Lokalizácia
Formulár sa odosiela
...A šlapal si niekedy na 29-ke po rovine 34/10-11 prevod na "bomby" aspoň niekoľko minút ?
Zobraziť komentár 05.12.2016 - 19:17:22
01
presne ako sa ramon dobre spýtal... lebo ludia poviem vám 32/10 mám najťažší prevod..a teda na rovine to ťahať čo i len do mierneho protivetra je na dlhšiu dobu o hubu... (PK-Modra po asfalte) ďakujem neprosím..a najťažší prevod tam veru zaradený nejazdím...

proste podla mňa riešite trošku zbytočné veci....tak ako náš zákazník ktorému sme na jeho požiadavkuna 2300€ 29er HT cube nahodili trojpílu 42-32-24 (pretože jemu je 36/11z na 29ne málo...) pôvodne chcel dopredu trekingové kluky so 48z najvačším prevodníkom... našťastie moderné XC bajky s montážou prešmyku priamo na rám niesú dimenzované na také píly... 42z je max čo tam vojde...

:tmi: stále netuším kde chce ťahať taký ťažký prevod .....
Zobraziť komentár 05.12.2016 - 19:48:40
01
ak chce z kopca tahat 90kou, tak sa mu taky prevod hodi. inak zbytocne gramy vozi na bajku. ja mam veru na 29" 2x11 38-26 / 11-40 a najtazsi 38/11 som tam mal len pri zjazde asfaltkou z Vel. Javoriny.
Zobraziť komentár 05.12.2016 - 20:02:09
00
Ja s mojim 22z prevodnikom som uz asi exot:) Moje motto: Radsej krutit na rovine ako tlacit v kopci:)
Zobraziť komentár 05.12.2016 - 20:07:23
02
zalezi aku mas k tomu kazetu. ak max 36z. tak je to este v pohode.
Zobraziť komentár 05.12.2016 - 20:11:51
00
Fuha, no clovek si so zakaznikmi zazije v skutku nevsedne zazitky... Ja som na predchadzajucom biku s trojpílou ten najvacsi prevodnik vobec nepouzival :D tusim raz som ho mal zaradeny niekde z dlheho kopca po asfalte a to mi fukal vietor do chrbata asi :D ... Teraz by som najradsej presiel na 1x11 :D strasne ma tam irituje ten presmykac, prevod 1x1 aj tak takmer nepouzivam, tak mozno casom... bohvie kolko hmotnosti by som zhodil... radenie, presmykac, napinak retaze, prevodnik...ci to nestoji za rec? :D
Zobraziť komentár 05.12.2016 - 20:24:43
00
cca pol kilecka a viac
Zobraziť komentár 05.12.2016 - 20:26:04
01
arrow_leftR4DY napísal:
Čo je na tom jednocape také super ? Keď vpp maestro je onicom oproti jednocapu


zas a znova nemrrrrrtva tema?
tak, ja mam za sebou 2x vpp, 100x jednocap, 3xFSR a nejaky ten dw link.. a to myslim osobne, doma, moje, za vlastne dukaty.., nie na obrazku.. a uprimne je mi to tak neuveritelne u prdele.. pocitovo si kludne kupim dalsi jednocap ak mi ram sadne. mne nevadi. ja som sa bavil aj na orange patriot. ked ma niekto prepleskne dolu kopcom vdaka systemu pruzenia, nech sa paci, mozme debat otvorit. podobne vnimam velkosti kolies a vitaza volieb v USA..
Zobraziť komentár 05.12.2016 - 20:30:33
012
Mam 29HT s trojpilou a jazdim na nom tak 50% a viac asfaltove cesty a 36/11 by bolo dost malo. Aj na rovine a dole kopcom duplom. Inak siel som bomby 42/11 par minut, je to riadna makacka ale da sa. :-) Samozrejme, hned ako zafuka protivietor je to trapenie a clovek to utiahne len kratkodobo. No bicyklovanie nie je o bombach, pri normalnej kadencii, v bezvetri, ci vetre za chrbtom sa to da v utiahnut aj ked uznam, ze je to hlavne dolekopcovy ci predbiehaci prevod. Ked to porovnam s 2x10, co mam na fule, tak jemnejsie odstupnovanie 3 pily mi viacej vyhovuje na asfalte. Hlavne pri dlhych vyjazdoch, ked som uz ko. A aj na fulle mi je obcas 38/11 malo (hlavne pri presunoch po hradzi).
No a nakoniec, nechapem preco to tak stale riesite. Nech si kazdy jazdi co chce, trebars aj 3x8 sk*rveny jednocap s elastomerom a 560mm rajdami s rohami.
Zobraziť komentár 05.12.2016 - 21:12:22
06
arrow_leftHosť napísal:
bike poskladaný ... váha bez brzdových kotúčov necelých 8,9 kg (vážené). S kotúčmi bude asi 9 kg. Odľahčiť sa dá na sedle (to má cez 300g - zatiaľ Cr-Mo), kolesá sú s dušami, kazeta shimano xt 11-46.

