Poprípade ešte s týmto http://www.jizdnikola.net/horske-kolo-cube-access-wls-pro-model-2012-p3555 :D

Jedná sa tu teraz aj o pomer váhy. Zdá sa mi totiž, že tie GT-čka sú mrte ťažké.
1.0 má až 14,1 kg podľa jednej stránky a 2.0 14,2 kg a ten Cube má 13,1 kg ... toe dosť rozdiel pre mňa...ale aj v cene...fuu je to ťažšie ako som si myslela :)
14.05.2012 - 09:37:30
00
tá váha bude tým že cube má 3 krát zoslabovanú kostru a snaží sa o lepšie jazdné vlastnosti a konfort kežto gt síce nepoznám ale už iba podla toho rámu je vidno že je o dačo ťažší. tuna zasa ide cena dole či hore podla značky biku. hm dám tu ešte do eteru teno
http://kellysbike.com/index.php?id=sk_product&product_id=28063&countries_id=189&countries_name=sk&cat_id=318&subcat_id=321

http://www.trek-bikes.cz/cs/gary-fisher/archiv-kolekci-gary/kolekce-2008-08/horska-kola-gary/mtb-hardtail/rada-genesis-hardtail/wahoo-disc.html
14.05.2012 - 11:47:26
00
len aby aj ten cube nemal cez 14kg s pedálmi :)
Lucaso1 - cube má 2x zoslabovaný rám..

To GT by malo byť ok vo veľkosti M, len stále si treba uvedomiť ten veľký rozdiel v geometrii pánskeho a dámskeho modelu... Odporúčal by som vyskúšať, alebo sa presne pomerať http://www.competitivecyclist.com/za/CCY?PAGE=FIT_CALCULATOR_INTRO :)
14.05.2012 - 14:15:51
00
Ahoj :) ešte ponúkam "ženský názor". :makeup: Na Tvoj popis jazdenia Ti budú hydrauliky zbytočné a pridajú biku zbytočne na váhe. Véčka na "nie zverinu" bohate stačia. :nod: Na vidlu - ako chlapci radili - určite pozor, ja som váhovo ešte ľahšia kategória ako Ty a viem, čo to obnáša, keď vidla nepruží.
14.05.2012 - 14:22:05
00
Už som z toho zúfalá, mala by som sa učiť na štátnice a miesto toho pozerám celé dni po nete na bicykle :) Dnešný výrok ráno, že ak sa už dnes nerozhodnem, tak budem chodiť pešo hovorí za všetko :D

Ale k teme, našla som GT 2.0 2011 GTW, M-ko asi úplne posledné v Československu po dvoch hodinách telefonovania :) http://www.vltava2000.cz/silhavyramala/GoodsDetail.asp?strGoodsID=4272

Blbe je, že nikde v okoli predpokladam už tieto dámske GT-čka 2011 mať v M-ku nebudú na vyskúšanie. Spravila som si to meranie čo sem PatrikL daval ale neviem čo s tým :)

Čo sa týka tých V-čiek, verím, že by to bola ľahšia varianta, ale tak kotúče sú kotúče :)
Nie "zverina" je u mňa to, že nebudem jazdiť jak sebevrah, ale zase po tých karpatoch sa sem-tam niečo strmšie bude musieť zísť :)
14.05.2012 - 14:57:08
00
Myslim, ze Zani ma pravdu. Ak nechces kotuce kvôli tomu, ze bike s nimi lepsie vyzera, tak pre obycajne XC jazdenie budes zbytocne platit peniaze naviac.
14.05.2012 - 15:13:59
00
http://www.yannicksport.sk/katalog/action/productdetail/oc/2279.xhtml
tu pisu ze maju vsetky velkosti, ale zrejme to uz mas obvolane
14.05.2012 - 15:36:29
00
Spravila som si to meranie čo sem PatrikL daval ale neviem čo s tým :)

tak v tej internetovej aplikácii po zadaní všetkých údajov vypíše odporúčanú geometriu rámu, dĺžku, výšku atď. :) Minimálne porovnať vzdialenosť od päty po rozkrok s hodnotou "standover"/výškou rámu je celkom vhodné, lebo by bolo blbé keby je tam menšia rezerva ako aspoň nejakých 5 cm :) Ten GT avalanche 2.0 gtw má vo veľkosti M standover 718mm.
14.05.2012 - 16:54:59
00
Dnešný výrok ráno, že ak sa už dnes nerozhodnem, tak budem chodiť pešo hovorí za všetko :D


