@new Force: začínam si odkladať ;)
18.06.2013 - 10:17:49
00
nechcem byt zlym prorokom ani tliachat do prazdna, ale to uchytenie zadnej stavby (pod stredom) nevzbudzuje doveru. krici: "puknem"
18.06.2013 - 11:51:15
00
no zrovna masivne nieje.. tie ocka kolo srobu s malym priemerom, nieco tam odleti od predneho a puk
Bude sa to velice pekne zasierat a pukat ked tam bude spiny od predneho aj Zadneho kola,tak aj bowdenu vrzgajuce ked to bude zaprasene :)
nehovorim o servie a vymene lozisk....funkcne to urcite bude ale soudruzi mohli mysliet aj na vedlajsie okolnosti

Prílohy:

GT.jpg
GT.jpg 159.19 KiB thumb_up0thumb_down

18.06.2013 - 12:01:07
00
To vahadlo zo stredom je urobene z dvoch kovanych (forged) casti zvarenych dokopy TIG zvarom:
ep1.pinkbike.org

Hlavny pivot zadnej stavby je hore nad stredom a ten je dost "velky". Podobny ako u single pivot odpruzeni (ako robi este dnes naprilad Orange bicycles). Tie slabsie linkages dole nemaju nosnu funkciu, skor len maju "potahovat stred" aby sa znizil chain growth. Ja by som sa toho nebal.


Naposledy upravil Ferisko dňa 18.06.2013 - 12:16:06, celkovo upravené 1 krát.

18.06.2013 - 12:14:55
00
komplikovanejsie uz to asi ani neslo :)
18.06.2013 - 12:15:48
00
určite vedia čo robia asi to neni ich prvý bike :)
18.06.2013 - 12:23:36
00
limited

Prílohy:

AU-str-bicykel AMG.jpg
AU-str-bicykel AMG.jpg 416.17 KiB thumb_up0thumb_down

18.06.2013 - 12:25:54
00
A inak mi to nepride komplipovane, ma to rovnaky pocet pohyblivych bodov ako napriklad horst link (fsr) alebo faux bar (prepakovany jednocap). Len su "netradicne" usporiadane tak to vzbudzuje taky trochu funky dojem :)

Ale tak zalezat bude na tom ako to dobre zratali. Spodne vahadielka na virtual pivot pruzeniach ako Santa Cruz VPP alebo DW-link tiez vyzeraju "labilne" a nezvyknu sa lamat. Na druhej spodne vahadielko na takom Giante Reign... :rofl:
18.06.2013 - 12:31:45
00
add novy GT Force - ked pride dopredu 2 prevodnik + rockring vidi sa mi ze to vahadlo bude pod urovnou rockringu
18.06.2013 - 12:59:00
00
To vahadlo zo stredom je urobene z dvoch kovanych (forged) casti zvarenych dokopy TIG zvarom:


Hlavny pivot zadnej stavby je hore nad stredom a ten je dost "velky". Podobny ako u single pivot odpruzeni (ako robi este dnes naprilad Orange bicycles). Tie slabsie linkages dole nemaju nosnu funkciu, skor len maju "potahovat stred" aby sa znizil chain growth. Ja by som sa toho nebal.


to vahadlo prerazi aj bunker. ale stred je svina. tam posobia velke sily z roznych smerov. primarne to musi ustat uchytenie o ram nad stredom, ale cast z toho krutenia urcite prejde cez spodny cap do zadnej stavby, dvojite loziska, nedvojite loziska... vzdy je problem ked su velke sily rozlozene na malom priestore (pendbox a pod.) este aj pekne asymetricky. bla-bla, uvidime co to vydrzi v praxi.
18.06.2013 - 17:04:05
00
Hej mas pravdu, konecne som si nasiel cas poriadne to cele prestudovat a su tam iste "kompromisy".

Tiez to vyzera ze Force je fakt len v karbone :( No uvidime cenu, mozno si kupim prvy carbon bike :D
18.06.2013 - 22:04:46
00
Snad mi to niekedy Santa privezie :P

Prílohy:

TRIO2014solo_cl.jpg
TRIO2014solo_cl.jpg 97.87 KiB thumb_up0thumb_down

19.06.2013 - 21:24:29
00
krasny oceliacik
cdn.mos.bikeradar.com
21.06.2013 - 19:04:19
00
ToPaS paráda aj keď na taký bike by som asi radšej dal klasickú sedlovku :)
22.06.2013 - 17:36:04
00
Fúúúha no tak toto áno :D

Prílohy:

1419.jpg
1419.jpg 58.45 KiB thumb_up0thumb_down


Naposledy upravil ZdenoZombie dňa 23.06.2013 - 10:21:46, celkovo upravené 1 krát.

23.06.2013 - 10:16:33
00
keyboard_arrow_up