Asi nemusim opisovat co sa dialo na Horalovi-moje brzdy to neprezili a tak sa ich snazim dat dokopy ako najviac je v mojich silach.
Moja otazka je ci sa to vobec oplati ked:
-piesty maju zabruseny ten stredny capik dorovna-takze neviem ci sa tam da upnut nova platnicka?
-zatial sa nehybu vobec-vycistil som to dookola,ale nie je tam tlak-kedze vytiekol olej/ci cely neviem-urcite vsak na packu ziadna reakcia-a ta packa ide tiez bez znamky zivota :shock:
-kotuce uz nemaju tu lesklu plochu ani nahodou-ale podla mojho nazoru niesu vybrusene nijak dotenka,zeby uz nemohli byt pouzite-ale jedn typek tam hovoril-ak je to sive -musi sa vymenit!-co vy na to???
-da sa to prasa bezpecne otvorit-kedze nie som ziadny mechanik-bez rizika,ze to uz neposkladam,alebo poskodim? :oops:
diky za kazdu radu!

Prílohy:

100_8268.JPG
100_8268.JPG 128.35 KiB thumb_up0thumb_down

13.08.2008 - 07:47:37
00
pozrite si tuto platnicku-a pochopite co tie piesty zazili! :cry:

Prílohy:

100_8279.JPG
100_8279.JPG 80.12 KiB thumb_up0thumb_down

13.08.2008 - 07:48:53
00
Otvoris to uplne bezpecne. Vo vnutri je iba jedno tesnenie (okruzok) bezne zakupitelne.
V brzdach urcite namas olej, ale brzdovu kvapalinu bezne pouzivanu v autach. Doporucujem pouzit DOT 5.1 od akehokolvek osvedceneho vyrobcu (shell, castrol).
Problem bude vybrat piestiky. Ja som to robil pomocou vysokotlakej pumpy na tlmice/vidlice. Spravil som si redukciu a tam, kadial je tlacena brzdovka, som tlacil vzduch. Jeden piestik vyskocil. S druhym bol vacssi problem, lebo prasa bolo nutne utesnit tak, aby vzduch isiel iba do toho nevyskoceneho piestika. Vsetko popisane som robil este pred rozobratim prasata.
13.08.2008 - 08:00:24
00
Ja by som na Tvojom mieste prasa nerozoberal a nesnažil sa ani o rozchodenie piesta rozobratím. Ak máš piest príliš zbrúsený je naozaj pravdepodobné že Ti platnička na piestiku nebude držať a ak aj áno dosadacie zbrúsené plochy Ti tak či tak znemožnia seriózne dosadanie platničiek na rotor.
Opravu by som určite zveril len človeku ktorý más s tým skúsenosti a samozrejme bude mať aj náhradné piestiky.
Asi som ťa nepotešil. hmmmm
13.08.2008 - 08:30:10
00
Ja by som na Tvojom mieste prasa nerozoberal a nesnažil sa ani o rozchodenie piesta rozobratím. Ak máš piest príliš zbrúsený je naozaj pravdepodobné že Ti platnička na piestiku nebude držať a ak aj áno dosadacie zbrúsené plochy Ti tak či tak znemožnia seriózne dosadanie platničiek na rotor.
Opravu by som určite zveril len človeku ktorý más s tým skúsenosti a samozrejme bude mať aj náhradné piestiky.
Asi som ťa nepotešil. hmmmm


suhlasim s Turbim, tie piestiky musia chodit oba rovnako lahko(tazko) a tiez plochy na ktore dosadaju dosticky nesmu byt obrusene pretoze nebudu potom na dosticky rovnomerne tlacit a tie dalej nebudu rovnomerne tlacit na kotuc (rotor). Fungovat to mozno bude ak sa nebude koli tomu priecit niektory piestik ale bude ti to drat nerovnomerne platnicky (aj kotuc) a ich zivotnost bude nizsia. Na tvojom mieste by som to urcite zaniesol do servisu kde maju 1. skusenosti, 2. vercajch, 3. nahradne diely. Ale opravis to aj doma ak si zrucny a mas body 2 a 3.
13.08.2008 - 09:25:13
00
a co tie kotuce-musia byt hladke-alebo mozu byt aj "sive"="trocha" zbrusene?:roll:

asi ich budem musiet na cas odlozit :cry: -problem tkvie v tom,ze ak chcem nahodit naspät moje xtr-vcka-tak musim dat dole gripy (nerozumiem preco tie packy nerobili uz vtedy z objimkou z 2casti?)-a pod tymi gripmi mam lep.pasku-takze kopec prace...acchh! :(

