zihadlo 5 problém môže byť aj v plášťoch.
Moja dlhoročná skúsenosť: Stuhnutá vrstva tmelu na vnútornej ploche pneumatiky sa tvorí pri "riedkom" plášti. (ty si použil len obyčajné, t.j. riedke)
Bezdušovä pneu má tri vrstvy, vysokú hustotu vlákien a vnútorná je materiálovo podobná duši. TLR pneu má vyššiu hustotu vlákien (TPI) a dve vrstvy. Obyčajná guma nie je stavaná na bezdušové použitie.
Originál bezdušáky mi stačilo dolievať len raz ročne. Po vyzutí vnútorná časť bez stuhnutého tmelu. TLR dolievam 2 X ročne a po vyzutí nachádzam minimálnu vrstvu stuhnutého tmelu.
U tých obyčajných gúm to zrejme vyzerá ako u teba. Ja také nepoužívam a preto nemám skúsenosť. Výrobca Coffelatexu uvádza, že obyčajné treba dolievať raz za 1-2 mesiace.
Dnes som nahadzoval nové gumy. Je zaujímavé, že u TLR Continentálu bola niečo väčšia vnútorná vrstvička stuhnutého tmelu ako u TLR Schwalbe. V Contike ostalo menšie množstvo nestuhnutého tmelu ako u Schwalbe. Z toho všetkého mi vychádza, že aj v hustote TLR pneu je rozdiel u jednotlivých výrobcov.
Na porovnanie s tvojimi snímkami zasielam moje foto. Je na nej vnútro TLR pneumatiky po 1 ročnom nahodení s Caffelatexom.

comment Komentáre ku fotografii

Momentálne sa tu nenachádzajú žiadne komentáre

Formulár sa odosiela
Pridaj komentár
Formulár sa odosiela
keyboard_arrow_up