Čo sa týka tých V-čiek, verím, že by to bola ľahšia varianta, ale tak kotúče sú kotúče :)
Nie "zverina" je u mňa to, že nebudem jazdiť jak sebevrah, ale zase po tých karpatoch sa sem-tam niečo strmšie bude musieť zísť :)


Keď si si nie istá, radšej vyčkaj. Kupovať v strese znamená kúpiť zle. Viem, o čom hovorím, ja som takto kúpila dva. ( :headbang: )

Kotúče sú kotúče. Prirovnám: kabriolet je kabriolet. Ale za tú super sťahovaciu strechu zaplatíš parádne navrch, aj keby Ti stačila obyčajná - a po čase zistíš, že bez strechy to nie je až tak super, že dozadu nenaložíš rodinu, nákupy ani bajk a.... ^_^
mierim tam, že aj keď sú kotúče fakt super a aj dizajnovo sú krásne, je možno dobré prehodnotiť väčší komfort ľahšieho stroja bez nich a tiež nejaké ušetrené peniažky.

PS: aj ja som sa išla zabiť za kotúčmi. Hlava vypla, darmo mi bolo radiť. :lol: Teraz mám krásavca, ktorý je kvoli hydraulikám aspoň o trištvrte kila ťažší - a keď sa človek vyjazdí, zistí, že pokiaľ nejazdí vyslovene ťažký terén a maratóny, sú mu zbytočné ako rodine sťahovacia strecha na aute za kopu peněz.

Prajem dobrý výber. :handshake: :) A radšej dvakrát meraj a raz rež. Už keď to bude doma, riešenia pôjdu len do peňazí. Radšej neskôr bike, ako zlý výber. :makeup:
15.05.2012 - 09:16:26
00
Zani máš pravdu, drtím na štátnice a bike si pôjdem proste kúpiť za odmenu, teda ak spravím :D
Tá váha je veľmi dôležitá, len na tie váhy u jednotlivých modelov sa nedá spoľahnúť, takže pôjdem na výlet do kaktusu a očumnem to tam :)
16.05.2012 - 11:23:26
00
Tak už je poštátnicované :)
Včera som bola v jednej predajni si vyskúšať tento bike http://www.vltava2000.cz/silhavyramala/GoodsDetail.asp?strGoodsID=4272
Kupodivu L-ko mi sadlo ako uliate. Ponúkli mi výmenu plášťov kus za kus v rovnakej hodnote za niečo lahšie. Cena 590 Ečiek
Ešte stále uvažujem aj nad tým Cube Aim disc 2012 za tych 500 Ečiek cca http://www.cube.eu/en/hard/comp/aim-disc-blackwhite/
Ten Cube si mam tiež možnosť vyskúšať, ale až v pondelok. Ale dajme tomu, ak by sadol, oplatí sa investovať do toho GT-čka o 90 Evri viac?
27.05.2012 - 12:15:20
00
Písala si že vážiš 50 Kg. V tejto cene dobrý bajk pre teba nieje. Problém je z vidlicou. Pružinové ti budú pritvrdé (a ťažké). Lacnejšie vzduchové majú zase v sebe negatívnu pružinku, ktorá tlačí proti vzduchovej patrone a robí vidlicu citlivejšou. Keď je ale silnejšia ako je sila tlaku v patrone tak vidlica klesne na nižší zdvih a pokazí geometriu. Sú vidlice, ktoré majú negatívku riešenú vzduchom (Rock Shox Recon Solo-air, Tora solo-air, a z drahých Reba (Dual air). Dalšia možnosť by bola v iných vzduchových vidliciach negatívku pružinku vymeniť za slabšiu, to ale by dokázala iba špecializovaná firma (Tuning-Test v CZ a Susp.-Clinic v Sk napr. a cena je otázna).
Pružinové vidlice by ti zrovna komfort neposkytli ale asi je to jediná cesta. Skúšal som RST Gilu a tá má mäkkú pružinu takže by to teoreticky až taká zlá voľba nebola, ale v tejto cene aspoň Suntour XCR, tá ma prekvapila tým že je dosť citlivá (pod 65kg bratrancom) ale celý zdvih ti určite chodiť nebude(To by si musela tak 30 kg pribrať ;) ). Z týchto vidlíc je jednoznačne najlepšia.

