Tak som aj urobil. Zo starej duše som vystrihol elipsu 2x1cm, otvoril plášť na tej jednej strane, riadne som očistil to miesto wd40 a nalepil som to tam. Po niekoľkých hodinách som dolial tmel, zavrel plášť a nafúkal. Hned aj chytil, uplne bez problemov. Večer som ešte stihol trochu pojazdiť len po okolí, myslím, že sa mi ide trochu s vačšou ľahkosťou ako predtým. Najbližšie dni asi ukážu či mi to vydrží a potom na nejakom vačšom výjazde uvidím rozdiel.
Zdenal, je mi lúto, že sa ti to nepodarilo. Ak máš pásku správne nalepenú, ventil dobre spravený aj nový plášť a ešte aj kompresorom si fúkal, tak fakt netuším čo by mohol byť problém. Mne postačila obyčajná pumpa. Napadá ma len, že či plášť nemá veľkú vôlu na ráfe, alebo ako to popísať, dal sa ti ľahko nahodiť na ráf, alebo si ho musel tam riadne naťahovať? Plášte Schwalbe akoby mali vačší vnútorný priemer, tie som celkom poľahky rukami vždy nahodil na ráf, ale tieto Specialized, zakaždým som sa namordoval aj s pakou ich dostať do ráfu. Tiež ma mohlo už pred rokmi napadnúť namydliť ráf a bok plášťa a tak to ide uplne ľahko, dalšiu vec som sa naučil To ma tak napadlo, že ak máš plášť na ráfe dosť na voľno, tak ani kompresorom to nechytí. Aké máš ráfy? Každá značka to má inak. Keď som mal moje predošlé kolesá nové, mal som ich TL, ráfy WTB TCS - robené pre TL, pamatam sa raz v teréne sa mi normálne otvoril plášť ked som doskočil, množstvo vzduchu vyfuklo a vyšplechlo aj tmelu. Musel som dofukovať. Tento Notubes je asi lepší.
Ito, dik za vysvetlenie. Nezdalo sa mi, že by to mohla byť pravda.

comment Komentáre ku fotografii

Momentálne sa tu nenachádzajú žiadne komentáre

Formulár sa odosiela
Pridaj komentár
Formulár sa odosiela
keyboard_arrow_up