ja iba jednú vec poviem o karbone všetky tie naj bicykle majú karbonové ramy a aj ty najleší jazdci kebyže je taký nekvalitný a láme sa tak by asi nemali karbonové ramy....
19.04.2009 - 22:02:02
00
delo101: lame sa vsetko... hlinik, aj carbon... a aj ocel (ale tej treba pomoct viac) ... titan neviem... nevidel som :)

a este k tomu ako pises ze aj ti najlepsi jazdci pouzivaju carbon... ano pouzivaju, lebo si ho nemusia platit sami... ale dostanu od sponzora :)
keby som mal sponzora, tiez sa vozim na carbone....
19.04.2009 - 22:14:50
00
delo101: lame sa vsetko... hlinik, aj carbon... a aj ocel (ale tej treba pomoct viac) ... titan neviem... nevidel som :)

a este k tomu ako pises ze aj ti najlepsi jazdci pouzivaju carbon... ano pouzivaju, lebo si ho nemusia platit sami... ale dostanu od sponzora :)
keby som mal sponzora, tiez sa vozim na carbone....

však jasné to neni lacná záležitosť dať 50 litrov za rám
19.04.2009 - 22:19:41
00
a potom ho roztrieskat v garazi na zveraku kladivom :mrgreen:

sorry uz dost OT :!: Hawk
19.04.2009 - 22:26:08
00
ano pouzivaju, lebo si ho nemusia platit sami... ale dostanu od sponzora :)


to je síce sčasti tiež pravda (dalo by sa to spresniť - kúpi ich team, ktorý získa prachy od sponzorov), ale podstatné je, že teamu ide o to, aby pokiaľ možno zajazdilo maximum jeho jazdcov čo najlepšie výsledky, čo je pomerne nezlúčiteľné s nejakým rozsýpaním rámov pod riťami
takže s tou zníženou spoľahlivosťou z hľadiska hmotnosti to nie je až také žhavé
a okrem toho, balík prachov od sponzora nie je bezodný, aj tam je obmedzený budget
a ak si pozrieš niektoré zostavy čo sa tu sem-tam zjavia, že na nich vyváža svoju riť nejaký známejší borec, nie sú to nejaké extra špeciality...
19.04.2009 - 22:45:14
00
tulenik: ja ani nevravim ze carbon je podmienka v profi cyklistike.

na druhu stranu je jasne, ze carbonovy ram nezaruci jeho uzivatelovy predne priecky... nie to este bednu... vzdy je to v prvom rade o jazdcovy... a potom o tom, ako ho podrzi technika pocas zavodu.
19.04.2009 - 23:11:46
00
Tie drísty o karbóne praskajúcom viac ako Al zliatiny si nechajte od cesty. Prasknúť môže principiálne čokoľvek, stačí hovädo majiteľ alebo nešťastná zhoda okolností.

To máš pravdu ale carbon praská asi najviac - Je dosť krehký. Ja som za carbon ale skor na cesťákoch :idea: Moj osobný názor ale nikomu ho nevnucujem :|
22.04.2009 - 21:45:15
00
To máš pravdu ale carbon praská asi najviac - Je dosť krehký. Ja som za carbon ale skor na cesťákoch :idea: Moj osobný názor ale nikomu ho nevnucujem :|

:|

Najprv si prečítaj čo sa tu riešilo, aby si nepísal blbosti. To, že karbón je dosť krehký je pekná hlúposť :roll:
22.04.2009 - 22:05:17
00
K téme: mal som možnosť vyskúšať 3 crossové CTM a všetky úplne bezproblémové. Dva z nich dokonca fungujú v požičovni úplne bez problémov.

A k rámom: myslím, že človek, čo si môže dovoliť kúpiť carbon rám, tak je najskôr profík a tlačí bike na hranu (teda viac pádov a hrubého zaobchádzania). Navyše vzhľadom na rozšírenosť Al rámov, tak nikoho nevzrušuje prasknutý Al rám, ale prasknutý carbon, vaaaau, spravme z toho foto a dajme na web. A potom vznikajú fámy, že carbon je slabší. :roll:
23.04.2009 - 09:50:26
01
Pre tych ktory este nejazdili na bicykloch CTM este jedna vec-su to kvalitne bicykle a najlepsi mozny pomer kvalita/cena, sice nie su tak daleko ako kellys alebo merida ci author, ale na slovenske pomery ozaj kvalitne ramy aj komponenty, ak zacinate jazdit najlepsie si kupit nejaky bike od CTM napr. za 300€ ako od kellysu kde na tejto cene velmi setria aj ram aj niektore komponenty, dalej mozes prejst na lepsi bike nad 1000€ ale na zaciatok staci CTM urcite, kupil som a nelutujem. Isto lepsia volba ako olpran z TESCA alebo z bazaru nejaky 3-rocny bez zaruky.
10.12.2013 - 21:35:16
00
Ako môžeš vôbec napísať niečo také, že všetky sú kvalitné a majú najlepší pomer/kvalita cena? Je toľko modelov v ponuke, sú také extrémne rozdielne požiadavky kupujúcich...

Keby napíšeš, že niektoré modely sú ozaj dobre vybavené vo svojej kategórii a že nie je dôvod ich nezaradiť do výberu v prípade že by sadla geometria, výbava, vzhľad a kupujúci by akceptoval záruku+iné sprievodné vlastnosti rámu (prevedenie, dostupnosť náhradných dielov, funkčnosť, hmotnosť), tak potom fajn - to sa dá obhájiť.
10.12.2013 - 22:16:56
01
Môj prvý bajk bol CTM...kedže mám skoro 190 cm, ani najväčšia veľkosť mi nesadla. Skrátka krátke rámy. Myslím, že niekde na začiatku tejto témy bolo napísané - "pre narocnejsich bikerov su bicykle nepostacujuce" - a to je asi výstižné. Je jasné, že tie vyššie modely dostačujúce sú, ale pri tých cenách a komponentoch sa dá obzrieť aj po inej značke....
11.12.2013 - 13:34:37
00
PatrikL si uz jazdil na CTM-ku?? Ak nie tak netrep, lebo len laik tu napise o biku ze aky je bez toho, ze na nom niekedy sedel.Je to "iba" CTM, ale to neznamena, ze su to bicykle na urovni TESCO-Olpran. Ak chce niekto bicykel so slusnymi komponentami na sportove alebo rekreacne vyuzitie ( jasne ze nie zavodne) tak CTM su dobre bicykle. Ak mas peniaze tak si kup nejaky Giant alebo Cube za 3000€ ale ak nie tak skus CTM, alebo podobne.
12.12.2013 - 18:46:43
00
CTM za 160€ je na smiech, ale bicykle co robia od 400€ nahor su ozaj lepsie.
12.12.2013 - 18:49:11
00
Kritizujem niekde CTM? Napísal som, že to čo si napísal je hovadina, lebo príliš zovšeobecňuješ. Súhlasím že CTM je normálna značka, ale v žiadnom prípade nie sú všetky "najlepsi mozny pomer kvalita/cena" a vždy treba hodnotiť konkrétne modely v konkrétnej situácii.
12.12.2013 - 18:52:09
00
keyboard_arrow_up