Na GT Avalanche som chvíľu sedel (spolu asi 50km). Dobrý bajk, je to ale skôr taký Trailovejší Ht. Rám je naozaj veľmi robustný a preto aj ťažký, pre teba mi príde zbytočný tvoje jazdenie a váhu je "príliš terénny".

Zani má pravdu, zváž či chceš kotúče. Predsa len je to dosť gramov navyše (a podstatná časť je na kolese takže tam je rozdiel vo váhe cítiť). A z bŕzd v tejto cenovej kategórii žiadna nebude brzdiť lepšie ako dobré Včka. Je ale pravda že hydraulické kotúče majú mäkšie páčky a po dlhých zjazdoch z toho menej bolia prsty a skvele vyzerajú. Na XC pre 50kg žieňa niesu potrebné.

Pozerám že som vyprodukoval pomerne dlhý text, ktorý ti aj tak nijako nepomôže :)
27.05.2012 - 19:44:07
00
Ahoj @Noldo,
ja som rada, keď ľudia produkujú kľudne aj dlhé texty, lebo chceš poradiť a to si vážim ;)
No ja som sa pridala do vlákna, ktoré už existuje (kvôli pravidlám fóra).
Takže tých 50kg nemám, vážim cca 64kg a mám 172cm. Ale tých 16kg pribrať nechcem, skôr naopak :D
Mňa tá XCR tiež prekvapila, že pružila veľmi pekne, aj keď to až tak porovnať neviem, lebo to bude prvý "vážnejší" bike :)
A kotúče sa mi zdali tiež veľmi fajn práve kvôli tým páčkam...
Ono my budeme jazdiť s kamošmi a priateľom dosť po horách, sme také lesné typy, tak si myslím, že dobré brzy, resp. brzdy, ktoré tak netreba mačkať by mohli byť prínosným komfortom, aj keď tá váha ide značne hore...
27.05.2012 - 21:58:48
00
Ahoj,
Prepáč, topic som čítal len narýchlo takže som si nevšimol že sa zmenila osoba. Inak vyskúšaj si aj mužské a hlavne menšie ženské rámy. Mne je Ht Avalanche v mužskom Sku dobrý a mam vyše 175 cm, to Lko ti podla mňa musí byť veľké.
28.05.2012 - 15:37:38
00
Už som sem dával porovnanie dámskej a pánskej geometrie pri GT avalanche
Napríklad
http://www.gtbicycles.cz/kola-2011-horska-pevna-avalanche-2-disc
http://www.gtbicycles.cz/kola-2011-damska-avalanche-2-gtw
L - dámske je približne také dlhé ako M-ko pánske, pričom je "len" o 11m vyššie :) Čiže standover je niekde medzi M a L pánskych verzii.
Takže na dĺžku by nemal byť problém, na výšku neviem, hodila by sa foto ako bola vysunutá sedlovka na danej veľkosti :) :)
28.05.2012 - 20:08:11
00
keyboard_arrow_up