Ten novy DW link u Turnera ma trochu inspiroval preskumat tuto znacku, o ktoru som pred tym nezakopol. Zaujala ma rozsiahla diskusia o "kontroverznom" prechode zo systemu pruzenia FSR na faux bar (nepravy stvorcap). Turner tvrdi, ze touto zmenou jazdne vlastnosti nijako neutrpeli. Rozdiel trajektorii zadnych osi je udajne takmer zanedbatelny (1,1mm, ak si to nakreslite v linkage, tak zistite, ze je to pravda). Otazkou zostava brake squat. Udajne su jazdne vlastnosti taktiez totozne s povodnym FSR zavesom. Mam z toho trochu zmiesane pocity.
Je pravda, ze v mnohych tvrdeniach znaciek je vela polopravd. Mnohorkat ich v tom podporuju aj recenzie v renomovanych casopisoch. Ja tvrdim, ze clovek si kupuje
bike ako celok, nie system odpruzenia. Preto celkom nesuhlasim s nazorom, ze ten a ten bike je zly, lebo je to jednocap.