Lokalizácia
Formulár sa odosiela
ibiscycles.imgix.net
ibiscycles.imgix.net
Zobraziť komentár 29.10.2023 - 09:33:22
010
arrow_leftkajto napísal:
Koľko by mohla stať najdrahšia skladačka? 26 k€ https://youtu.be/C-YkYTto-Kw?si=Y7u7BGbV5NvEzH8b

Sme síce v téme vysnívaných bajkov, no o takomto niečom veľa z nás asi ani nesníva :) . A ako bolo písané, tie komponenty by sa dali kúpiť určite lacnejšie, ale tak tu šlo hlavne o to aby to bolo čo najdrahšie a účel to splnilo .) Moje vysnívané stoja bez nejakej akcie okolo 6K € a to sú už veľmi slušne osadené bajky, ale zároveň stvorené aj na pravideľné jazdenie. Neviem si predstaviť jazdiť na bajku za 15 K € alebo viac :)
Zobraziť komentár 29.10.2023 - 11:28:20
00
https://weightweenies.starbike.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=172339

tak toto z dream bikes skrtam, dufam, ze imro to ma v lepsej kvalite, nalakovane ale pekne :D
Zobraziť komentár 29.10.2023 - 13:58:30
00
A prečo to škrtáš z dream bikes? 😲 Hmotnosť to má väčšiu, ale zas 2600g s tlmičom nie je zlé v pohode sa to dá vyskladať ako "lehké polozávodní kolo" 👌
Zobraziť komentár 29.10.2023 - 16:49:01
00
2600g váži aj Ibis Ripley v eMku.

Prílohy:

ripley4-blue-back-shadows.jpg
ripley4-blue-back-shadows.jpg 49.25 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up1thumb_down

ripley4-blue-front-shadows.jpg
ripley4-blue-front-shadows.jpg 44.8 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up1thumb_down

Zobraziť komentár 29.10.2023 - 17:00:15
00
Aj Ripmo je zázračne ľahké. Ale zas s BMC by som nešiel asi rád to čo v partii poniektorí jazdia na Ripley-i. V traverzoch, alebo výšľapoch na trailoch ho mám hneď za chrbtom. Až v ťažkých, strmých pasážach ujdem. Dlhé výšľapy potom zo spodku kopca k trailu mám ja za trest a Ripley to ide ako XCčko pomaly.
Zobraziť komentár 29.10.2023 - 17:13:33
01
arrow_leftbranomelis napísal:
A prečo to škrtáš z dream bikes? 😲 Hmotnosť to má väčšiu, ale zas 2600g s tlmičom nie je zlé v pohode sa to dá vyskladať ako "lehké polozávodní kolo" 👌


ta kvalita vyzera dost biedne, na druhej strane tam ma fotky, ked zhodil lak, na to teda, ze to je svajciar
Zobraziť komentár 29.10.2023 - 19:58:14
00
Kristina minule sa prave niekto “stazoval” ze ta nova v4s je vahovo uplne mimo, s tlmicom v Lku to vazil na 2,9kg, co je teda o cca 400g viac ako deklaruje vyrobca

nasiel som to
https://www.mtbr.com/threads/ripley-v4s-frame-weight-porky.1210301/
Zobraziť komentár 29.10.2023 - 20:01:40
00
jaj to si myslel, lebo to sa mi tiež zdalo také divné, keď to mal bez farby. Určite to nebolo také, že to len zalakuješ transparentným lakom a môžeš to jazdiť. Napríklad také LAST Tarvo je v základe dodávané v raw úprave a vyzerá to veľmi pekne. Aj keď isto by som to chcel radšej vo farbe.

Na tom Ripley je 3010g stále fajn. To je trail bike, tam to je pohoda. Pozeral som ten LAST - rám má 2100g, alebo v extra odolnej verzii 2300g. No priznám sa, že by som sa na tom bál jazdiť. Teraz mám rám s tlmičom Ohlins TTX2 air 4150g :) pekné číslo.
Zobraziť komentár 29.10.2023 - 20:07:32
00
branomelis

