pri Zesty sa to raz za cas stane tiez

no ale porovnaj si ako je uložené spodné ramienko u X-controla je takmer zvislo a to spôsobuje že je to viac cítiť ale aj funkcia blokácie je vyššie (všetko má samozrjme svoje + aj - ; treba si určiť priority a to čo človeku viac vyhovuje)

kedysi sa robili aj fully s vyššími zdvihmi so systémom FPS2 >
predchodca Zesty so 130mm
predchodca Spicy so 160mm
a dokonca aj DH 230
všetky tieto sytémy mali to spodné ramienko takmer zvislo

ale LP spravil zmenu a to keď do modelov 2008 zaradil Zesty a Spicy so systémom QPR ktorý má síce tiež pedalkick na vyššej úrovni (ako spomínal už Mlok) no je to o pár tried nižšie ako FPS2 .. napokon LP udával že týmto systémom odlahčil bike o 1kg teda rám

druhá zmena nastala u DH230 .. začal sa vyrábať teraz DH 920 ktorý ma toto spodné ramienko už v polohe viac vodorovnej ... ale stále tam určitý uhol je

u X-contorla tento systém naďalej asi aj ostane ... nakoľko je to ako som písal zámer výrobcu a neprejavuje sa pedalikcik až tak radikálne ako u vyšších zdvihov

- k X-controlu a jeho ramienku príloha

p.s. pomer odozva na šlapanie/komfort bude myslím u Zestyho pre mňa vyhovujúci ( aj pedalkick by mal vyhovovať )

comment Komentáre ku fotografii

Momentálne sa tu nenachádzajú žiadne komentáre

Formulár sa odosiela
Pridaj komentár
Formulár sa odosiela

Ďalšie fotky z tejto témy

Zobraziť všetky
keyboard_arrow_up