hmm, v poslednej dobe su tu fakt krasne kusky
04.04.2014 - 22:04:28
00
Veru, hlavne tie dva zlte bicykle - comencal a covert su teda vhodne aj do nasich vysnivanych bajkov! Hlavne toho coverta by som oskusal :)
04.04.2014 - 22:11:59
00
Tak pridam aj ja mojho noveho tatosa :)

Prílohy:

DSC_0177.JPG
DSC_0177.JPG 506.8 KiB 1 thumb_up0thumb_down

DSC_0183.JPG
DSC_0183.JPG 522.51 KiB 3 thumb_up0thumb_down

05.04.2014 - 14:58:19
042
Krasa a originalita v jednom. Najs
05.04.2014 - 18:05:07
00
Nádhera, hneď by som bral :P
05.04.2014 - 18:50:30
00
luxus
05.04.2014 - 18:57:18
00
este reverbu a DT swiss kolieska :D


Naposledy upravil matuso-o dňa 05.04.2014 - 22:12:14, celkovo upravené 1 krát.

05.04.2014 - 19:25:11
02
Konečne hotový bike Maverick Durance pre manželku a vlastne do partie mojmu Mavericku ML8. Dufam ze bude spokojna na zajtrajsej premiere.

Videl som vas na luke na BK :y:
05.04.2014 - 21:05:06
00
Tak už i ja mám nového "chlapa"! 8) .Ešte vymeniť sedlo za menej ničiace moje pozadie a bude O.K.!

Prílohy:

20140405_112451.jpg
20140405_112451.jpg 331.55 KiB thumb_up0thumb_down

06.04.2014 - 06:14:27
015
krasa :)
06.04.2014 - 07:34:23
00
Ďakujem! :D .Pridávam ešte jednu...tá prvá, je akási tmavá! 8)

Prílohy:

20140405_112315upr..jpg
20140405_112315upr..jpg 487.87 KiB thumb_up0thumb_down

06.04.2014 - 07:57:45
012
Viac sa mi pacili stare verzie. Ale aj tak pekny stroj :)
06.04.2014 - 08:19:13
05
No a teraz jedna veľmi podstatná otázka - aká je tá zadná stavba široká? Sťažovali sa na to pri testoch prototypov. Sťažovali sa na to v recenzii pár mesiacov dozadu, pričom to dokonca považovali za niečo čo by mal každý zvážiť pred kúpou.

A menej podstatná otázka - opäť spomínali neustále mini pohupovanie, podobne ako pri 2013 ročníku (ktorý je tak odlišný že som nechcel veriť že to nevyriešia). Je to cítiť (no aj vidieť :) ) aj teraz?
06.04.2014 - 08:32:19
01
Pred kúpou tochto biku som zvažoval viacero alternatív (najskôr som chcel napr.canyon strive 7),no nakoniec som sa rozhodol pre Lapierre.Proste mi tak nejak "padol do oka" a mal parametre ktoré som vyžadoval (27,5 palcové kolesá,pevná oska na obidvoch kolesách, atď).Ten test ohľadne zadnej stavby a "problémov" s tým spojenými,som čítal...No musím (aspoň za seba),jednoznačne skonštatovať,že absolútne neregistrujem ono spomínané "brnkanie" pätou o zadnú stavbu.Keď som išiel poň do predajne,okamžite som to konzultoval s predajcom,ktorý mimochodom jazdí tiež "Zestynu" (karbónovú verziu) a tak isto nemá žiaden problém.Avšak samozrejme som to šiel hneď aj vyskúšať,veď predsa nedám za bike toľké "love" a budem pri jazde nohami obrábať rám!...Takže ešte raz...u mňa super!Dokonca pri jazde na pedáloch,ktoré vidieť na foto,mám pri jazde dobrý cenťák rezervu od zadnej stavby.Samozrejme neskúšal som "nášlapné" pedále,ale tie už i tak dlhší čas nejazdím.Ono to bude asi individuálne a tiež možno o tom,ako má kto upnuté tretry v kufroch!A k tomu pohupovaniu...včera som dal zhruba 40km-trovú jazdu a i keď sa s bikom vlastne len zoznamujem,mne vyhovuje zatiaľ po všetkých stránkach.Tlmič má tri polohy a i keď som márne pátral po niečom ako mala moja predchádajúca Merida One-Forty,teda systém Pro Pedal,v polohe Trail sa dá ísť v pohode do kopca,bez dákej straty energie...Inak poloha Descent je už riadna žehlička a tú požívam len na zjazd.Samozrejme dá sa ďalej ladiť odpruženie dofúknutím,či naopak miernym podfúknutím vidly,či tlmiča...ale to Vy predsa všetci viete! 8) Za mňa Zesty palec hore! :y:
06.04.2014 - 09:02:50
05
presne s ošuchavanim paty o rám som mal problem pri lapierre spicy 2013 .Jazdil som SPD a v technickych pasážach mi to straštne prekážalo tak aspon vidim že to bolo čaptavosťou mojich nôh :D
06.04.2014 - 09:46:58
00
keyboard_arrow_up