Takže moja reálna skúsenosť s batériou Bosch Powerpack 400Wh:Po problémoch ktoré začali cca pred 2 mesiacmi - vypínanie
batérie aj ked displej ukazoval nejaké paličky kapacity batérie ako aj dojazd, chybové hlásenia 640 a iné som Powerpack po jednom takomto výjazde kde som musel došlapať domov bez
baterky ju rozobral a meral som jednotlivé bloky paralelne zapojených článkov.
Jeden blok vykazoval nižšie U ako ostatné - napr. 2,9V oproti 3,5V ostatných.
Problém bol túto baterku aj dobiť - Bosch nabíjačka nechcela nabíjať - LEDky len svietili.
No aby som to nepreťahoval - ďalším meraním po dalšom neúspešnom výjazde kde mi displej ukazoval ešte polovicu kapacity, ale BMS už odpájala baterku som znovu Powerpack rozobral a problém bol znova na nízkom U problémového bloku - 2,7V oproti 3,7V ostatných blokov.
Takže bolo jasné že v tomto bloku je jeden alebo viac kusov bud vadných článkov, alebo s veľmi nízkou kapacitou.
Baterka teda putovalo na komplet výmenu článkov do čiech - repas na 500Wh a výmena za články Samsung 35E.
Pôvodné články zo starej baterky som si dal poslať späť - včera dorazili aj s repas baterkou. Všetky 4 články s problémového bloku som dal do nabíjačky s testerom - ukázalo sa že 2 články boli bez kapacity s nulovým U.
V mojej baterke s dátumom výroby koniec roku 2014 boli články LG DBMG11865 (INR18650MG1) - slabofialové, max.výstup prúd 10A, kapacita 2850 mAh.
Človek ktorý robí repasy mi potvrdil že s týmito článkami boli dosť veľké problémy a podľa neho sú "šrot".
Takže pokiaľ máte doma na ebajku takúto "kvalitu" od fi. Bosch s týmito článkami - asi sa pripravte na problémy.
Mne takáto baterka vydržala cca 7.800 km a podľa diagnostiky absolvovala len 90 plných cyklov čo je obrovské sklamanie z Bosch "kvality". A to som baterku ani nejak moc netrápil, kedže 90% jazdím na Eco režim (najslabší).
Tak len dúfam že s novými Samsung článkami mi baterka v budúcnosti vydrží podstatne viacej...