedal by som že to všetko záleží od predavača v obchode.
Ja som napríklad reklamoval aj tlmič aj vidlicu a na obe reklamácie mi stačila kópia bločiku a kopia záručného listu bicykla.
Vidlicu som dokonca posielal rovno do Čiech do záručneho servisu RockShox - Cykložitný a nebol problém, reklamáciu mi vybavili bez jediného zaváhania.
Tlmič FOX som reklamoval priamo u p.Šatku a taktiež mi stačil odfotený záručnák z biku a kópia bločku od bicykla. Nikto nerobil žiadny problém...
A prečo som sa neobrátil na predajcu bicykla? Nuž hlavne preto, lebo on servis ani opravu neurobí, taktiež by to posielal tým ľuďom ktorým som to poslal ja a celé vybavovanie by sa to len zdržalo.
Netvrdím že tento postup ktorý som robil ja je štandardným. Samozrejme že postup by mal byť taký ako píše palo1707, doniesť bike aj s vidlicou do predajne kde bol bike kúpený.
Ale ako si už v prvej odpovedi zbadal ...vidlica na 20mm os sa nedá nahodiť na koleso s nábojom na klasický rýchloupínak, takže je asi bezpredmetné riešiť nejakú "budúcu" reklamáciu.
24.09.2012 - 14:08:13
00
Neviem ktory predajca poskytuje zaruku aj napriek zasahu do bicykla cize zhodenie vidlice/tlmica. Tento pripad je jasne vymedzeny v zarucnych podmienkach ako neoborny zasah, cize vsetko co neurobi predajca alebo autorizovany servis sa takto berie.
24.09.2012 - 14:11:59
00
Laco - ja len preto som sa pytal lebo idem kupovat z bazaru tak chcem vedet ci aj ked je zhodena z bajku ci plati zaruka ...takze od predavajuceho si odfotit blocek + zarucni list ze ... kedze kupujem rebu reklamaciu by som posielal do cyklozitny cize ked hovoriz ze nerobili problem bolo by to super
24.09.2012 - 14:36:38
00
blbosť ... nikto ti nemôže zakázať demontovať vidlicu alebo tlmič z rámu ... to by si si potom nemohol ani defekt opraviť. Nemôžeš zasahovať do vnútra vidlice alebo tlmiča, nemal by si ju otvoriť a rozobrať ale aj to je otázne, pretože napríklad ty si môžeš doma vymeniť strunu v pružinovej vidlice ak ti jej tvrdosť nevyhovuje... Okrem toho, len autorizovaný predajca ti môže odmietnuť prevziať nejakú reklamáciu, pretože ani on nemá právo otvoriť vidlicu alebo tlmič. On to robí na svoje riziko, ale o tom máloktorý zákazník vie...
Prečítaj si občiansky zákonník...
1 - do 12 mesiacov od predaja ti predajca nemôže zamietnuť záruku bez toho aby na to nemal vyjadrenie odborného servisu
2 - po uplynutí tých prvých 12 mesiacov ti ju zamietnuť môže, no musí ti dať informáciu na koho sa môžeš obrátiť a dať tovar posúdiť či reklamácia je alebo nie je oprávnená a pokiaľ bola oprávnená, je predajca povinný uhradiť ti všetky náklady ktoré ti s vybavovaním vznikli, pokiaľ ich vieš vydokladovať ... poštovné a podobne.
24.09.2012 - 14:38:05
00
@corratec
záruku ti drží ten kdo vidlici(kolo) prodal, cyklozitný to může a nemusí akceptovat,
24.09.2012 - 14:43:05
00
corratec ... na Slovensku rieši reklamácie jedine firma Eximo, oni sú oficiálny dovozca SRAM, RockSHox, Avid a Truvativ na Slovensko, nikto iný ti reklamáciu na Slovensku nevybaví a ani nezamietne. Ak ti ju zamietne nejaký predavač v obchode musí sa preukázať, že je vyškolený f. Eximo na poskytovanie záručného a pozáručného servisu ... tak to funguje v Českej republike. Malo by aj u nás .. no mám informácie že nie. Každý predajca ktorý predáva RockShox by mal po prevzatí tovaru na reklamáciu - vidlica alebo tlmič, poslať tento tovar do Exima na opravu. Jasné že to tak nemusí urobiť ... vidlicu môže otvoriť a opraviť aj on vo svojom servise - ak to vie a má na to veci... a tebe povie že je to vyreklamované. Bežná prax!!! Ale funguje to. Zákazník je v konečnom dôsledku vybavený a spokojný. Predajca nemá žiadne starosti a ešte vyzerá ako super servis :-))) Samozrejme že všetko záleží od toho aká je na tovare závada. Na RockShox vidliciach odchádzajú tesnenia ... a to si môžeš opraviť aj doma sám. Reba je jedna z tých lepších modelov ktorá sa nikdy moc nekazila.
24.09.2012 - 14:46:01
00
Co som cital na BF tak ze reba ma hned na zaciatku malo oleja ze to tam treba dolievat lebo inak nefunguje tak ako ma ... Takze ked kupim vidlu u matta a nieco s nou bude posielam to jemu a on to posle do Exima ?
24.09.2012 - 14:56:50
00
Oleja tam je dosť. Niekomu sa moze zdat ze je ho tam malo ked vidlicu rozoberie, lenze olej je vzlinavy, nemoze tam plavat hladina oleja, je ho tam len tolko, aby sa dostal na povrchy ktore ma mazat.
24.09.2012 - 15:13:15
00
Tiež som sa ešte nestretol s tým že by tam nebol olej a to mi už prešlo rukami dosť vela RockShoxov ... ale tak vylúčené nie je nič.
Každý výrobca a každý model vidlice má inú špecifikáciu na množstvo olejov. Konkrétne RockShox vidlice majú naozaj predpísané malé množstvo oleja na mazanie 15ml ... je to síce málo a aj ja pri servise dávam viac. No nie veľa ... ak ho dáš moc, vzniká tam potom zas iný problém ...
A áno .. ak kúpiš RoskShox vidlicu u matta, on ju rozoberať nebude ... a pošle ju do Exima, alebo k Žitnému do CZ.


Naposledy upravil l_laco dňa 25.09.2012 - 06:48:55, celkovo upravené 1 krát.

24.09.2012 - 15:21:03
00
keyboard_arrow_up