..behnem dnes do cykla co na to povedia-2litre terazky na opravu aj tak nemam :oops: :cry:
13.08.2008 - 11:59:11
00
vyhodiť... 8)
13.08.2008 - 12:11:46
00
Katko má správnu poznámku. Nepredpokladám že po tom svinstve budú rotory použitelné.
Existuje také niečo ako tolerancia zbrúsenia rotorov /v desatinách milimetra/ Skús si to niekde nájsť a potom zmeraj šublerou hrúbku rotora.
Ale predpokladám že rotory budú tak či tak nerovnomerne ***** takže Ti to je na prd a teda sa môžeš vrátiť ku Katkovmu vyjadreniu sa. hehe, hmmmm, kroch,kroch, smola.
13.08.2008 - 12:39:01
00
Katko má správnu poznámku. Nepredpokladám že po tom svinstve budú rotory použitelné.
Existuje také niečo ako tolerancia zbrúsenia rotorov /v desatinách milimetra/ Skús si to niekde nájsť a potom zmeraj šublerou hrúbku rotora.
Ale predpokladám že rotory budú tak či tak nerovnomerne ***** takže Ti to je na prd a teda sa môžeš vrátiť ku Katkovmu vyjadreniu sa. hehe, hmmmm, kroch,kroch, smola.

asi su nerovnomerne-podla toho ako vyzerali tie platnicky....
pod mikroskopom by to bolo ako pole poorane ...
:cry: :cry: :cry:
hm-boli nove... :(
cele zaprdene hydry :evil:
13.08.2008 - 13:17:01
00
cele zaprdene hydry :evil:

jo jo 8)
13.08.2008 - 13:27:25
00
Šiky ber to tak, že si sa z maratónu ani po svojich nemusel vrátiť čiže si dopadol velmi dobre. Hlavu hore, šak je to len VEC ktorú vymeníš a basta. /aj keď som začul že problémoš je v tomto okamžisku peňáze/
Aj tak Viva kotúče!
13.08.2008 - 14:06:29
00
ja si nemyslim, ze kotuce su fuc, podla vyzoru tvojich platniciek, ktore asi nie su sintrovane, sa skor opotrebovavali platnicky/piestik a kotuc by mal drzat, bezne opotrebenie kotuca je normalne, aj ked toto bolo v kratkom casovom horizonte. Pokial nie su zbrusene "dotenka", co neverim, resp. ak tam nemas vyraznu ryhu od piestiku, tak ich este nevyhadzuj. Moje kotuce su uplne v poho. Vzdy sa aj nova platnicka prisposobuje kotucu. S tym povrchom pochybujem, lebo pri kotuci povrch nehra rolu, cely je z jedneho materialu... to co tvrdi Turbi, skontroluj hrubku kotuca a pozri na webe zdrave minimum hrubky...

2ALL: a uz prestante nadavat na hydry, namontujte si vecka a ocelove rafky, vymente odpruzene vidly za tvrde a vymente si duse plnene vzduchom za kaucukove - toto vsetko je trvacnejsie a urcite sa vam to nepokazi, ale... :roll:
13.08.2008 - 14:10:22
00

2ALL: a uz prestante nadavat na hydry, namontujte si vecka a ocelove rafky, vymente odpruzene vidly za tvrde a vymente si duse plnene vzduchom za kaucukove - toto vsetko je trvacnejsie a urcite sa vam to nepokazi, ale... :roll:

Naozaj už prichádza definitívne čas Ťa pozvať na pivo. šak Ty dobrý chalan s velkým srdcom! hehe
13.08.2008 - 14:15:00
00
Naozaj už prichádza definitívne čas Ťa pozvať na pivo. šak Ty dobrý chalan s velkým srdcom! hehe

:lol: :lol: :lol: -az ma brusko boli-to je dobry liek na bol tvoje recicky Turbi
13.08.2008 - 14:43:54
00
inak tým vyhodiť som mal na mysli to prasa :oops:
13.08.2008 - 15:22:42
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty / Brzdy / Kotúčové brzdy)
keyboard_arrow_up