Skareb je zelenou, horny fialovy je R7 pred upravou a spodny fialovy je R7 po uprave.
Nedalo mi a spojil som oba grafy. Musim vopred povedat ze sa mi nepodarilo vypatrat aky tlak ma v sebe ta R7 po Milanovej uprave - roman to neuvadza. Je taktiez nutne povedat ze moj skareb ma 5000km "zabehu" takze aj ked nevykazuje vakel, ma urcite mensie odpory ako vidlica ktora nema ani tych zakladnych 20 hodin jazdy.
v grafe pekne vidno to Milanovu zrucnost - dokazal poladit objemy a tlaky tlak, ze suhra vsetkych pruzin vytvara takmer priamku a na to ze vidlica este nieje velmi jazdena je aj odtrh na velmi slusnej urovni.
U mna je este stale do istej miery vidno prechod ocelova pozitivna - vzduchova pozitivna. No je sa este co ucit
Snad este trocha zmensim objem vzduchovej komory, ale to uz bude skutocne o mililitre, lebo potom by som sa mohol pripravit u cast zdvihu.
poukazy navigate_next
comment Komentáre ku fotografii
Momentálne sa tu nenachádzajú žiadne komentáre