Na ten zdvih by tam mohli teda dať aj dlhší tlmič, DHX Air u Treka bude na tom o doš lepšie no a brzdy tiež. Čo sa týka zadnej stavby Merida - jednočap ... mylsím, že to konkurencia nebude :) ...možno pokus.
20.09.2009 - 11:10:37
00
ten trek ma krk z 1,5" na 1 1/8" či sami to zdá?
20.09.2009 - 15:27:46
00
myslim,ze nie:
http://www.ihatebikes.net/wordpress/gear/trekworld-2010-trek-scratch-details-emerge-online/
20.09.2009 - 16:57:45
00
Na ten zdvih by tam mohli teda dať aj dlhší tlmič, DHX Air u Treka bude na tom o doš lepšie no a brzdy tiež. Čo sa týka zadnej stavby Merida - jednočap ... mylsím, že to konkurencia nebude :) ...možno pokus.


TREK aj Merida sú 1-čapy, a ak sa nemýlim dokonca s rovnako umiestneným hlavným čapom. Full-floater u Meridy má rovnakú funkciu ako ABP u TREKu, takže vlastne sú to rovnaké prístupy k odpruženiu ;) . Samozrejme s mierne odlišnými charakteristikami. Rozhodne by som nezatracoval Meridu a TREK nevyzdvihoval.
20.09.2009 - 17:50:38
00
ten trek ma krk z 1,5" na 1 1/8" či sami to zdá?


Nezdá sa ti. Máš pravdu.
20.09.2009 - 17:55:21
00
Takze to je ten "E2 tapered head tube"?Hladal som tie rozmery...
20.09.2009 - 18:47:41
00
jj je to 1,5 - 1 1/8
20.09.2009 - 18:58:27
00
TREK aj Merida sú 1-čapy, a ak sa nemýlim dokonca s rovnako umiestneným hlavným čapom. Full-floater u Meridy má rovnakú funkciu ako ABP u TREKu, takže vlastne sú to rovnaké prístupy k odpruženiu ;) . Samozrejme s mierne odlišnými charakteristikami. Rozhodne by som nezatracoval Meridu a TREK nevyzdvihoval.


ABP bude určite menej blokované pri brzdení, ako systém u Meridy. Strmeň je uchytený u Treku na hornej vzpere zadnej stavby, zatiaľ čo Merida má strmeň na spodnej kyvke zadnej stavby. Nemylsím, že by to bol až tak nepodstatný rozdiel. Napkon sa to u jednočapov rieši brake squatom ale zvyčajne len pri vyšších zdvihoch 180 a viac mm.

Priznám tú Meridu som zbytočne zatratil ale pomer dĺžky tlmiča k zdvihu je teiž dôležitý. Preto by som Treku dal +.
20.09.2009 - 19:46:23
00
... Napkon sa to u jednočapov rieši brake squatom ale zvyčajne len pri vyšších zdvihoch 180 a viac mm. ...


Určite si mal na mysli plávajúcu brzdu, brake squat je to samotné blokovanie pruženia brzdením.

Z tých dvoch sa tiež pripájam k Treku, niekomu možno záleží aj na dizajne...
20.09.2009 - 20:03:52
00
Jasné plávajúci úchyt brzdy, domylsieť si nie je ťažké.

Čo sa týka designu je to jednoznačné. :)
20.09.2009 - 20:10:27
00
autobus.cyclingnews.com

Na tejto fotke to už lepšie vidno. Strmeň je na osobitnom vahadle, nie na hlav. ramene. Povedal by som, že tie biky majú veľmi podobný brake-squat.
20.09.2009 - 22:55:58
00
Tak o tomto som netušil. Tak keď to je riešené plávajúcim úchytom brzdy je to o niečo lepšie aj ako ABP. Tak už vidím ako jediné mínus ten tlmič (predpokladám 190mm?) no a ešte individuálne design.
20.09.2009 - 23:11:44
00
Merida? Trek? Som tu stale v teme o VYSNIVANYCH bikoch? : )))
21.09.2009 - 00:04:41
00
je cas to tu trosku skulturnit
Intense Tracer VP
img40.imageshack.us
21.09.2009 - 00:12:35
00
preco nie? :$ ja by som bral tento Trek, akurat vidlu by som vymenil za sid XX a kolesa pravdepodobne za ZTR race :] inak dokonale :*:

Prílohy:

topfuel99ssl_onyxwhite.jpg
topfuel99ssl_onyxwhite.jpg 194.49 KiB thumb_up0thumb_down

21.09.2009 - 00:15:05
00

MTBIKER odporúča

keyboard_arrow_up