Sewas....na novom biku mam Di2....nejaké rady?,postrehy?,udržba?,servis?,skusenosti?
19.01.2018 - 13:48:15
00
a co tak byt konkretnejsi? co by si chcel vediet? Ci si sa len chcel pochvalit ze mas na biku Di2.
19.01.2018 - 21:15:19
00
Nadobudnutím Di2 si sa práve 95 % údržby nadobro zbavil, okrem nastavenia, ktoré sa dá urobiť ľahko aj za jazdy, budeš možno ešte meniť kladky.
19.01.2018 - 22:15:24
00
Fajn.... Prečo kladky?
20.01.2018 - 08:09:06
00
No asi preto, že sa časom opotrebia, nie?
20.01.2018 - 08:38:12
00
Logicky... Opotrebia sa aj na klasike
20.01.2018 - 09:08:20
00
tulenik neviem s kadial to beries ale mam na Ultegre Di2 najazdenych viac ako 30 000 km a kladky som nemenil. Radi mi to aj tak presne a kladky nevyzeraju byt opotrebovane.
20.01.2018 - 12:01:43
00
lakko, ehm, vidíš tam také slovíčko, že "možno", však?
20.01.2018 - 14:07:15
00
vsak napis na zaklade coho si napisal ze bude "mozno" menit kladky. Mas s Di2 nejake skusenosti? A aky je rozdiel medzi mechanickym saltrom a Di2 co sa tyka optrebovania kladiek?
20.01.2018 - 16:40:21
00
Na základe toho, že čo sa používa, to sa opotrebúva. A rozdiel medzi mech. a Di2, čo sa týka doletu kladiek, je viacmenej nulový.
A je to asi jediná user serviceable vec, čo tam ešte zostáva (ak nerátame updaty firmwaru - nepredpokladám že má na to divajs) a ktorá spadá do kategórie, že sa servisuje kvôli opotrebovaniu, nie demolácii.
Prípadne ešte, a tiež iba možno, bude jedného pekného dňa meniť baterku. Tá tiež vydrží kľudne 10 rokov, ak sa k nej bude slušne správať.
Pokiaľ si z toho, čo som napísal, negetol, že v zásade hovorím, že údržba Di2 je skoro nulová a ak, tak dosť výnimočná, tak asi hovoríme inými jazykmi (čo je, vzhľadom na space between us, celkom možné - neovládam významové odtienky pospisovnenej košičtiny, napríklad čo v pospisovnenej košičtine znamená "možno", čo je tu asi hlavný kameň úrazu).
U mňa je hlavným dôvodom pre Di2 práve to, že konečne netreba v pravidelne nepravidelných intervaloch nič nastavovať kvôli vyťahávaniu laniek a meniť bovdeny kvôli zasieraniu, teda že na to nemusím šahať. Čiže práve ten virtuálne žiadny servis.
20.01.2018 - 16:57:51
01
Veru, Di2 je super. Treba (tak ako pri mechanike) iba udrziavat v cistote kladky a pastorok. Moc som tomu nevetil, ale uz by som nemenil.
Uzi si!
24.01.2018 - 16:13:43
00
Zdravím všetkých, mam kompletnu sadu Ultegra.Mam možnosť kúpiť Ultegru Di2.
A tak sa dostavame k mojej otázke. Ma niekto skusenosti s prestavbou aby bolo vsetko, alebo co najviac veci schovanych.
Najviac si lamem hlavu ako prejst s kablikmi z riaditok do ramu aby ich nebolo vidno.
Za kazdu radu budem vďačný. 😉
07.08.2020 - 21:25:21
00
Bolo by vhodné aj povedať aký máš rám, od neho závisí najviac, či sa dajú schovať.
08.08.2020 - 19:50:02
01
Mam Scott Addict 10 Disc 2019 a ram je karbon ?? tak si to myslel?! ?
09.08.2020 - 08:34:51
00
Hej, to stačí pre predstavu. Bohužial, s týmto rámom toho veľa neschováš, dovnútra rámu sa nedostaneš inak než cez vonkajšie diery vpredu. Takže pokiaľ chceš mať neviditeľný kábel, tak je pre teba jediná možnosť prejsť na SRAM eTap, no v tom prípade ti aj tak zostanú vonku hadice.
09.08.2020 - 10:12:56
00
keyboard_arrow_up