tak ja mám YT no od BA to mám dosť ďaleko :) ale kupoval som tiež bez vyskúšania a sadol, bral som L a som trochu vyšší od teba, takže tebe by tiež sadol :)
12.10.2017 - 22:57:20
00
Ja som prednedávnom prekročil na Trance hranicu 4000km/120 000m výškových, čo je za 3 roky asi málo, ale keď ja mám tých koníčkov viacej :D
No rám drží, ale už sa začínam pripravovať pomaly.
Toto sa mi podarilo nedávno:
https://www.mtbiker.sk/forum/post1285886.html#p1285886
12.10.2017 - 23:24:43
00
tak 4000 km je malo na ram podľa mňa ale zas ako sa na tom jazdi ake boli pady a tak
12.10.2017 - 23:37:55
00
Ja by som bol zvedavý o koľko má asi vyššiu životnosť karbónový rám oproti AL, teda ak nezažije nejaké brutálne pády. AL mi vydržal 5 rokov, takže to aspoň u mňa beriem ako hranicu. Ale aj tak už by som asi chcel po 5 rokoch niečo nové aj keby bol rám ok :). Jazdí niekto na nejakom karbónovom fulle dlhodobejšie, myslím viac ako tých 5 rokov?
12.10.2017 - 23:44:13
00
Štvrtá sezóna, aj keď táto je slabšia. Spýtaj sa ma o 2-3 roky, meniť sa zatiaľ nechystám :D. Najazdené za ten čas podľa stravy 7500 km, reálne trochu viac. Jazdené všetko možné, vrátane bikeparkov, rôznych zahraničných dovoleniek (Saalbach, Livigno, Finale Ligure) kde som ho moc nešetril. Mám rád technické zjazdy ako korene, voľné skaly, veľké skalné schody ale nejaký veľký skokan nie som. Poskáčem nejaké veci ale nie šialenosti typu 5-6 m dvojáky alebo 2 metrové dropy, na to už nejak nemám gule. Začal som jazdiť neskoro (celkovo asi moja 6-7 sezóna) a teraz sa to už ťažko učí a presviedča na to hlava.

Reign bol po 2 sezónach dobitý od skál, viacero miest preliačených. Na tomto karbóne je akurát pár oderkov a to jazdím rýchlejšie a ťažší terén ako kedysi, pády sú tiež asi ťažšie.
12.10.2017 - 23:52:11
04
a este zopar mesiacov si jazdil s niekolko kg bradou navyse :D
13.10.2017 - 08:30:55
05
Mala som stumjpumper fsr carbon s works 4 sezony odhadujem tak 20000 km a viac, vcitane skokov, a ram vydrzal bez ujmy, jazdi dodnes
Ale napriklad stumjumper fsr carbon bezny, nie s works moj muz za tuto dobu praskol dva, a to nie je ziadny tloustik cca 80 kg
Reklamacia v Cechach zakazdym bezproblemov a expresne rychlo
13.10.2017 - 09:00:54
02
Z toho tak nejako vychádza, že fsr carbon bežný je Gpecialized, alebo sa mýlim? :)
13.10.2017 - 09:08:22
01
Neviem, to je mozno nahoda mozno to ze ja mam 65 kg a moj muz 80 kg, a jazdi kapku agresivnejsie ako ja
Na prvom praskol lepeny spoj hlinik karbon pri strede, co je asi dost bezne aj pri cestakoch, stalo sa to po troch rokoch
druhy mal prasklinu akokeby v laku, na inom mieste, ale uznali to do tyzdna. Ten druhy bol model 2015,vydrzal sezonu
13.10.2017 - 09:11:01
00
kombinácie karbónu s hliníkom neveštia nič dobré, to nezvládol ani Gannondale...
13.10.2017 - 09:20:29
00
Upresnim bola to hlinikova vlozka pre osadenie stredoveho zlozenia
13.10.2017 - 09:25:59
00
bedo:a le hlinikova vlozka je v kazdom karbone v strede, kvoli klukam, to prasklo, ci ?
Zda sa mi ale, ze carbon works bol robeny inak, ako bezny, ale uz si moc nepamatam.

edit: silva ma predbehla
13.10.2017 - 09:27:07
00
bedo napísal:
Z toho tak nejako vychádza, že fsr carbon bežný je Gpecialized, alebo sa mýlim? :)

- ja som pocul, ze je to Meridalized :-D
13.10.2017 - 14:28:21
01
Fuu, Merida je uz dako z hry, kedysi najrozsirenejsia znacka u nas asi a teraz nic.
13.10.2017 - 15:04:25
00
lto napísal:
Fuu, Merida je uz dako z hry, kedysi najrozsirenejsia znacka u nas asi a teraz nic.

To je fakt,minulý týždeň som bol v Talianskych dolomitoch a v jednom mestečku Laives bola novootvorena predajňa a tam boli Meridy,pritom tam je tá značka málo používaná a predsa 😀.
13.10.2017 - 16:14:47
00
keyboard_arrow_up