Co je v mojom pripade jedno? Pytal som sa naco sem chodia uzatvaraci tem a odpovedou je ze v mojom pripade je to jedno?

A ja som ho neposlal do nicoho. To bolo v preklade ze sa ma odj-bat prec 😉. A snad ani ty to nemyslis vazne, ze by som tym chcel niekoho ohurovat anglictinou 😀. To mi len tak uslo, ani som si neuvedomil, ze to je anglicky, v praci pisem casto tak aj tak... (och, dalsie ohurovanie? 😀)
Neznasam takych inteligentov, co ani nic poriadne neodpisu, iba mi napisu, ze uz mam sklapnut. Ale uz jeho prispevky nevidim, tak uz sa nim dalej zaoberat nebudem 😉.
29.06.2022 - 21:45:23
00
flegko napísal:
V tomto vlakne mam pocit, ze naozaj tu existuje skupina ludi, ktori su ochotni platit vyrobcom zvysujuce sa ceny do aleluja a nebudu za to v zivote pozadovat kvalitu.
Priklad z IT...co sa tyka serverov kupujem len Delly a rad ich predavam aj ako pc, alebo NB. Preco?
Lebo NBD v zaklade...cize ak sa ti nieco pokazi do 24h ta navstivi technik a odstrani zavadu na mieste. Uz sa mi x-krat stalo, ze zakaznik napriklad stratil tlacitko z klavesnice lebo sa mu s tym hrali deti a do 24h mal u seba technika s novou klavesnicou. Skus taketo nieco reklamovat u inej znacky.
A tramdadadam....NBD sa vztahuje na vyrobok nie na zakaznika, co je pochopitelne, pretoze Dell je oproti konkurencii drahsi a prave tu zvysenu cenu skvele vyvazuje najlepsi prozakaznicky servis. Je tento biznis model tak tazke pochopit, ze su zakaznici, co si radi priplatia, pretoze sa chcu spolahnut na servis a kvalitu vyrobcu?
Co je na tom, ked si myslim, ze ked si CTM veri, ze ich kostry su kvalitne a ponuka(ponukalo) predlzenu zaruku na kostru (btw preco az po registracii, preco nie v zaklade?) tak preco robi obstrukcie ak zakaznik nevyplnil blbu registraciu, ked je z fotiek navyse jasne vidiet, ze ta kostra bola zle zvarena?
Tak bud som vyrobca, co si za svojim vyrobkom stoji alebo som to robim len ako promo a v skutocnosti chcem so zakaznikom vydrbat pri akejkolvek sanci neuznat mu zaruku.
Mne cele toto pripomina postup poistovni, ktore ti v reklame slubia cokolvek, agent ta poisti voci vsetkym pohromam sveta a po prvej burke a zasahu blesku ti oznamia, ze blesk nie je zivelna pohroma, a preto ti nebudu nic platit lebo sa na to tvoja poistka nevztahuje.
A kludne to pojde az na sud, kde to prehraju, ale im sa to stale oplati, pretoze malokto je tak nasrany, ze to pozenie az na sud a oni to vedia a maju to sproste chladnokrvne vykalkulovane, ze sa im to oplati robit.
Moja advokatka vyhrava 99% sudov s poistovnami a nie je to len preto, ze je sikovna. Oni to maju prepocitane na peniazea vyhral by nad nimi kazdy...keby to dotiahol na sud.
Prepocitavali to takto aj v CTM? Zaruku nedame v zaklade, len po registracii, druhemu kupujucemu uz nedame nic lebo z neho uz nemame prachy, kto nevyplnil formular a praskne mu to vinou nasej nekvalitnej prace odmietneme reklamovat lebo nevyplnil formular...riadime sa heslom sell and forget?
Kedysi som nechapal, preco mi nadavaj, ze mam CTM, ze mam Tesco bicykel, ale coraz viac tu citam tak mam pocit, ze uz mi to zacina byt jasnejsie.


