pozri si ako to zhruba funguje u brzdy ORO Bianco
strana číslo 5 //klik
z brzdovej páky tlačí na piestik v páke cez kovovú "piestnicu" ( v dokumente číslo 12)
nieje však s piestikom spojená napevno, to slúži aj ako ochrana pri páde prosti vytrhnutiu piestika ... proste ti páčka vyskočí von a keď ju stlačíš skočí zase späť .. to spôsobuje ukončenie piestnice ktoré má na konci akoby hlavičku
systém FCS (nastavovanie bodu dotyku brzdového obloženia) zabezpečuje u ORO K24, Bianco a Puro a aj u the One vlastne len diel číslo 28 funguje na jednoduchom princípe závitu potočíš v jednom smere páčku FCS zmenší/zväčší sa ti vzdialenosť medzi piestnicou/piestikom ... neviem presne nakresliť ako to funguje ale pokúsil som sa o to v jednoduchej schéme v prílohe (prosím žiadne pripomienky je to len schéma nie návod na výrobu )
> napokon pekne vidno ako funguje systém FCS aj v dokumente pdf v schémach brzdy .. porovnaj si páku brzdy K18 (strana číslo 1) a schému páky Bianco (strana 5) ... rozdiel je len v diele 28 resp 20 (u K18) nemá páčku teda nedá sa ním potočiť ... vzdialenosť je stále konštantná
na brzdy K18 sa u Formuly dá dokupiť aj diel 28 samostatne na preobenie na "K24" stojí cca 900,- sk čiže neoplatí sa prerábanie K18 tiek .. obdobne tento systám funguje aj u Avidu Shimana a pod .. treba točiť
nejaké otázky?

comment Komentáre ku fotografii

Momentálne sa tu nenachádzajú žiadne komentáre

Formulár sa odosiela
Pridaj komentár
Formulár sa odosiela

Ďalšie fotky z tejto témy

Zobraziť všetky
keyboard_arrow_up