na kotúče čakám, sú na ceste ... ešte pedále, tretry a nejakú gumenú kkcinu :)

fotky sú pri biku http://slavosl.mtbiker.sk/bike/#bike-12212-kubik-2



Dobre vyzera. Vies to odlahcit na tom sedle, kolesach. To by nevyslo tak draho. Neviem co si dal za tie DT Swiss, ale ja za moje som dal 350 a vazia 1517, rafiky su DT Swiss XR331, naboje novatec. Inak ak chces pohodlne a lahke sedlo tak odporucam pb-saddles.com, mozno poznas. Pan vyraba sedla v Liptovske Revuce. Mam od neho 3 sedla. Calunene vazi cca 105-110g a ceny su viac ako ferove. Na stranke teraz nema nic ukazane lebo riesi nejake nove formy na nove sedla, ale ked mu zavolas da sa s nim dohodnut a kuknut co ma na sklade alebo vyrobi na objednavku.

Inak, ked tam das este pedale a kotuce, to budes mat aj 9.4kg konecnu vahu. Inak preco si sa rozhodol pre pevnu vidlu? Kvoli vahe? Lebo henta force zrovna nie je najlacnejsia. To uz moja Fox Float 32 Fit4 factory stala tolko isto, kupoval som ju novu.
Zobraziť komentár 05.12.2016 - 21:46:36
00
arrow_leftHosť napísal:
bike poskladaný ... váha bez brzdových kotúčov necelých 8,9 kg (vážené). S kotúčmi bude asi 9 kg. Odľahčiť sa dá na sedle (to má cez 300g - zatiaľ Cr-Mo), kolesá sú s dušami, kazeta shimano xt 11-46.

na kotúče čakám, sú na ceste ... ešte pedále, tretry a nejakú gumenú kkcinu :)

fotky sú pri biku http://slavosl.mtbiker.sk/bike/#bike-12212-kubik-2

Brzdové páky vozievaš takto vysoko nastavené? Alebo sa mi to iba z foto zdá?
Zobraziť komentár 05.12.2016 - 22:06:11
00
kebyže ja nahodím tú force vidlicu (poprípade jej drahšiu kamarátku ritchey) tak by som sa s hmotnosťou dostal na 8,7kg( s force vidlou) respektíve 8,5kg s ritchey :) ....a len tak pre tú srandu by som karbonovú vidlu v predu aj vyskúšal ale 350€ len kôli vyskúšaniu sa mi vážne nechce vyhadzovať...

tnajner btw prečo si nešiel do crest ráfikov? sú širšie ako tie DTčka... a ľahšie.. set by si mal pod 1500gramov :) a cena by zostala temer rovnaká :)
Zobraziť komentár 05.12.2016 - 23:57:09
00
tnajner : force ma vyšla 233€ ... tie DT Swiss sú zatiaľ staré 2-ročné kolesá okolo 1800g za sadu. Trochu ešte pošetrím a budú aj nové kolesá. Toto ešte nie je finálna verzia. Na tie 331-ky som tiež pozeral. Zatiaľ je to osadené tým, čo dom dal, nech aj v zime trochu pojazdím. Dúfam, že už v sobotu ho otestujem. Postupne si ešte všetko vyladím.

Kristina Pravdepodobne fotka skresľuje. Posed a kokpit sa ešte samozrejme bude upravovať. Zatiaľ som to nastavil iba "od oka" podľa fulla. Budem aj skracovať krk na vidle. Riadidla mi prídu dosť vysoko.
Zobraziť komentár 06.12.2016 - 07:24:32
00
arrow_leftRamon1 napísal:
...A šlapal si niekedy na 29-ke po rovine 34/10-11 prevod na "bomby" aspoň niekoľko minút ?


konkrétkne 34/11 nie, ale bežne 40/13-17 pri asfaltových presunoch šľapem, takže áno, viem, čo je to za prevod a koľko námahy je potrebnej. Občas krátkodobo aj 40/11 zvládam na pár minút po rovine.
Zobraziť komentár 06.12.2016 - 07:43:36
00
arrow_leftkajto napísal:
No tak to si nepotesila s tou vydrzou 10 s pastorka. Kolo mi prislo so Sramom 1x 11 a jedinu moznu kombinaciu aby sa s tym dalo aj poslapat do kopcov som videl na 28 prevodnik s tym, ze by som viac pouzival najmensi pastorok. 2 placku nechcem kvoli padaniu retaze(nie je to moc caste,ale kazdy maraton tak 1 x na HT spadne).Jedine pockat nejaky ten mesiac a ist do toho orla.

Asi už pozde ale predsa len, nepomohli by dlhšie kľuky, napr180mm?
... hmmmm..asi blbosť...to Ti nenahradi 3-4 zuby iba cca 1 ...
Zobraziť komentár 06.12.2016 - 08:18:16
00

MTBIKER odporúča

keyboard_arrow_up