Asi nemusim opisovat co sa dialo na Horalovi-moje brzdy to neprezili a tak sa ich snazim dat dokopy ako najviac je v mojich silach.
Moja otazka je ci sa to vobec oplati ked:
-piesty maju zabruseny ten stredny capik dorovna-takze neviem ci sa tam da upnut nova platnicka?
-zatial sa nehybu vobec-vycistil som to dookola,ale nie je tam tlak-kedze vytiekol olej/ci cely neviem-urcite vsak na packu ziadna reakcia-a ta packa ide tiez bez znamky zivota :shock:
-kotuce uz nemaju tu lesklu plochu ani nahodou-ale podla mojho nazoru niesu vybrusene nijak dotenka,zeby uz nemohli byt pouzite-ale jedn typek tam hovoril-ak je to sive -musi sa vymenit!-co vy na to???
-da sa to prasa bezpecne otvorit-kedze nie som ziadny mechanik-bez rizika,ze to uz neposkladam,alebo poskodim? :oops:
diky za kazdu radu!

Prílohy:

100_8268.JPG
100_8268.JPG 128.35 KiB thumb_up0thumb_down

13.08.2008 - 07:47:37
00
pozrite si tuto platnicku-a pochopite co tie piesty zazili! :cry:

Prílohy:

100_8279.JPG
100_8279.JPG 80.12 KiB thumb_up0thumb_down

13.08.2008 - 07:48:53
00
Otvoris to uplne bezpecne. Vo vnutri je iba jedno tesnenie (okruzok) bezne zakupitelne.
V brzdach urcite namas olej, ale brzdovu kvapalinu bezne pouzivanu v autach. Doporucujem pouzit DOT 5.1 od akehokolvek osvedceneho vyrobcu (shell, castrol).
Problem bude vybrat piestiky. Ja som to robil pomocou vysokotlakej pumpy na tlmice/vidlice. Spravil som si redukciu a tam, kadial je tlacena brzdovka, som tlacil vzduch. Jeden piestik vyskocil. S druhym bol vacssi problem, lebo prasa bolo nutne utesnit tak, aby vzduch isiel iba do toho nevyskoceneho piestika. Vsetko popisane som robil este pred rozobratim prasata.
13.08.2008 - 08:00:24
00
Ja by som na Tvojom mieste prasa nerozoberal a nesnažil sa ani o rozchodenie piesta rozobratím. Ak máš piest príliš zbrúsený je naozaj pravdepodobné že Ti platnička na piestiku nebude držať a ak aj áno dosadacie zbrúsené plochy Ti tak či tak znemožnia seriózne dosadanie platničiek na rotor.