Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Na GT su na ramoch nalepky made in taiwan (videl som) A preco by to malo byt z taiwanu abo ciny zle?
Zobraziť komentár 10.03.2007 - 16:38:03
00
nikto tu netvrdi ze to je zle! len som poukazal nato, ze ako vyberat...
Zobraziť komentár 10.03.2007 - 16:41:50
00
dnes je uz prakticky vacsina znamych znaciek robena na Taiwane..Author je origoš Taiwanska znacka. .Dnes ich uz robia v Cine.
Pozri si Kerdu ten vozi Colnago a robi krasne xc ramy.Aj krasne drahe... :wink:
Zobraziť komentár 10.03.2007 - 17:46:01
00
vyber je vzdy iba o sympatiach...ked biky stoja cca to iste...tak ci tak je to vsetko "made in taiwan" :) ...v tom lepsom pripade


Sympatie su pri vybere dolezite, ale v tomto pripade je rozdiel aj v niecom inom: v materiali a konstrukcii ramu. Tie bicykle skratka nie su rovnake a prave preto som sa pytam na nazory, ze ktory je vhodnejsi pre tazkeho cloveka. Keby ten Spec nebol z toho materialu M4, tak by som asi isiel vdaka Triple Trianglu do GT, ale zevraj M4 je pevnejsi a tak vyrovna vyhody Triple Trianglu... skratka neviem, a o tomto som sa chcel bavit, nie o Tchajvane. :)
Zobraziť komentár 10.03.2007 - 18:08:01
00
jaroh...sorry ze ta mozno vyvediem z omylu, ale kazda "vacsia" znacka ma svoje patenty a kazdy ten jej patent znamena ze je pevnejsi, lepsi, lahsi a neviem co este :? ...takze tou kvalitou spracovania a vacsinou aj materialom su uplne rovnake...len kazdy vola to svoje "zelezo" inak...a tak sa to zamotava, zamotava, zamotava az sme opat na zaciatku...zober si proste ten co sa ti paci viac! zivotnost oboch tych ramov ta urcite v pohode prezije...samozrejme ak ich nezakrutis okolo stromu...
Zobraziť komentár 10.03.2007 - 18:22:51
00
No, keby to bolo takto, tak by som bol spokojny, pretoze by som sa nemusel o material starat a vyberiem si podla sympatii... :D , ale je faktom, ze M4 prisiel do Rockhoppera iba tento rok, predtym bol na Stumpjumperoch a vyssich a zatial co v inych parametroch by mal byt rovnaky ako 6061, v pevnost v tahu deklaruje zhruba o 30% vyssiu... len kua si neviem takto predstavit, kde sa na tom biku ta pevnost v tahu prejavi... :?:
... a faktom je, ze keby som nemal tolko kilo, tak ma to tiez netrapi. Ale kedze som predsa len tazsi ako ostatne deti, tak ma ten ram predsa len trochu zaujima. Ale je fakt, ze mozno to len prilis prezivam 8)
Zobraziť komentár 10.03.2007 - 18:30:44
00
Suhlas s mattom. Ano, priliz to prezivas, ale viem to pochopit. Kedze je to asi prvy lepsi bike ktory kupujues. A z tychto by som bral rockhoppera.
Zobraziť komentár 10.03.2007 - 18:40:16
00
Kedze je to asi prvy lepsi bike ktory kupujues.


Nie, nie je to prvy, ale je to prvy hlinikovy ram, doteraz jazdim CrMo.
Upravene: ... vlastne nie, je to po par rokoch prvy bicykel, ktory si kupujem za vlastne peniaze, doteraz som pouzival bud svoj starsi alebo som jazdil na vselijakych nafasovanych a pozicanych a tak ma netrapilo, ci ram vydrzi mojich 125 kg alebo nie... :lol:
Zobraziť komentár 10.03.2007 - 20:29:57
00
k materialu A4 sa ti vyjadrit neviem, ale konstrukcne sa mi zda pevnejsia klasicka konstrukcia(dva trojuholniky), ako triple triangle od GT. este pre teba viem spravit tolko, ze ti detailne nafotim zvary otcovej vedory, aby si vedel o akom masivnom rame sa bavime...
Zobraziť komentár 11.03.2007 - 10:55:56
00
a čo tak kakéto niečo ňa tvoju váhu a na to čo požaduješ zhruba rovnaká cena ako tie čo si sem dal je to CrMo
http://www.marinbikes.sk/_stranky1/mountai_ht.htm

alebo potom raz tak drahý ale rám máš s podstate doživotne
http://www.marinbikes.sk/_stranky1/mountai_ht.htm

dá sa samozrejme kupiť aj lacnejšie


Naposledy upravil rasto dňa 12.03.2007 - 13:59:01, celkovo upravené 1 krát.

