Rozhodol som sa to skúšať a porovnať s originálom.Po minulé roky ,keď som jazdil v hlbšom snehu,vôbec som nemal pocit ,že to ide ľahko.Keď bol podklad rozbitý od chodcov ,tak predok skákal doprava,doľava.Pri jazde v hlbšom snehu som cítil výrazný jazdný odpor a keď pri šlapaní človek robil trochu vlnky a nedržal jednu stopu,tak sa vyrába druha široká stopa - od predného a zadného kolesa,ďalší odpor.Dnes som mal možnosť toho dosť vyskúšať - hore kopcom keď bol podklad pevný,tak predok pekne rezal sneh a aj keď som urobil vlnku do strany,tak ma to tak nezbrzdilo - bolo asi 12cm snehu.Potom dole kopcom som naschvál išiel po čerstvej ploche a predok pekne držal smer a smerovo neplával na snehu.Tiež bola možnosť ísť aj po úseku rozdupanom turistami a bolo to výrazne stabilnejšie.Pozitívum je aj hmotnosť - asi 2,5kg menej, keby som dal pevnú vidlu ešte 0,5kg menej.,menšie rotačné hmotnosti. No a široké
plášte sú celkom aj drahé.A ďalšia úvaha - prečo motokrosky majú úzke predné plášte?
Ja to nikomu nevnucujem,skúšam ,zabávam sa a možno si to dám patentovať
Ale samozrejme ináč široké kolo je "cool" ,laici si to hneď všimnú a obdivujú.Ale nevedia koľko na tom treba šľapať...Toť môj názor