3 je velmo pekne, len seknut sa o pol kg je celkom dost

ten LAST vyzera super, nepoznal som
Zobraziť komentár 29.10.2023 - 21:30:04
00
S hmotnosťou rámov som mal posledne pri zháňaní nového dosť veľký problém. Dopátrať sa toho údaju na stránke výrobcu je dosť veľký problém. V podstate jedine tento LAST má uvedené 2 hmotnosti, lebo oni sa pýšia titulom najľahší enduro rám. Samozrejme ten ľahší má aj nejaký dosť obmedzený váhový limit. Napríklad pri Deviate Higlander som našiel hmotnosti od 2700 až do 3300g bez tlmiča, 3300 uvádzajú aj pri aktuálnom Commencal Meta V5, ale to je hliník. Tie údaje sa v podstate človek dozvie až keď to má doma na váhe zavesené sa mi tak vidí. Netuším čo by sa výrobcom stalo keby to mali seriózne odvážené pre každú veľkosť. Hlavne takto pri značkách, ktoré ponúkajú aj možnosť nákupu čisto rámovej sady, dokonca ako LAST aj bez povrchovej úpravy.
Zobraziť komentár 29.10.2023 - 21:45:42
01
arrow_leftmirec16 napísal:
Kristina minule sa prave niekto “stazoval” ze ta nova v4s je vahovo uplne mimo, s tlmicom v Lku to vazil na 2,9kg, co je teda o cca 400g viac ako deklaruje vyrobca

nasiel som to
https://www.mtbr.com/threads/ripley-v4s-frame-weight-porky.1210301/

Ibis udáva na svojom webe hmotnosť "5.4 lbs (2430g), Medium, Red, w/o shock". Týpek z tvojho odkazu píše 2.270g. Ale aj to len za predpokladu, že eLko vážie "iba" o 100g viac ako eMko. Mávšak dojem, že hmotnosť 2.600g platila pre prvé verzie Ripley V4, ktoré boli bez laku. Lak na eLku kľudne pridá aj viac ako štvrť kila. Hlavne ak je svetlý a potrebuje veľa základovnky na prekrytie tmavej.
Tlmič asi bude vážiť viac ako 270g, s ktorými počítal. Na foto krátky 165mm tlmič. Ripley potrebuje tlmič 190mm
r2-bike.com

Prílohy:

20211004_151344.jpg
20211004_151344.jpg 356.91 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up1thumb_down

Zobraziť komentár 30.10.2023 - 10:22:17
03
To su lahke tlmice, 185x55 trunion vazi 269g, tak to nebude viac. Ak sa do toho nedaju spacery :lol: S tym lakom je to masaker .. tolko gramov a k nicomu to nie je.
Zobraziť komentár 30.10.2023 - 10:48:25
00
arrow_leftbranomelis napísal:
Aj Ripmo je zázračne ľahké. Ale zas s BMC by som nešiel asi rád to čo v partii poniektorí jazdia na Ripley-i. V traverzoch, alebo výšľapoch na trailoch ho mám hneď za chrbtom. Až v ťažkých, strmých pasážach ujdem. Dlhé výšľapy potom zo spodku kopca k trailu mám ja za trest a Ripley to ide ako XCčko pomaly.

Pre američanov je Ripley skoro XCčko. Alebo ako oni zaviedli, kategória downcountry. Ale máš pravdu, že Ripley je naozaj veľmi všestranný. Dá sa na ňom absolvovať aj celodenný výšľap a prekne pojazdiť a taktiež zvládne aj drsnejšie zaobchádzanie :$

Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down
Zobraziť komentár 30.10.2023 - 13:08:11
01
Hlavne kolesá na tom urobia hodne toho finálneho určenia, teda plášte skôr. Ja osobne by som na tom asi nezajazdil to čo kamarát. Ono to má dosť biedny HA na to aké strminy jazdíme. Na Treku som mal tuším 66 a to sa mi zdalo ako keby to bolo kolmé. Teraz mám 63,5 alebo 64 neviem presne, lebo mám nižší zdvih ako originál a to sa mi zdá také nič moc, ale omnoho lepšie ako TREK. To už vie prejsť cez skaly v strmine ako keby tam bola rovina, predtým som sa musel moc dávať dozadu alebo dvíhať predok a skákať cez skaly..Keď kamarát prejde na Ripmo, tak ma rozhádže ako kolky :)
Zobraziť komentár 30.10.2023 - 13:39:39
02

MTBIKER odporúča

keyboard_arrow_up