z toho videa ťažko posúdiť, je tam vidieť v podstate len vonkajšie nohy a nejaké zvuky, chcelo by to lepší detail... može to byť kludne aj to hlavko, ale samozrejme može to byť aj vidlica...
ja by som to riešil tak že napíšem na support, odpoveď bude asi takáto: pošleme kuríéra, ktorý
bicykel vyzdvihne na reklamáciu... máš dve možnosti, prvá je že budeš súhlasiť, bajk zabalíš do krabice a pošleš im ho na reklamáciu, ide zima možno ti bajk cca 1 mesiac nebude chýbať... druhá možnosť je že im odpovieš: nie ja si to dám skontrolovať v servise u nás a vy mi to preplatíte, plus samozrejme nejaký drobný bonus za vzniknuté problémy... ja som svoj problém (nie vidlu) riešil tým druhým sposobom, tiež sa jednalo o drobnosť a chceli celý bajk, problém som vyriešil sám za pár minút s nákladmi cca 5 euro a dostal som bonus 40 euro podla vlastného výberu a poštovné zdarma... jedná sa len o nejaký bežný
servisný úkon, nie je to dôvod na vrátenie, resp. výmenu bajku...