Ked otazku polozis takto - na slovenske trapne maratony(kde na par vynimiek chyba akykolvek, nie ze poriadny tech usek) bude najrychlejsi 29 full so zdvihom 100/100 a vahou 10kg. Mas na to?:) Ak nie, kup radon a este Ti kopec penazi na upgrade zvysi do limitu ktory si si dal.. HT Ta ci chces alebo nechces vytrasie a tym stracas viac energie ako si teraz mozno myslis..a mozno prave pre to si tak dobre skoncil aj na 14kg biku. Nie koli 29 ale prave vdaka odpruzeniu...
25.11.2011 - 03:32:32
00
posledny prispevok sa necituje napriek tomu

. HT Ta ci chces alebo nechces vytrasie a tym stracas viac energie ako si teraz mozno myslis..a mozno prave pre to si tak dobre skoncil aj na 14kg biku. Nie koli 29 ale prave vdaka odpruzeniu...


na chrtitku jazdim porovnatelne casy na maratonoch s tymi ktore som jazdil na 12kg 100-140/140 zesty ktory bol o 3kg tazsi...
25.11.2011 - 09:44:41
00
Ja stále tvrdím, že pri rozhodovaní chrt HT vs. chrt full ja jasná voľba full pre 99% bajkerov. O HT by mohli uvažovať TOP jazdci, jazdiaci o bedňu, kde môže rozhodovať každý kúsok ušetrenej energie.
25.11.2011 - 11:41:03
00
PodĹa mňa full je určite veľmi pohodlný ale nie každý ho musí hneď chcieť možno vekom ale ja som sa tak isto rozhodol po dlhom a spravnom riešení na moju postavu pre skoro najväčšie HT a neľutujem a to že mi netlmi riťku na to som si zvykol a chce to cvik.
25.11.2011 - 11:58:20
00
Autorovi veľká pochvala za založenie témy a ostatným za zaujímavé postrehy. Podobný problém mi vŕta v hlave už nejaký čas. Po rokoch využívania prapodivných MTB (Olpran, Merida) som investoval do kúpy Superioru XP920. Určite to nie je pretekárska raketa, ale nakoľko som rekreačný cyklista, ktorý ročne urobí niečo okolo 3000-5000km, plne postačujúci bike. O to väčšie je moje sklamanie či rozčarovanie z toho, že na pretekoch, ktorých som sa zúčastnil to nebolo o zábave ako som si pôvodne myslel a do cieľa som dochádzal skoro rovnako vytrasený.
Neviem čo je na tom pravdy, ale predavač v nemenovanej predajmi mi spomínal, že 29 vypĺňa medzeru medzi hardtrail a full. Profíci údajne uprednostňujú hardtrail, pretože technikou nahrádzajú schopnosti full.
Každopádne, teším sa na postrehy a príspevky ďalších a sám som zvedavý ako sa Zanelli rozhodne.
25.11.2011 - 13:26:24
00
29" nevypĺňa žiadnu medzeru medzi HT a FS. Vyjadrenia o výraznejšom pohodlí 29" HT, jeho výrazne lepších tlmiacich schopnostiach hraničiacich s FS považujem vo všeobecnosti za bláboli.
25.11.2011 - 13:35:23
00
Turbi Blábol"y" :tmi: ....inak áno :D
25.11.2011 - 13:41:24
00
Mi to vyšlo na chlapi. hehe
25.11.2011 - 13:45:33
00
Na nieco predsa musia nachytat tych co este full nemali ale citia sa vytraseni z HT a na druhej strane sa zasa boja, ze na fulle to uz tak "nepojede"... boze môj. Mozem vas upokojit, na fulle pojdete v terene rychlejsie ako na HT.
25.11.2011 - 13:50:40
00
No ten kto má sračkové nohy tak tomu to nepojede ani na 32" kolách.
25.11.2011 - 14:03:54
00
:-D
Najlepsie je mat na XC/XCM dva biky. Jeden ultimate HT a druhy ultimate Full :-P
Na cyklokrosarske maratony ako Greenbike,Vlkohron na HT a na tazsie (Horal, Sulov) fullika.
Terazky to tak asi poriesim.
25.11.2011 - 14:39:11
00
...takže si kúpiš fleš a skalpel...to neďeláš dobže jaromíre s tou sirkou :lol:
25.11.2011 - 14:58:07
00
:-D
25.11.2011 - 15:31:16
00
29" nevypĺňa žiadnu medzeru medzi HT a FS. Vyjadrenia o výraznejšom pohodlí 29" HT, jeho výrazne lepších tlmiacich schopnostiach hraničiacich s FS považujem vo všeobecnosti za bláboli.


Tak zase predpokladám, že 29" nebude len marketingový ťah. Zvlášť keď Kulhavý sa vyjadril v tom duchu, že v budúcnosti budú všetci jazdiť 29" full. :P

Samozrejme, že základným predpokladom je mať dobrú kondíciu, inak nepomôže ani bajk za 4000 EUR.

Na kondíciu cestný, na preteky full a hardtrail... a kde to "parkovať" v paneláku?
25.11.2011 - 16:16:51
00
29" full je najviac a 26" HT mŕtve :rofl:
25.11.2011 - 16:30:12
00
keyboard_arrow_up