Je to "business decision" cela predlzena zaruka. Benefit ktory CTM ponuka tym co si kupia novy bike od nich. Ak by zaruku nechavali aj dalsim majitelom stratilo by to cele zmysel. Teraz ju uz neponukaju, opat, ich rozhodnutie na zaklade nejakej vopred stanovenej strategie. Za to by som CTM nehanil. Je to vec kazdeho vyrobcu.

V tomto konkretnom pripade by ale mohli vyjst v ustrety chalanovi kedze vie jasne dokazat ze je 1. majitel.

Mozno sa tak aj stane len to bude chciet viac usilia a casu. Vsetkeho je nedostatok a idu dovolenkove mesiace akurat.
29.06.2022 - 22:29:11
00
minuly tyzden asi v stredu si odomna vypytali cislo, ale zatial sa nikto neozval
04.07.2022 - 15:32:50
00
Kazdy tyzden sa pripomen, Podla mna tu nemusi byt cesta uplne zarubana, minimalne v nejakej vacsej zlave na novy predny trojuholnik.

Budiz kazdemu toto ponaucenim. Minimalne v tom, ze starostlivy vyber a nakup bajku sa nemusi koncit jeho dorucenim, alebo az v tom akeho vyrobcu uprednostnit pri vybere noveho. Kupa bajku neni kupa avokada v lidli., že jo. Ja som sa uz tiez poučil na vlastnej chybe.

Tak nech to dobre dopadne.
04.07.2022 - 18:37:51
00
Teraz mi volali z CTM, prijemna debata a zaruka bude uznana, pokial sa nenajde presne rovnaky ram, poskytnu iny podobny a dohodneme sa. Som milo prekvapeny ako to nakoniec dopadlo. Btw, citali tuto konverzaciu :D .
07.07.2022 - 15:17:40
016
Takto presne si predstavujem spravanie firmy, ktorej zalezi na tom, co si o nej myslia (nielen) jej zakaznici.
CTM is back!
:y:
07.07.2022 - 16:37:30
08
Super! 👍
07.07.2022 - 17:05:04
00
we did it!
07.07.2022 - 17:39:59
01
vockorastislav napísal:
Btw, citali tuto konverzaciu :D .


To kladie ich stanovisko ešte o úroveň vyššie, úprimne, osobne by som sa ti vyondil :D
07.07.2022 - 21:38:47
01
u mna si teda celkom splhli.

Dobra praca CTM.
07.07.2022 - 21:45:42
01
A od zakladateľa toľko hejtu na CTM...
07.07.2022 - 22:12:44
02
Tak hejt od zakladatela som nepostrehol. A pri prasknutom rame "po par km" bezneho jazdenia by som sa mu ale ani necudoval. + aj spominal ze nereagovali na zaciatku uplne promptne. A ze si mal lepsie pozriet zarucne podmienky - ano mal, ale bicykel by praskol aj tak, len by bol v lepsej pozicii pri reklamacii.
A samozrejme netreba zabudat aj na to, ze samotna verejna publikacia mohla prispiet k pozitivnemu vysledku.

Ak sa na tych CTM Ridge konstrukcne nic nezmenilo, osobne by som preferoval skor CTM Skaut, ak by bola taka moznost. Na jeho styl jazdenia vyzera byt uplne postacujuci.
07.07.2022 - 23:42:07
00
Poniektori tu priam ukazkovo ponukaju svoj otvor s vidinou sance, ze bude vyuzity nahodnym zamestnancom CTM...
07.07.2022 - 23:58:47
00
Zato ty si sa tu uz strapnil statocne ty otvor :)
08.07.2022 - 05:19:27
011
Mna osobne prekvapilo, ze niekto od CTM vobec cita tieto nase cyklisticke blabosy a dotahovacky. Som rad ze to niekomu pomohlo.
08.07.2022 - 11:50:02
00
keyboard_arrow_up