Zobraziť komentár 12.03.2007 - 13:26:54
00
Dakujem za tip! Marin som mal v sirsom vybere, o ich ocelovych ramoch som pritom nevedel, ale:

- viem iba o jednej predajni, v BA pri starom Priori (vedla hotela Kyjev) a priznam, ze sa mi nejako nezdaju... Myslim, ze majitel je celkom OK, ale predavaci su ako z hypermarketu... nemam rad, ked vysvetlim predavacovi, co presne chcem (velky bike, vidlu aspon 100 mm a viac a v slusnej kvalite a ine veci) a on mi zacne hovorit, ze to nepotrebujem a ze potrebujem to, co maju zhodou okolnosti prave na sklade a je mi ochotny predat o dve cisla mensi ram ("viete, Marin ma v podstate ine cislovanie a tento Vam bude urcite dobry, zvyknete si nanho") a 80 mm vidlu ("tie 100 mm vidly su len taky modny vystrelok, kludne si mozete kupit aj 80 mm, aha, prave presne tuto...").

- nejako mi nesedi vybavenie tych bicyklov... vidla Manitou Skareb je aka? na brzdy Hayes Sole nemam dobre referencie... budu vediet vymenit tieto komponenty... neviem, telefony tam nikto nedviha...

- bohvie, ci vobec na Slovensko tie ocelove ramy dovazaju, za posledne tyzdne som zistil, ze dovaza sa len to, co je sanca predat... (co sice chapem a vzhladom na blizkost Viedne mi to az tak nevadi, ale preco predajci davaju do katalogov bicykle, ktore nevedia zohnat, to neviem...).

Aj by som sa spytal, keby niekto dvihal aspon jeden z tych dvoch telefonov, co tam maju uvedene.
Zobraziť komentár 12.03.2007 - 13:44:50
00
kašli na Slovenské zastupenie obráť sa na Čechy a určite sa dohodnete aj na cena aj poprípade na nejakej výmene komponentov alebo si to zabezpeč s Viedne.
Ja som vozil 10 rokov Eldridge Grade ocelák uplne super a mal som aj možnosť jazdiť na Pine Mountain a uplne do pohody ale to je sor závodná geometria ten Eldridge je taký viac turistický.teraz mám Marina Indian Fire Trail rám má už 11 rokov je bez problémov.Určite nekupovať bike predtým ako si ho vyskúšaš.
Zobraziť komentár 12.03.2007 - 13:55:35
00
na tvoju váhu je tá vidla absolútne nevhodná tenké nohy to je chrtia vidla tak do 75 kg
Zobraziť komentár 12.03.2007 - 13:58:31
00
Suhlasim tu s názormi že Marin rám-ocel je paráda ale musíš vymeníť minimálne vidlicu. ja som mal GT Tequsta, ocel.rám model 96 a bola to paráda, potom som mal už len 3xocel Sectora. Bohužial sa už nevyrába, marin je drahý tak som kúpil hliník.
Zobraziť komentár 12.03.2007 - 14:24:05
00
Suhlasim s rastom.. Skareba na vyse 100kg chlapa?? Dobry vtip.. Bracho ma ani nie 70 a ked testoval kamkov bike so Skarebou, tak vidla nesla len "hore a dole" ale miestami dokonca "z prava do lava". Raz mu tak stislo ritku v jednej zakrute, ze druhy krat to uz neskusal.. A to ma ani nie 70kg, vsak vyse 100kg chlap by vidlu hadam aj zlomil :)

a k teme - cisto asi podla sympatii, skor ten Specialized, GT mi pripada, ze v poslednom case stracaju dych (dizajnom, a ani to Sram radenie by som nemusel..)

btw - Vedora, nie je to nahodou slovenska znacka?? Vsak pokial viem, to Vedora sa sklada z priezviska toho nasho krajana (nejaky Ve.. ale uz neviem aky) a dora je podla jeho dcery (Dora). Ci uz ju odkupili marihuanos?? To len tak na okraj..
Zobraziť komentár 12.03.2007 - 14:26:51
00
keyboard_arrow_up