ono sa to síce nezdá ale tá hrana sa pri vynitovaní pretlačí do vonku čiže sa zrovná ... potom sa zdá že je nit širší a že prečnieva
> všimnite si na obráku čo tu dal katko sú to ulamovacie nity .. čiže sú hneď vyrobené na to aby sa vnitovávali do reťaze ručne. Na jednej strane vytŕča hranka (červená šípka) a na druhej je nit zabrúsený do obla (modrá šípka).<Prečiarknutá časť sa ulamuje ... pre tých čo s tým nerobili.> Je to preto aby nit lepšie šiel do reťaze a aby bol spoj takmer plnohodnotný. Originál reťaze vyrábané u jednotlivých výrobcov sa najprv znitujú dokopy a potom sa na nitoch urobia hranky tlakom alebo úderom (na jednej strane) - aby nity držali v reťazi čo najlepšie. Myslím že toto myslel duracer ako "rozklepávanie". To znamená pri roznitovaní spoja ktorý bol na reťazi od výroby má nit už túto hranku zbrúsenu a preto pri opätovnom spájaní takých nitov treba dať nit nie do stredu aby trčal z článkov reťaze rovnako ale nepoškodená hranka nech dosadne na článok a poškodenmá hranka nech vytŕča .... je to možno smiešne pre väčšinu ľudí no sú to veci milimetrov možno aj menej ale sú pre pevnosť reťaze podstatné, nakoľko je to asi najnamáhanejší komponent na biku
tí ktorí robia s nitovačkou častejšie si to už určite všimli
poukazy navigate_next
comment Komentáre ku fotografii
Momentálne sa tu nenachádzajú žiadne komentáre